quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:50 schreef Stereotomy het volgende:
Over foute oom gesproken, net op Facebook wat foto's van m'n ex gespot. Samen met haar verloofde. De verloofde ziet eruit alsof hij 37 is (en behoorlijk kalend) en m'n ex lijkt steeds meer op haar moeder.
Misschien toch de juiste keuze gemaakt?
Ook al minimaal 3 kinderen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:50 schreef Stereotomy het volgende:
Over foute oom gesproken, net op Facebook wat foto's van m'n ex gespot. Samen met haar verloofde. De verloofde ziet eruit alsof hij 37 is (en behoorlijk kalend) en m'n ex lijkt steeds meer op haar moeder.
Misschien toch de juiste keuze gemaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Kan de foto zijn iddquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:36 schreef Bluezz het volgende:
Leuk Boor! Alleen bij het hoofd vind ik de saus er niet zo lekker uitzien, maar dat kan ook door de brakke kleuren komen van je foto
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:37 schreef golfer het volgende:
Dexter s06e01 bekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Kleuren zien er niet helemaal lekker uit neequote:Op vrijdag 23 september 2011 22:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Kan de foto zijn idd. Heb geflitst en dit was met mijn mobiel genomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:40 schreef Stereotomy het volgende:
Heb zin in gefrituurde snacks![]()
Zo maar eens een glaasje melk drinken en dan naar bed ofzo
Voor jou is er nu de Frikandel XXLquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vind er echt niets angeef mij maar een goede kroket of kaassoufflé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |