Heel goed!quote:Op zaterdag 24 september 2011 12:44 schreef TAV74 het volgende:
Zo eens even een rondje met Sam gaan doen. Ben toch maar thuis gebleven voor een geestelijke balansdag
quote:
Verstandigquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:44 schreef TAV74 het volgende:
Zo eens even een rondje met Sam gaan doen. Ben toch maar thuis gebleven voor een geestelijke balansdag
Dat typeer je idd heel goedquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:06 schreef TAV74 het volgende:
Heb even snel Expendables binnen gehaald, even lekker een hersenloze actiefilm kijken
quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Fijn dat je het leuk hebt gehad en kijk ook nog even de VOH terug?
Slaap lekker.
Zo, maar die was slechtquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:06 schreef TAV74 het volgende:
Heb even snel Expendables binnen gehaald, even lekker een hersenloze actiefilm kijken
Dat is precies wat ik er van verwacht, levend behangquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo, maar die was slechtHeb hem niet eens af gekeken
mooi, heb ik nog wat te zien want vind het heel leukquote:
Je hebt nog amper wat gezien, het wordt steeds ergerquote:Op zaterdag 24 september 2011 14:45 schreef TAV74 het volgende:
En ik dacht dat Rambo ongeloofwaardig was
Lekker!quote:Op zaterdag 24 september 2011 13:02 schreef borisz het volgende:
Vorige week afgekeken hoe het moet. Zo zelf tomatensoep maken.
Wat leuk, ik ben altijd een beetje bang op mijn hoede met ezelsquote:Op zaterdag 24 september 2011 13:30 schreef krakkemieke het volgende:
Naar de boerderijwinkel geweest, was leuk! Ezel geaaid en een kip geknuffeld.![]()
En een portobello gekocht.
Ik ook, maar hij stond achter een hekje.quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker!
[..]
Wat leuk, ik ben altijd een beetje bang op mijn hoede met ezels![]()
Het is zeker heerlijk weer, gefietst en al de hele middag buiten lezen
Straks naar Carré, eerst eten in de nok en dan the Ashton Brothers kijken
Maar moet een film altijd geloofwaardig zijn?quote:Op zaterdag 24 september 2011 14:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt nog amper wat gezien, het wordt steeds erger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |