stuur een faxquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben het trouwens niet eens met de top tien.
acht zei.zequote:Op vrijdag 23 september 2011 22:26 schreef Inu het volgende:
Ja, veel gaver. En de Blue Fire is ook erg tof, maar toen hadden we er al 8 achtbanen ofzo op zitten dus toen begon mn maag te protesteren
mietje!quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:26 schreef Inu het volgende:
Ja, veel gaver. En de Blue Fire is ook erg tof, maar toen hadden we er al 8 achtbanen ofzo op zitten dus toen begon mn maag te protesteren
doe dr dan water bijquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:51 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb echt alleen nog alcoholhoudende drank in huis
nou, het zou bij mij ook een wtf momentje opleveren als mijn schokdempers via de uitlaat liepenquote:
Hoe moet iemand dat weten die zich niet bezig houdt met de inhoud van uitlaatsystemen.quote:
de oma van johnny de mol weet dat vast welquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hoe moet iemand dat weten die zich niet bezig houdt met de inhoud van uitlaatsystemen.
Ik zou het iig. echt niet geweten hebben. Beetje lompe hypocriete reacties in dat topic.
Dat is net zoiets als van je oma verwachten dat ze weet dat een videokaart er voor zorgt wat er op je scherm komt.
Nee hoor, maar die blijft iig. wel werken zonder monteursdiploma itt. een slopelquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:24 schreef FUFR het volgende:
jij hebt een volvo, daar zit gewoon puur grenen in.
van ikea.
daar heb je bij een opel niks aan, daar heb je een icter voor nodigquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nee hoor, maar die blijft iig. wel werken zonder monteursdiploma itt. een slopel.
Ook als je die paar m haar uit de uitlaat trekt die er hoort te zitten en wat alle fokkers weten?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
daar heb je bij een opel niks aan, daar heb je een icter voor nodig
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ook als je die paar m haar uit de uitlaat trekt die er hoort te zitten en wat alle fokkers weten?.
Wel irritant fenomeen trouwens, computers. Heb met een kapot knipperlicht meerdere keren tegen de monteur gezegd dat het relais doorgebrand was. Hij geloofde me pas nadat ie 8 uur lang de computer uitgelezen had en ik had.... gelijk.
Sterktequote:Op vrijdag 23 september 2011 22:26 schreef FUFR het volgende:
4 oktober naar musical droomvlucht in efteling met dochter
ik en musical
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |