quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:14 schreef Ingetje79 het volgende:
McChicken.
Want ja....ze was vegetarisch
Sommigen zijn vegetarier omdat ze geen dier willen eten dat in de bio-industrie geleden heeft, die eten dan wel vis (of wildquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je als vegetarisch mensje zowel geen vis als vlees mocht eten.
Vis is toch vlees van een dier?
Dan ben je officieel geloof ik lacto ovotarierquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:20 schreef Goodbye het volgende:
Ik meende ook altijd dat iemand die vegetariër was geen vis at, maar toen werd ik terecht gewezen. Had ik toen zo: "" moeten reageren?
![]()
Mijn zusje eet vegetarisch en die eet inderdaad geen vlees én vis. Wel eieren en zuivel.
Lekkerrrrrr, heb ik dinsdag nog gegeten!quote:
Lijkt wel een dinosaurussoortquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan ben je officieel geloof ik lacto ovotarier
Al die namen.
Ken je Burn Notice?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:21 schreef Qwea het volgende:
GA, Criminal Minds, Flashpoint en Law and Order SVU kijken
Pfffquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Euhm, ik bedenk het me net....maar was juist Oognip niet degene die ongeveer 2,5 uur vegetarisch is geweest?
Oeh, dat moet ik ook weer es makenquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Euhm, ik bedenk het me net....maar was juist Oognip niet degene die ongeveer 2,5 uur vegetarisch is geweest?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:34 schreef Muis006 het volgende:
nou moet ik weer aan Ll met zijn "minio....miani...kleine ferrari's" denken.
Miniatuurquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat bedoelde die dan uiteindelijk?
Ik snap em niet
Echt in mijn maag, heb constant het gevoel alsof ik teveel melk heb gedronken, terwijl ik geen melk heb gedronken. Heel lastig uit te leggenquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Beterschap voor Greys zit je misselijkheid hoog in je keel of meer in je maag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |