What's next? hem knuffelen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:19 schreef Catkiller het volgende:
Iemand met een PC en iemand met een PS3, jullie zien gewoon zijn Xbox gamertag daarom hebben jullie praatje
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:04 schreef Hater het volgende:
Hoe word de host eigenlijk bepaald? Ik heb volgens mij geluk met mn goede internet verbinding, want 9 van de 10 keer als ik ragequit krijg ik nog net host migration te zien voordat ik weer in de lobby ben. Hier heb ik zo te lezen dus ook echt een voordeel mee?
quote:
Ja weet ik niet, waren zijn woorden, maar toch komt hij telkens terug.quote:
PM me je steam account nou maar, of ben je bang geworden?quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jongens hebben jullie honger ofzo?
Steam account? Je zit in het ps3/xbox topic.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:43 schreef very het volgende:
[..]
PM me je steam account nou maar, of ben je bang geworden?
Oh nou ja ik gebruikte dit topic meer een beetje om wat party's te fixen, of wat filmpjes van mensen te kijken enzo.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja weet ik niet, waren zijn woorden, maar toch komt hij telkens terug.
WTF doe je hier dan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat wil je nu nog praten over een game van een jaar oud. De famas en 74u zijn de beste wapens
Dit dus.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:20 schreef BzP het volgende:
Zijn Litmanen en wannabe troll koning Stoma weer de topic aan het verzieken?
Ja.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:20 schreef BzP het volgende:
Zijn Litmanen en wannabe troll koning Stoma weer de topic aan het verzieken?
Af en toe beetje mee lezen en lachen om filmpjes kijken die jullie posten. Die soms wel vet zijnquote:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
lachen om filmpjes kijken die jullie posten
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:56 schreef BzP het volgende:
Hey Antilurker,
Die ene troll van youtube zit nu ook bij mijn filmpjes comments te maken
als je een grammatica faal cool vindt, bij deze....quote:
Graziquote:
Ik post op mijn telefoon dus dat boeit me echt niet eens zovel weet jij wel?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:20 schreef BzP het volgende:
[..]
als je een grammatica faal cool vindt, bij deze....
[..]
Grazi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |