Owkeequote:Op vrijdag 23 september 2011 22:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Laat dat dan maar aan ons mannen over
Balen...quote:[quote]Op vrijdag 23 september 2011 22:08 schreef 3rdRock het volgende:
tis dat ik hier geen webcam heb anders had ik mijn gerozestringde billen hier geplempt!
wat jij wilquote:
Misschien ook wel problemen met een knie, ik stamp ook iets meer met een been nuquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:09 schreef CindieY het volgende:
Boh, m'n bovenbuur is aan het rondstampen of iets dergelijks
Ik gok dat jij niet een kwartier rond loopt te stampen met je knie?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien ook wel problemen met een knie, ik stamp ook iets meer met een been nu![]()
Ja, dan hebben we al genoeg concurrentie, als jullie vrouwen je daar ook nog mee gaan bemoeien...quote:
vorige week wel, daarvoor had ie vakantie geloof ik.....quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:13 schreef TradeMarkie het volgende:
Fred is er ook weerof al een tijdje zeker? maar ik heb al een paar weken niet geluisterd
NEE!! The horrorquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik gok dat jij niet een kwartier rond loopt te stampen met je knie?
Minthy's Braced Knee klinkt als een brute horror waarin jij je knie in brace als bruut moordwapen gebruikt!quote:
Ik doe wel oogkleppen op, zit tot aan mn lies in een spalk met een been... Ik kan toch even niet sexy doen!quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, dan hebben we al genoeg concurrentie, als jullie vrouwen je daar ook nog mee gaan bemoeien...
ga jij maar lekker naar mannen kijken
lol voor de visualquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik doe wel oogkleppen op, zit tot aan mn lies in een spalk met een been... Ik kan toch even niet sexy doen!
Ik had hem vanmiddag wel even op m'n schouder, was fictief kogels op m'n broer aan het afschieten... Kreeg de zoveelste flauwe opmerkingquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Minthy's Braced Knee klinkt als een brute horror waarin jij je knie in brace als bruut moordwapen gebruikt!
Het loopt/zit/ligt alleen al erg kut, laat staan dat ik er nog andere dingen bij zou moeten doenquote:
mens, voor een beetje neuken hoef je alleen maar met je benen wijd stil te liggen. *zucht* jij moet nog veel leren hoor!quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Het loopt/zit/ligt alleen al erg kut, laat staan dat ik er nog andere dingen bij zou moeten doen
Das de pest... Dat ene been wil niet wijd liggen! Of bijdraaien, auw!!quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mens, voor een beetje neuken hoef je alleen maar met je benen wijd stil te liggen. *zucht* jij moet nog veel leren hoor!
Waar een wil is is een wegquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Het loopt/zit/ligt alleen al erg kut, laat staan dat ik er nog andere dingen bij zou moeten doen
ik kan ze ff om kaartjes vragen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:24 schreef Timo20 het volgende:
Hoe cool is dat: net aangekondigd op BBC Radio 1
In december staat Swedish House Mafia in Madison Square Garden voor hun eigen concert en in oktober in de Milton Keys Dome, waar eerder oa Foo Fighters en Eminem optraden. Aantal plaatsen: 60.000!!!
lijkt me geweldig om daar bij te zijn
* 3rdRock zet bus pringles wegquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Das de pest... Dat ene been wil niet wijd liggen! Of bijdraaien, auw!!
Of er moet een heer met flinke anorexiaanse trekken te vinden zijn
Jamaar, de wil is er ook even niet!! Moet er niet aan denken, ik ga al door de grond als er iemand naar mijn knie wijst. Of tegen mijn voet aanloopt, zoals mijn moeder vanmiddag subtiel deed. Ik zat tegen het plafondquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
* 3rdRock zet bus pringles weg
tot volgende week!
Dan mag hij ze wel wat meer draaien, als dankquote:
ik ken het....ik kan het je dan ook van harte afraden om een breuk in je bekkenkam op te lopen. dat kan niet gezet of beschermd worden en dan is ieder tikje ook erg pijnlijk.....net als in een rolstoel zitten en dat m'n pa me net iets te hard over een hobbeltje duwde. ik heb zelden zo hard gevloekt....quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Jamaar, de wil is er ook even niet!! Moet er niet aan denken, ik ga al door de grond als er iemand naar mijn knie wijst. Of tegen mijn voet aanloopt, zoals mijn moeder vanmiddag subtiel deed. Ik zat tegen het plafond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |