quote:My Date With Drew
Toen Brian Herzlinger 1100 Dollar won bij een spelprogramma besloot hij zijn droom waar te maken. Hij besloot een ultieme poging te wagen om zijn droomvrouw voor zich te winnen: Drew Barrymore. Brian bezoekt onder meer een helderziende en relatiebemiddelaar voor liefdesadviezen en huurt een Drew-look-a-like in om te oefenen voor de droomdate. Vervolgens gaat hij op pad om zijn grote liefde te versieren..
Een verrassend warme documentaire die naast entertainend ook een duidelijke boodschap heeft. Qua stijl doet het me denken aan Super Size Me die ik gister heb gezien, interessant, luchtig en een tintje humor. En ja,PS. Kunnen we een keer die romeinse cijfers niet inwisselen voor normale cijfers. Laatste keer dat ik gekeken had woon ik niet in Rome, en hoeven ze daar ook geen Arabische cijfers of zo iets in topics te gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze krijgt ook wel een 7,5melksommelier en vertrouwenspersoon fok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door dabadbass op 24-09-2011 17:12:57 ]"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
Die ga ik checken.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:06 schreef dabadbass het volgende:
American Psycho
Imdb: 7.5/10 from 124,073 users
Moi: 7.5/10
[ afbeelding ]
Minstens een 8.8. Geniale rol van Bale, topacteur.quote:
Ken ik nog niet!quote:
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ken ik nog niet!
Wil een goeie film met mijn pa kijken zo. We hebben het nodig (ma overleden). Ik denk nog over een goeie.
Uit welk jaar is die?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uit welk jaar is die?Moest lachen maar gecondoleerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uit welk jaar is die?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
Het beste man.quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:18 schreef El_Matador het volgende:
Wil een goeie film met mijn pa kijken zo. We hebben het nodig (ma overleden). Ik denk nog over een goeie.
Gebaseerd op een waargebeurd verhaal (wat ik zelf vreemd genoeg nauwelijks heb meegekregen, maar goed; ik was ook wat jongquote:Joseph Wilson (Sean Penn) wordt door de CIA naar Irak gestuurd met de opdracht een rapport te maken van mogelijk aanwezige massavernietigingswapens. Wilson vindt hiervan helemaal niets terug in Irak, publiceert zijn rapport in de New York Times en schrijft dat hij de inval van de Verenigde Staten in Irak onrechtmatig vindt. Hierdoor komt de identiteit van zijn vrouw, Valerie Plame (Naomi Watts), een CIA agente, op straat te liggen.
Hmm, ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Zeer simpel verhaal, opzich best leuk in elkaar gezet, maar op den duur begon ik me er wel wat aan te ergeren; het werd allemaal wel erg overdreven/nep (vooral dat laatste). Voorbeeld staat hierboven. Maar goed, dat is blijkbaar hoe men het wil (zie Die Hard 4 wat z'n charme daardoor toch aardig heeft verloren).quote:Frank Martin is gepensioneerd en woont in Miami. Hij verdient zijn geld nu als chauffeur voor de rijke familie Billings en al snel raakt Frank bevriend met hun kind Jack. Wanneer de jongen ontvoerd wordt besluit Frank het heft in eigen handen te nemen om de jongen terug te halen en de FBI er buiten te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 26-09-2011 00:44:05 ]
Origineel is veel beter dan de re-make, dus ik raad je aan het origineel te kopen.quote:
Remake is anders prima vermakelijk!quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:30 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Origineel is veel beter dan de re-make, dus ik raad je aan het origineel te kopen.
Oneens, beiden zijn fantastisch.quote:Op zondag 25 september 2011 00:38 schreef Waaghals het volgende:
Volgens mij is American Psycho alleen aan te raden als je het boek niet gelezen hebt.
Want de film vond ik erg tegenvallen vergeleken met het boek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |