Schitterend.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:03 schreef MaikelNL het volgende:
Die gekkerd gaat ook maar door.
KGBAmsterdam KGB
Echt honderden mensen hier op straat vanwege die #knal van net. #amsterdam Geen idee wat het is/was
Ja, ga dan weg uit dit topic, maak je eigen knal in weet ik veel waar topic.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:01 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Uhm, ik woon in het oosten van NL.
Mens ik heb sinds tijden niet zo'n lol gehad midden in de nachtquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:05 schreef CindieY het volgende:
Echt hè. We slaan nogal door in het gebruik van Twitter en andere social media. Zoiets was back in the days nooit een vermelding in de NOS Headlines waard geweest, hoogstuit een hoekje in de zaterdageditie van de regionale krant ofzo.
Dit.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mens ik heb sinds tijden niet zo'n lol gehad midden in de nacht
quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:08 schreef GNT het volgende:
Gelijk maar even dit t-shirt besteld:
[ afbeelding ]
Want de telefoon van de politie staat roodgloeiend door inkomende mentions?quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:05 schreef CindieY het volgende:
Echt hè. We slaan nogal door in het gebruik van Twitter en andere social media. Zoiets was back in the days nooit een vermelding in de NOS Headlines waard geweest, hoogstuit een hoekje in de zaterdageditie van de regionale krant ofzo.
ZE KOMEN JE HALEN!!1!!!1!quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:07 schreef Five_Horizons het volgende:
Helicopters boven Spijkenisse
quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:08 schreef GNT het volgende:
[ afbeelding ]
hahahaquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:08 schreef GNT het volgende:
[ afbeelding ]
Neuh. Er is natuurlijk een knal geweest en daar hebben mensen over gebeld. Ik bedoel dus meer de heisa op twitter en de grapjassen over onder andere Amsterdam.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:08 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Want de telefoon van de politie staat roodgloeiend door inkomende mentions?
twitter:KudoSanders twitterde op zaterdag 24-09-2011 om 01:09:54Rennen hier allerlei mensen bebloed voorbij na wederom #knal. Lijkt hier wel Gazastrook! #zeeland reageer retweet
EEN LINK NAAR FOK!quote:Frutseltjuh Frutsel
Steun de slachtoffers van de #knal in Zeeland. bit.ly/qQ7kAh
Hahahaquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:11 schreef GNT het volgende:
twitter:KudoSanders twitterde op zaterdag 24-09-2011 om 01:09:54Rennen hier allerlei mensen bebloed voorbij na wederom #knal. Lijkt hier wel Gazastrook! #zeeland reageer retweet
Frutsel is mod hier.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:11 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
EEN LINK NAAR FOK!![]()
Een link naar FOK!.
Mwa, ik kan me daar niet druk om maken. Er zijn in ieder geval altijd nog de fatsoenlijke nieuwsbronnen die het alleen bij bevestigde informatie houden en zo niet dat duidelijk vermelden.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh. Er is natuurlijk een knal geweest en daar hebben mensen over gebeld. Ik bedoel dus meer de heisa op twitter en de grapjassen over onder andere Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |