quote:Wie vond u de beste debater tijdens de algemene beschouwingen?
2%
Blok (VVD)
9%
Cohen (PvdA)
3%
Haersma Buma (CDA)
20%
Pechtold (D66)
16%
Roemer (SP)
19%
Rutte (Premier)
2%
Sap (GroenLinks)
2%
Slob (ChristenUnie)
5%
Van der Staaij (SGP)
1%
Thieme (PvdD)
22%
Wilders (PVV)
Nope. Niet op die manier. In dit geval is de agent erin geluisd, heeft 12 jaar onschuldig vastgezeten en werkt nu weer als agent maar op een zen-manier en niet kwaad te krijgen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oeh ja!! Nieuwsgierig naarIs het wel een beetje een goed verhaal? Niet a la CSI en die meuk waar ze binnen 2 seconden van alles meteen al weten en allerlei vage conclusies trekken die niet te volgen zijn en nergens op slaan
Ah ok, klinkt iig als een iets intelligentere ergo interessantere invalshoekquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nope. Niet op die manier. In dit geval is de agent erin geluisd, heeft 12 jaar onschuldig vastgezeten en werkt nu weer als agent maar op een zen-manier en niet kwaad te krijgen.
Eerste aflevering was veelbelovend. Er staan nu twee seizoenen op de HD. Daarna is de serie gecancelled.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah ok, klinkt iig als een iets intelligentere ergo interessantere invalshoek
Hmm ok.. niet zo heel veel afleveringen dus.. op zich gunstig gezien wat we nog hebben liggenquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Eerste aflevering was veelbelovend. Er staan nu twee seizoenen op de HD. Daarna is de serie gecancelled.
Dat wordt goed zoekenquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hmm ok.. niet zo heel veel afleveringen dus.. op zich gunstig gezien wat we nog hebben liggenThijs ff vragen dat binnen te halen
Opblaaspoppen, waarschijnlijk.quote:
aaawwquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:00 schreef golfer het volgende:
En hoe toepasselijk, de Bluezz(...) verlaat je nooit:
Fijn dat je het leuk hebt gehad en kijk ook nog even de VOH terug?quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:26 schreef FutureFairytale het volgende:
aaaww
ik ben terug van de kermis en het grote cafe. was superdruk en gezellig ook al kende ik alleen mijn vriendin en de dj. heb de dj weer kapotgeknuffeld zoals altijd. mn allerliefste en gekste Maarten
nu slaaapen en morgen teruglezen, uitzendingen gemist kijken en huishouden doen. lekker relaxed en hopelijk slaap ik goed want morgen ben ik tot 3u aan het werk.
Sterkte!quote:Op zaterdag 24 september 2011 08:05 schreef Jagärtrut het volgende:
Goeiemorgen. Vandaga ga ik naar de tandarts (brrr, zometeen om half 9 al!) en daarna ga ik werken.
Gelukkig is het morgen ook nog weekeind!
Is dat bakje speciaal voor die Frikandel gemaakt en hebben ze die bewust te klein gemaakt zodat de frikandel in kwestie nog groter lijkt? Smerige marketinghonden.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Voor jou is er nu de Frikandel XXL
[ afbeelding ]
35cm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |