gewoon op youtube zoeken naar Stenders popquiz.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja maar dan mben ik morgen helemaal nergens als ik daar op ga wachten, geef je me de samenvatting morgen?
ik zal het onthouden, nadat ik denk aan henk teruggeluisterd hebquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
gewoon op youtube zoeken naar Stenders popquiz.
Ja... Als je mij laat samenvatten, krijg je een uitzending van 3 uur. Ben daar heel slecht inquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik zal het onthouden, nadat ik denk aan henk teruggeluisterd heb
Zo, schuif em naar binnen zeg, wat een joekelquote:
ik heb hier een 34 minuten versie http://moby.to/vlz3z3 (alle muziek heb ik eruit geknipt).quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik zal het onthouden, nadat ik denk aan henk teruggeluisterd heb
dat heb je wel eens geiler gezegdquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo, schuif em naar binnen zeg, wat een joekel
Dat heb je weleens geiler gezegdquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:49 schreef minthy het volgende:
[..]
tnx, bookmarked it isquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik heb hier een 34 minuten versie http://moby.to/vlz3z3 (alle muziek heb ik eruit geknipt).
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat heb je wel eens geiler gezegd
*proest*quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dat heb je weleens geiler gezegd
Ja, zo te horen wel!quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:47 schreef CindieY het volgende:
Was 't nou Jump dinges van House of Pain? Ik lette half op.
35cmquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:49 schreef minthy het volgende:
[..]
jij bent groter gewend.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:49 schreef minthy het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Ik hoor het ja! Dat met die stoelen.. Eigenlijk let ik daar dus nooit zo op met dit soort liedjesquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij bent groter gewend.Oi!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Nee, bij dit soort nummers luister ik ook niet naar de tekst... Kom er wel eens jaren later achter wat ze werkelijk zingenquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik hoor het ja! Dat met die stoelen.. Eigenlijk let ik daar dus nooit zo op met dit soort liedjes
keer met mn ouders gekeken. die vonden em te vaag voor woordenquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:52 schreef TradeMarkie het volgende:
Wel een superubergeilegeniale film als prijs trouwens !
Morgen weer bowlen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |