quote:Op zaterdag 24 september 2011 17:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze werd ingesloten door een andere Italiaanse en kon er uiteindelijk niet meer bij.
Precies. Het is tijd voor Ads die de toekomst kunnen voorspellen. Als je ook maar denkt aan het kopen van nieuwe schoenen, dan moet het die ads tonenquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:13 schreef TAV74 het volgende:
Toch doen al die adds iets niet goed. Ik heb vorige week online handbalschoenen besteld en sinds die tijd krijg ik zo ongeveer op elke site die ik open reclames voor zaal/sportschoenen. Das dus te laat
Hoe dat zo? Zijn jullie wezen wandelen?quote:
Ja even de omgeving verkennen verderquote:Op zaterdag 24 september 2011 17:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Zijn jullie wezen wandelen?
Kortom: over vijf minuten slaap je?quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:15 schreef LieLie het volgende:
Pff, vandaag bij OpaMrLie geholpen, een groot stuk tuin geschoffeld ( en dat was al een tijdje niet meer gebeurd ) en alles naar het mestgat gebracht. Toen rond de hele boerderij onkruid gespoten en daarna de baanderdeuren geschilderd.
En na drie nachten te weinig slaap ben ik nu wel een beetje lui
Ik sluit niks uitquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kortom: over vijf minuten slaap je?
Moe bedoel jequote:Op zaterdag 24 september 2011 18:15 schreef LieLie het volgende:
En na drie nachten te weinig slaap ben ik nu wel een beetje lui
Lui is gewoon Drents voor moequote:Op zaterdag 24 september 2011 18:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
Neh, mensen die echt hard werken worden moe
Awwquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:30 schreef borisz het volgende:
De kleine zit op een dakje en durft nu niet naar beneden. Ze moet nog leren een bepaalde spring te maken. en is ze nog te klein voor
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |