abonnement Unibet Coolblue
pi_102525272
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2011 17:48 schreef vamperotica het volgende:

[..]

combinatie van smalle fietsstrook, fietsende tieners en n vrachtwagenchauffeur die dacht daar langs te kunnen denk ik...
Is ook een verdomd drukke weg waar best zwaar verkeer overheen rijdt...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_102527612
http://www.brandweerspotters.nl/nieuws/68653/fotos
Wat fotos van de situatie na het ongeval en wat beelden
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_102542673
Vanavond maar weer eens naar de schouwburg, voorpremiere van de nieuwe show van Leon :)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  vrijdag 30 september 2011 @ 11:16:59 #79
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_102543487
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 10:51 schreef Guard het volgende:
Vanavond maar weer eens naar de schouwburg, voorpremiere van de nieuwe show van Leon :)
Van de Zanden?
Maar ik ben een man, wij zijn niet zo
pi_102544083
yup
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_102554958
*O* weekend
En dat ga ik nu lekker vieren met een biertje in de zon (met Guano Apes als achtergronddeuntje :Y )
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_102555242
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 10:51 schreef Guard het volgende:
Vanavond maar weer eens naar de schouwburg, voorpremiere van de nieuwe show van Leon :)
Ooo laat even weten hoe het was! Ik wil er ook heen O+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_102555888
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2011 17:17 schreef Guard het volgende:
*O* weekend
En dat ga ik nu lekker vieren met een biertje in de zon (met Guano Apes als achtergronddeuntje :Y )
Ik heb nu 1,5 week weekend en ga 3 november pas weer beginnen :D :@
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_102558753
3 nov is goed, dan duurt het niet meer zo lang voordat ik vakantie heb :)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_102566765
2-1 gewonnen, wel een speler (arjen swinkels) met ziekenauto van het veld af :X
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_102591308
Hoppa, heerlijk dagje, veel geklust :)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_102592304
Ik word oud. Ik prefereer lam bankhangen boven stappen :')... Alhoewel de vrijdag lekker biertje pakken in een niet al te drukke kroeg me nog wel trekt :Y
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_102592539
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 21:28 schreef existenz het volgende:
Ik word oud. Ik prefereer lam bankhangen boven stappen :')... Alhoewel de vrijdag lekker biertje pakken in een niet al te drukke kroeg me nog wel trekt :Y
jah, zaterdags is het gewoon te druk in de stad. Vrijdags gaat wel
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_102592742
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 21:35 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

jah, zaterdags is het gewoon te druk in de stad. Vrijdags gaat wel
Nah, het was vroeger net zo druk. Dat is het niet :P Wel die rook overal weer, dat is beetje jammer.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_102608285
is weer lekker op de fiets sta in oosterhout zo naar dorst voor offroad parcour
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  zondag 2 oktober 2011 @ 17:32:29 #91
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_102617079
Vanavond voor het eerst in mijn leven friet eten. Voorheen was het altijd patat. :P
  maandag 3 oktober 2011 @ 09:17:13 #92
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_102640785
Vrijdag werd ik gebeld door Kwik Fit. Had een afspraak staan voor vandaag (APK + grote beurt), maar de APK-keurmeester bleek er vandaag misschien niet te zijn om een of andere reden. Toch de auto maar gebracht, maar hij was er dus niet. Nu dus alleen grote beurt. Ik heb een kleine lek in mijn benzinetank, dus ik vraag of ze dat ook kunnen maken. Zegt die kerel dat ze dat niet doen en dat mijn auto met een lek in de tank sowieso niet door de APK komt. En anders moet er een nieuwe benzinetank in ofzo. Nu moet ik dus naar een ander bedrijf voor mijn lek en dan weer terug naar Kwik Fit voor alleen de APK... uiterlijke datum voor APK is 22 okt.
Waar zouden ze dat lek ergens cheap kunnen maken?
Maar ik ben een man, wij zijn niet zo
  maandag 3 oktober 2011 @ 09:18:47 #93
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_102640806
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 11:35 schreef Guard het volgende:
yup
Ik heb een dvd van hem die ik via de productiemaatschappij heb besteld en nooit in de winkels heeft gelegen: Een coole snelle jongen met een zachte bruine vacht. Die toevallig al gezien?
Maar ik ben een man, wij zijn niet zo
pi_102641163
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 09:17 schreef Stuurloos het volgende:
Vrijdag werd ik gebeld door Kwik Fit. Had een afspraak staan voor vandaag (APK + grote beurt), maar de APK-keurmeester bleek er vandaag misschien niet te zijn om een of andere reden. Toch de auto maar gebracht, maar hij was er dus niet. Nu dus alleen grote beurt. Ik heb een kleine lek in mijn benzinetank, dus ik vraag of ze dat ook kunnen maken. Zegt die kerel dat ze dat niet doen en dat mijn auto met een lek in de tank sowieso niet door de APK komt. En anders moet er een nieuwe benzinetank in ofzo. Nu moet ik dus naar een ander bedrijf voor mijn lek en dan weer terug naar Kwik Fit voor alleen de APK... uiterlijke datum voor APK is 22 okt.
Waar zouden ze dat lek ergens cheap kunnen maken?
hmm niet dicht te lassen ofzo ? :X (wel zorgen leeg is natuurlijk :P )

gister heerlijk gefietst, tilburg richting rijen, oosterhout, dorst (mountainbike parcour gereden) en weer terug naar rijen - tilburg totaal was 65 km
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  maandag 3 oktober 2011 @ 10:49:19 #95
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_102642571
quote:
2s.gif Op maandag 3 oktober 2011 09:40 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

hmm niet dicht te lassen ofzo ? :X (wel zorgen leeg is natuurlijk :P )

gister heerlijk gefietst, tilburg richting rijen, oosterhout, dorst (mountainbike parcour gereden) en weer terug naar rijen - tilburg totaal was 65 km
Heb geen idee of t te realiseren is. Hopelijk komen ze er tijdens de grote beurt wel achter wat t is, dan kan ik zsm actie ondernemen. Begin donderdag met mn nieuwe baan, dus heb alleen morgen en overmorgen nog voor de reparatie..
Maar ik ben een man, wij zijn niet zo
pi_102642667
Kwikfit zijn prutsers, daar moet je sowieso niet naartoe als je iets aan je auto wil laten doen. APK zou nog net gaan. Maar ja als ze dan van dit soort capriolen gaan uithalen, dat de keurmeester er niet is, zou ik daar niet meer heen gaan.
Waar je je gat zou kunnen laten maken weet ik niet, ik zou eens gaan kijken bij een niet-dealer garage in Tilburg, kijken wat die ervan zeggen.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_102642676
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 09:18 schreef Stuurloos het volgende:

[..]

Ik heb een dvd van hem die ik via de productiemaatschappij heb besteld en nooit in de winkels heeft gelegen: Een coole snelle jongen met een zachte bruine vacht. Die toevallig al gezien?
Nee die ken ik niet...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 3 oktober 2011 @ 11:21:43 #98
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_102643427
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 10:53 schreef Guard het volgende:
Kwikfit zijn prutsers, daar moet je sowieso niet naartoe als je iets aan je auto wil laten doen. APK zou nog net gaan. Maar ja als ze dan van dit soort capriolen gaan uithalen, dat de keurmeester er niet is, zou ik daar niet meer heen gaan.
Waar je je gat zou kunnen laten maken weet ik niet, ik zou eens gaan kijken bij een niet-dealer garage in Tilburg, kijken wat die ervan zeggen.
Vorige keer viel t mee, maar nu moeten er 3 banden vervangen worden, stadslicht, mistlichten werken niet blijkbaar, ruitenwisserbladen.. tja, auto is bijna 13 jaar oud en ik had beter een kleine beurt tussendoor kunnen doen t afgelopen jaar.. Naar de lek zouden ze nog eens kijken, maar hadden vooralsnog geen idee wat t zou zijn.
Maar ik ben een man, wij zijn niet zo
pi_102644134
quote:
TILBURG - Het 15-jarige meisje uit Loon op Zand dat vorige week donderdag zwaargewond raakte bij een ongeluk in de Kwaadeindstraat in Tilburg, is maandagochtend aan haar verwondingen overleden. Dat meldt het Tilburgse Theresialyceum op haar website.
Robin Verheijden, Havo 4-leerlinge van het Theresialyceum, fietste donderdagochtend rond negen uur met een vriendin en werd aangereden door een vrachtwagen die het tweetal wilde inhalen. Ze is met hoofdletsel overgebracht naar het St. Elisabeth-ziekenhuis. Een dag later werd ze in zeer kritieke toestand opgenomen in het Radboud Ziekenhuis in Nijmegen. Een operatie heeft haar leven niet kunnen redden.

Op het Theresialyceum zijn lokalen ingericht voor leerlingen die zich willen afzonderen. De lustrumweek die gepland stond van 5 tot en met 7 oktober gaat voorlopig niet door.
Sterkte gewenst voor je dochter, Vampje
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_102644226
Klote zeg... Gaat de reünie dan ook niet door?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')