Zometeen weer een knal dus, dan is het een helitwitter:nadiaberkelder twitterde op zaterdag 24-09-2011 om 00:16:54Woordvoerster politie zegt niets te weten van explosie Ritthem. Een heli gaat met warmtecamera op zoek naar oorzaak #knal reageer retweet
Nou we zijn er uit! Wie licht de politie in?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:17 schreef Kwaliteit het volgende:
Misschien zijn het de Belgen, daar moest toch gegraven worden?
De Belgen vallen aan
Wel lekker cheap.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:17 schreef Myraela het volgende:
Perfecte timing om een reclame spam-mailtje binnen te krijgen
[ afbeelding ]
Erg interessant! En http://www.p2000regio19.nl/logfiles/zld-stadsgewest.txt laat zien dat daar inderdaad een munitieopslag zit. Zoek op 'rammekensweg'.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:19 schreef FleshWound het volgende:
Dus ik zo kijken op google maps waar Ritthem dan wel niet mag liggen:
Hier
Zie ik dus een stukje camouflage op de kaart.
Ik kijken op Bing maps:
Hier.
Dat lijkt behoorlijk op een munitieopslagplaats, niet?
Dat is fort Rammekens, een oud zeefort.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:19 schreef FleshWound het volgende:
Hier
Ik kijken op Bing maps:
Hier.
Ik zie he-le-maal niks!quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:19 schreef FleshWound het volgende:
Hier
Ik kijken op Bing maps:
Hier.
Nee, iets ten noorden van dat fort.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:22 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dat is fort Rammekens, een oud zeefort.
Nee, dat is al uitgesloten.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:24 schreef Mercer het volgende:
Ja dat kan echt niet die satelliet zijn lijkt me.
Hmm het idee van individuele bunkers lijkt me ook dat áls er een incident is, dat beperkt blijft tot 1 bunker.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:26 schreef MrJones het volgende:
[..]
Dan was het niet bij één enkele explosie gebleven neem ik aan.
Dat is iets anders dan één knal.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm het idee van individuele bunkers lijkt me ook dat áls er een incident is, dat beperkt blijft tot 1 bunker.
Toch weer de Duitsers dusquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:27 schreef Beaudelaire het volgende:
Er worden ook al knallen in Arnhem en Zwolle waargenomen.
Bron: Twitter
Met een korreltje Twitterzout d'r overheen?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:27 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik denk het wel ja. Ik zie die berichten ook maar telkens maar eentje. Als er ineens veel tegelijk van een lokatie komen wordt het een ander verhaal.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:28 schreef MrJones het volgende:
[..]
Met een korreltje Twitterzout d'r overheen?
Een flinke schep. Niks te horen in Zwolle.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:28 schreef MrJones het volgende:
[..]
Met een korreltje Twitterzout d'r overheen?
Hoe hard moet ik mezelf nu inhouden om niet ook knallen in Rotterdam te melden op Twitter.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:27 schreef Beaudelaire het volgende:
Graagquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:31 schreef YAROON het volgende:
Hmz, het is wel dichtbij hier.... zal ik even gaan kijken?
Nee joh, voor je het weet wordt je aangevallen door een alien of door iets giftigs geïnfecteerd.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:31 schreef YAROON het volgende:
JAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:31 schreef YAROON het volgende:
Kijk maar uit, straks heb je een jaar TBS aan je broek.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:32 schreef Razor21 het volgende:
Zin om op twitter te roepen dat er in Almere nu ook knallen zijn...benieuwd naar het effect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |