quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Voor jou is er nu de Frikandel XXL
[ afbeelding ]
35cm
Oeh ja!! Nieuwsgierig naarquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:51 schreef PdeHoog het volgende:
Net een toffe amerikaanse serie gekeken: Life. "Captain Winters" uit BoB als politie-rechercheur. Hij doet het leuk
Kroket is lekkerder dan frikandel iddquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vind er echt niets angeef mij maar een goede kroket of kaassoufflé
Leef m'n hele leven al kortquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:45 schreef z80 het volgende:
steer snel weg uit Eindhoven.
volgens de televaag "Eindhovenaren leven iets korter"
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
omg.. daar hadden mij leerlingen het al over tijdens taal (wat over snacks ging, ze moesten snacks beschrijven en reclame voor maken en zo)
Ohja, die zijn ook erg lekker! maar verder vind ik eigenlijk niet veel echt de moeite waard wat dat betreft..quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kroket is lekkerder dan frikandel idd
Kipcorn is the best.
[..]
quote:Leef m'n hele leven al kort
Sinds je Sun op Julia Stiles vind lijken neem ik je look-a-likes niet zo serieusquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:54 schreef Stereotomy het volgende:
)
Mijn LieLie-lookalike danspartner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien wel zo verstandigquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Sinds je Sun op Julia Stiles vind lijken neem ik je look-a-likes niet zo serieus
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:56 schreef Memento-Mori het volgende:
pssst steerJammer dat ik er niet meer ben want anders zouden we zo gefrituurde uienringen bij Kiwi aan het eten zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Heb je je ex ook op facebook?quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien wel zo verstandig
Zal d'r over een week of 2 wel op Facebook hebben, kunnen jullie beoordelen.![]()
En mijn Zouk danspartner hopelijk ook.
Jaquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heb je je ex ook op facebook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
en strawberry cosmo'squote:Op vrijdag 23 september 2011 22:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jammer dat ik er niet meer ben want anders zouden we zo gefrituurde uienringen bij Kiwi aan het eten zijn
Je ziet d'r hoofdquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Gevonden.. kan er alleen niet veel van zien verder
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je ziet d'r hoofd
Nouja en bij bikini kopen was het altijd XL voor d'r top en S voor d'r kont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |