Ja, verveld hè mensen met een andere mening.quote:Op woensdag 28 september 2011 07:48 schreef Ikbenmijnwachtwoordkwijt het volgende:
Gadverdamme, wat een verhaal Linkse_Boomknuffelaar.
Veel blanken zijn nu eenmaal huichelende stinkende kl**tz*kk*n.quote:Op woensdag 28 september 2011 07:48 schreef Ikbenmijnwachtwoordkwijt het volgende:
Gadverdamme, wat een verhaal Linkse_Boomknuffelaar.
Als je alle Turken die je kent supertof vindt zegt dat wel wat over jouquote:Op woensdag 28 september 2011 07:54 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Veel blanken zijn nu eenmaal huichelende stinkende kl**tz*kk*n.![]()
Nogmaals op enkele positieve uitzonderingen na, waaronder ook een paar bazenusers op FOK! Blank, maar toch echt tof.![]()
Ik denk dat 85% van de blanken echte kl**tz*kk*n zijn en wellicht iets van 15% wel toffe gasten zijn.![]()
![]()
Van de Turken die ik ken is echt iedereen supertof.
mensen met een grote neiging naar rechts herken je zo doormiddel van hun kale hoofden en agressieve uitstraling.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat een paupers, iedereen van bijv. NVU gelijk neo-nazi noemen, terwijl zij netjes een demonstratie aanvragen en doen komen er 100en 'tegendemonstranten' langs de weg staan en de weg blokkeren zodat ze een stukje moeten omlopen
Vervolgens:
- NVU voelt zich belangrijk gevonden, haters gonna hate
- NVU krijgt een sterker groepsgevoel door een 'vrijand'
- Knokpartijen, veel onnodig gescheld en geschreeuw
klacht: antifa
Hij woont in Friesland. Hoeveel Turken ken je dan?quote:Op woensdag 28 september 2011 09:30 schreef Zatox het volgende:
[..]
Als je alle Turken die je kent supertof vindt zegt dat wel wat over jou
Dat zijn ze ook, en ze verdienen het om in elkaar getremd te worden. Ik ben geen antifa-lid overigens, ook geen sympathisant.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat een paupers, iedereen van bijv. NVU gelijk neo-nazi noemen, terwijl zij netjes een demonstratie aanvragen
Dat is nou de keerzijde van de democratie waarin we leven. Je hebt andere overtuigingen te accepteren (respecteren hoeft niet). Als je alle mensen met een andere overtuiging of mening 'in elkaar zou tremmen,' ben je dan niet zelf de fascist?quote:Op woensdag 28 september 2011 22:33 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook, en ze verdienen het om in elkaar getremd te worden. Ik ben geen antifa-lid overigens, ook geen sympathisant.
dat is inderdaad het mooiste van het hele gedoe.quote:Op donderdag 29 september 2011 01:08 schreef De_Commodore het volgende:
...
Als je alle mensen met een andere overtuiging of mening 'in elkaar zou tremmen,' ben je dan niet zelf de fascist?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |