¤1000,- op een Paypal rekeningquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:48 schreef Inu het volgende:
Krijg ik ineens een mailtje dat er 1000 euro van mn Paypal account is afgeschreven
Ja, de mijne staat niks is, is gewoon gekoppeld aan mn creditcardquote:Op zondag 25 september 2011 08:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
¤1000,- op een Paypal rekeningBij mij staat er momenteel ¤3,- op of zoiets, gebruik Paypal dan ook alleen maar om apps te kopen b.v..
das wel heel erg 1900 zegquote:Op maandag 26 september 2011 10:32 schreef Inu het volgende:
Het is al teruggeboektDalijk even langs de bank om te checken of het allemaal klopt nu, want bij de Rabo kun je je creditcard-afboekingen niet inzien....
Oh, wilde ASN doen, daar heb ik nu ook een spaarrekening en vind het wel handig om niet bij heel veel dingen geldzaken te hebben lopenquote:Op maandag 26 september 2011 10:53 schreef FUFR het volgende:
pak je m bij de anwb, zal zeker goedkoper zijn. en dan kun je als het goed is wel onlijn meekijken.
ja dat kan ook natuurlijkquote:Op maandag 26 september 2011 11:24 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, wilde ASN doen, daar heb ik nu ook een spaarrekening en vind het wel handig om niet bij heel veel dingen geldzaken te hebben lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |