Jij bent duidelijk nog niet zo lang student.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:54 schreef vandermar het volgende:
Haten op IB groep, dan heb je het gewoon zelf verneukt.
http://ib-groep.nl/particulieren/default.aspquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:54 schreef Michhas het volgende:
Haten op IB-Groep, die shit bestaat niet eens meer
Mama ftwquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nog niet zo lang student.
Krijg je ook nog borstvoeding?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mama ftwWat moet een student toch zonder moeder die alles oplost
Nee.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Krijg je ook nog borstvoeding?
Zijn moeder vroeg laatst nog aan mij of ik aan haar tiet wilde zuigen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:56 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Krijg je ook nog borstvoeding?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mama ftwWat moet een student toch zonder moeder die alles oplost
Jij zuigt overal aan...quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zijn moeder vroeg laatst nog aan mij of ik aan haar tiet wilde zuigen.
En de mijne, want daar is zelfs jou bek niet groot genoeg voorquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Behalve aan jouw pik dan toch.
Wat houtsnijwerk etc. Vind het persoonlijk wel mooiquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nog wat tofs gekocht tijdens je vakantie?
Klopt, hoevaak je het ook blijft vragen... ik blijf nee zeggen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:00 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Behalve aan jouw pik dan toch.
Waarom zou ik ook, jij biedt toch altijd je aars aan.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En de mijne, want daar is zelfs jou bek niet groot genoeg voor
Oh nice.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:03 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Wat houtsnijwerk etc. Vind het persoonlijk wel mooi
Electronica is daar niet te betalen, luxe goederen worden extra belast...
Volgend jaar maar naar singapore of/en hongkong
Weet iemand trouwens goed videobewerkprogramma? Heb iets van drie uur aan filmpjes maar moet er even 1 leuke film van maken en een stuk in korten. Liefst gratis of downloaden
Ah THX!quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Oh nice.
Je kan Sony Vegas of Adobe Premiere gebruiken. En natuurlijk de oude Windows Movie Maker.
Sony Vegas doet wel kut met .m2ts bestanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |