Volgende keer meeposten?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, ik zag laatste 20 min. en ik vond het best goed
Met mij gaat het best aardig, erg drukke week gehad opw erk though
Dat en de foto's van de gang van oh-oh bekijkenquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:49 schreef Pisces29 het volgende:
Bos, ik zal eens kieken of ik het kan zien
Koen; neh ik gebruik FB alleen voor Farmville
Whehe, scherpquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat en de foto's van de gang van oh-oh bekijken
ik kijk dat vaak samen met vrouwlief hier, niet echt leuk om dan een laptop op schoot te zettenquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgende keer meeposten?![]()
Ah, lekker bijtanken in het weekend dus
Farmvillequote:Op vrijdag 23 september 2011 23:49 schreef Pisces29 het volgende:
Bos, ik zal eens kieken of ik het kan zien
Koen; neh ik gebruik FB alleen voor Farmville
Ja is ook irritant, daarom gebruik ik het enkel voor het spel, maar oh-oh was lief genoeg om toe te voegenquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Farmville
Irritante berichten van sommige FB-ers
duurde tijd voordat ik door had dat je dat kan blokekren
Ah ja begrijpelijkquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kijk dat vaak samen met vrouwlief hier, niet echt leuk om dan een laptop op schoot te zetten
Ik heb de laatste tijd die talentenshows laten schieten, maar dit vind ik wel leuk.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kijk dat vaak samen met vrouwlief hier, niet echt leuk om dan een laptop op schoot te zetten
ik ben het eigenlijk eerst gaan gebruiken voor contact met mijn overzeese familiequote:Op vrijdag 23 september 2011 23:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja is ook irritant, daarom gebruik ik het enkel voor het spel, maar oh-oh was lief genoeg om toe te voegen
Hehe, ik wilde er al naar vragenquote:
maar morgen wel weer vroeg opquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hehe, ik wilde er al naar vragen
Dat is wel leuk om iemand van vroeger te zien en kijken hoe ver ze komt!quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd die talentenshows laten schieten, maar dit vind ik wel leuk.
Wel raar dat ik mijn oud-klasgenote past herkende nadat haar naam werd genoemd. Maar goed, ik heb het filmpje vooraf en de optredens laten schieten om net als de jury te letten op alleen de stem..
Maar goed we zaten bij elkaar in de klas in het schooljaar 98-99 en ze is wel wat afgevallen moet ik bekennen, maar ze had toen wel de uitstraling waardoor ook wat bredere vrouwen (echt dik was ze ook weer niet) aantrekkelijk zijn.
Ah ja, ik ben ook vroeg opquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar morgen wel weer vroeg op
Sinds zoonlief op voetballen zit is uitslapen alleen nog op zondag mogelijk
zondag weer ervan genieten, koters beneden gamen en wij wat langer kunnen liggenquote:
wie was dat dan Bos (ik heb niet de hele TVOH uitzending gezien)quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:09 schreef Bos81 het volgende:
Jazeker. Al heeft ze al aan meerdere shows meegedaan. Heb haar dus een jaar of 5 geleden nog gezien bij Popstars (Nou eigenlijk bij Kopspijkers, toen kwam een moment van haar voorbij).
Maar goed ook in die vijf jaar is ze flink veranderd
Slaap lekker Bos!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |