Dus volgende week een trio?quote:Op maandag 26 september 2011 16:43 schreef Alle-Andere-Mensen het volgende:
Het is helemaal goed gekomen
Hij heeft me zondag weer gevraagd of ik verkering wou
(En dat dansen was blijkbaar top, want toen ik danste met een van zijn vrienden kreeg die een plotselinge stijve)
Meer "OMG die breezerslet"quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 16:43 schreef Alle-Andere-Mensen het volgende:
(En dat dansen was blijkbaar top, want toen ik danste met een van zijn vrienden kreeg die een plotselinge stijve)
quote:
Waneer hij weer eens ontstijft is en weer normaal kan nadenken gooit-ie je weer met hetzelfde gemak weg.quote:Op maandag 26 september 2011 16:43 schreef Alle-Andere-Mensen het volgende:
Ssst!quote:Op maandag 26 september 2011 16:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waneer hij weer eens ontstijft is en weer normaal kan nadenken gooit-ie je weer met hetzelfde gemak weg..
Jij of 'zij'?quote:Op maandag 26 september 2011 17:07 schreef Gatenkaas het volgende:
Dit topic is echt. Hoe kun je zo'n enorme plaat voor je kop hebben.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:42 schreef Northside het volgende:
Hij heeft jou al 1,5 jaar gehad. Waarom zou hij jou nou weer willen terwijl hij net zijn vrijheid heeft herwonnen? Hij gaat vast met een ander zoenen vanavond, iets nieuws ontdekken! Misschien wel voor jouw neus. Misschien wel met een vriendin van je. Zeker weten dat je wil gaan?
Maar dan kom jij langs...quote:Op maandag 26 september 2011 17:18 schreef SecurityException het volgende:
[..]
TS wordt zo'n chick die met doorgelopen mascara ergens in een donker hoekje zit te huilen omdat ze haar aandacht niet meer krijgt.
Het is net een Breezersprookje.quote:Op maandag 26 september 2011 16:43 schreef Alle-Andere-Mensen het volgende:
Dat gaat je nooit lukken, hij gebruikt jequote:Op vrijdag 23 september 2011 15:58 schreef Alle-Andere-Mensen het volgende:
[..]
Hij en ik hebben nog steeds seks.. dus het gaat er niet om hem in bed te krijgen, maar om hem helemaal gek van verliefdheid op me te laten worden
[..]
quote:Op maandag 26 september 2011 18:18 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Het is net een Breezersprookje.
Zeg, maar... even on-topic. Wat we allemaal willen weten: hoe stond je nou uiteindelijk te dansen daar?quote:Op maandag 26 september 2011 16:43 schreef Alle-Andere-Mensen het volgende:
Liegenquote:Op maandag 26 september 2011 16:43 schreef Alle-Andere-Mensen het volgende:
Hehe, gewoon zoals ik zeiquote:Op maandag 26 september 2011 18:38 schreef Northside het volgende:
[..]
Zeg, maar... even on-topic. Wat we allemaal willen weten: hoe stond je nou uiteindelijk te dansen daar?
Je kan ook gewoon op "topic volgen" klikken.quote:Op maandag 26 september 2011 20:30 schreef Ladylicious het volgende:
Hier moet ik gewoon gepost hebben
Jij ookquote:Op maandag 26 september 2011 20:33 schreef Jaytonism het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon op "topic volgen" klikken.
ga sowieso niet de 'hoer' spelen door zoals sommige wijven doen door luid en opvallend gedrag te vertonen onder het mom van 'ik ben sexy,ik ben vrouwelijk ik ben zoals die modellen in de reclamespotjes van Alwaysquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:36 schreef Alle-Andere-Mensen het volgende:
Heyhey!
Het is bijna 2 weken geleden dat mijn ex me verliet, en nu heeft hij me uitgenodigd voor een feestje met daarna stappen in de stad. (Als vrienden, ookal vinden we elkaar nog steeds leuk; ik wil dus indruk op hem maken en proberen hem te 'verleiden')
Na een relatie van anderhalf jaar weet ik wat hij mooi aan me vind, en welke kleren prachtig, wat zijn favoriete vrouwengeur etc is. (Dat is allemaal al geregeld)
Alleen, ik ga natuurlijk dansen in de kroeg, maar hoe dans je daar eigenlijk sexy als vrouw? (Ik dans daar altijd door alleen mijn heupen te draaien en te wiegen (Vindt hij leuk, maar na 3 uur dat te doen zegt hij het wat 'apart' worden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Dus, mijn vraag aan jullie is; hoe mooi/sexy/verleidelijk te dansen als een meisje zijnde? (Filmpjes etc zijn welkom, het lijkt me verdomd lastig uit te leggen in woorden; het moet dus geen act zijn met danspasjes enzo, maar nouja, gewoon 'alledaags' dansen)
Dat komt omdat mannen dat echt niet boeiend vindenquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:36 schreef Alle-Andere-Mensen het volgende:
Alleen, ik ga natuurlijk dansen in de kroeg, maar hoe dans je daar eigenlijk sexy als vrouw? (Ik dans daar altijd door alleen mijn heupen te draaien en te wiegen (Vindt hij leuk, maar na 3 uur dat te doen zegt hij het wat 'apart' worden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 42% gewijzigd door Crutch op 28-09-2011 16:38:46 ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |