Ik vond 'm ook niet zo bijzonder, maar California vond ik dan wel weer tof, met zijn mindfucks bij de anderen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:15 schreef Marie30 het volgende:
Ik vond hem niet zo geweldig... Halloween is zo'n dankbaar onderwerp, zat meer in... Ook vermaakt het personage Robert California me niet zo...
Oy das gaaf! is dat een app? Dat heb ik ook nodig, ik heb nou een briefje op de koelkast hangenquote:
TV Forecast widget voor OS X.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:43 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Oy das gaaf! is dat een app? Dat heb ik ook nodig, ik heb nou een briefje op de koelkast hangen
Ik vond de aflevering echt heel leuk. CreedEn wat was Ryan eigenlijk?
Betaalde app ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:38 schreef loezzzje het volgende:
Was wel 0,79 maarja! (of heb ik iets fout gedaan)
Inderdaad, beetje matige aflevering, maar beter dan vorige week though.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:52 schreef loezzzje het volgende:
Het is idd niet leuk meer zonder Steve. Het enige waar ik bij moest lachen is toen Jim beweerde een squash afspraak te hebben en toen een nieuw racket pakteMaar voor de rest vond ik de aflevering niet grappig.
Dat was ook echt helemaal niet grappig nee.quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:52 schreef RedGuy het volgende:
Het lijkt me dat er geen nieuw seizoen gaat komen.
Dat hele zijlijntje met Darryl, Gabe en die magazijnchick was helemaal dramatisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |