Zeiksnor!quote:
Ik vroeg gisteren om meer mannelijk naakt in dit topic, maar dit is me toch echt te jong...quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vroeg gisteren om meer mannelijk naakt in dit topic, maar dit is me toch echt te jong...
ik ben bang van welquote:
Juist wel doen! Kans krijg je ws nooit weerquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:23 schreef 3rdRock het volgende:
2 á 3000 bezoekers vanavond en de 1e 30 mogen naar Triggerfinger akoestisch.....ik ga niet eens poging wagen denk ik....
Die staan er nu al denk ikquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:23 schreef 3rdRock het volgende:
2 á 3000 bezoekers vanavond en de 1e 30 mogen naar Triggerfinger akoestisch.....ik ga niet eens poging wagen denk ik....
dat is waar....maar dan nog, 1% kans vind ik echt een te kleine kans. geen idee ook hoe laat ik er dan al zou moeten zijn. deuren gaan om half 8 open...quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Juist wel doen! Kans krijg je ws nooit weer
Die staan er natuurlijk allang..quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is waar....maar dan nog, 1% kans vind ik echt een te kleine kans. geen idee ook hoe laat ik er dan al zou moeten zijn. deuren gaan om half 8 open...
ik kan zo ff naar de schouwburg toelopen natuurlijk......nee, ik blijf wel lekker thuis. het gewone optreden begint om half 11 dus ik zorg er tegen 10en te zijn, dan kan ik die zaal vast nog wel inquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die staan er natuurlijk allang..
Geen idee, ik ga nooit naar concertenquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat is waar....maar dan nog, 1% kans vind ik echt een te kleine kans. geen idee ook hoe laat ik er dan al zou moeten zijn. deuren gaan om half 8 open...
alsof iedereen daar zo vroeg heengaat, de helft weet het waarschijnlijk niet eens...quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
praar minuten lopen. en ik denk dat ik dat idd doe. als er meer dan 30 staan keer ik weer omquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga nooit naar concerten![]()
Is het vlak bij je om de hoek? Anders rond 19.00 even kijken of er een rij staat
Ik zag anders ook posters van het gebeuren hier in Zwolle. Of wordt het niet zo gepromoot in Leeuwarden?quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:29 schreef alors het volgende:
[..]
alsof iedereen daar zo vroeg heengaat, de helft weet het waarschijnlijk niet eens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |