Ha ja! Dat vroeg ik me ook nog afquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:43 schreef TAV74 het volgende:
Hoe was je pasta eigenlijk gisteren Borisz?
Zelf bakken?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:08 schreef Isabeau het volgende:
Hmpf, op de bon staat dat als ik het voor 23:00 bestel ik de volgende dag een taart kan halen en dat kan dus niet. Nu maar voor Ross' verjaardag volgende week besteld.
Hu? hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:45 schreef Bluezz het volgende:
Ik kom niet eens meer in per seconde wijzer
Ik vond het lekkerquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:43 schreef TAV74 het volgende:
Hoe was je pasta eigenlijk gisteren Borisz?
Was gewoon op tv, al dat moderne gedoe van jou volgen we niet hoorquote:Op vrijdag 23 september 2011 20:45 schreef Bluezz het volgende:
Ik kom niet eens meer in per seconde wijzer
Kreeg een bon van mijn moeder voor een Hema appeltaartquote:
Gebakken lucht!quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik probeer een appeltaart te bestellen bij de Hema en krijg dit als info:
[..]
0 personen?
Iets waar appels mee gevuld zijn. Wurmen dus.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:57 schreef Isabeau het volgende:
Wat is eigenlijk 'appelvulling' als dat samen met 'verse stukjes appel' in een taart zit...
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Iets waar appels mee gevuld zijn. Wurmen dus.
Goh.. waarom verrast me dat niet..quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:15 schreef Stereotomy het volgende:
Net naar:
[ afbeelding ]
geweest. Wat magertjes. Crazy Stupid Love was leuker
Ow ik had het over onlinequote:Op vrijdag 23 september 2011 20:52 schreef TAV74 het volgende:
Was gewoon op tv, al dat moderne gedoe van jou volgen we niet hoor
Ik kan prima quoten.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:21 schreef golfer het volgende:
Lekker zo'n IPad hoor. Je kunt er niet mee quoten en geen nieuwe topics mee openen, blijkbaar, maar verder is alles van Apple natuurlijk wel tha bomb.
We zagen in de PC Hooftstraat een ca. 6 jarig opgedirkt Amsterdam-Zuid meisje ook al lopen met een IPhone in een kek hoesje.
Getver,quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:15 schreef Stereotomy het volgende:
Net naar:
[ afbeelding ]
geweest. Wat magertjes. Crazy Stupid Love was leuker
quote:
Eens. (zeker vergeleken met wat we hier voor hadden, maar dat vergeet ik liever zo snel mogelijkquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:38 schreef Stereotomy het volgende:
Ben het niet altijd eens met Rutte z'n ideeën, maar vind dat 'ie het qua premier zijnde niet eens zo slecht doet.
Dat was meer type 'foute oom'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |