na 11en dacht ik zelfs. ben er toen speciaal voor opgebleven en vroeg me achteraf af waar al die heisa nou voor nodig wasquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:20 schreef Axia het volgende:
Dit liedje was echt een heisa toendertijd. Clip mocht pas na 22.00 op tv
En uiteindelijk was het niet zo bijzonderquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
na 11en dacht ik zelfs. ben er toen speciaal voor opgebleven en vroeg me achteraf af waar al die heisa nou voor nodig was
Ik vond't wel een geniale clipquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:35 schreef Axia het volgende:
[..]
En uiteindelijk was het niet zo bijzonder
Ik bedoelde meer dat ik de clip niet zo erg vond dat'ie verboden moest worden voor 22.00quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vond't wel een geniale clip
Moet bij Live altijd aan 9/11 denken. Zij hadden toch een liedje ervoor gezongen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:47 schreef MaJo het volgende:
Ik ken Live niet zo goed, dat is echt helemaal aan me voorbij gegaan. Dit is nu al de derde keer dat ik denk, hey is dit R.E.M.? En dan blijkt het steeds Live te zijn
Dat is het enige waar ik ze van ken inderdaadquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:47 schreef Axia het volgende:
[..]
Moet bij Live altijd aan 9/11 denken. Zij hadden toch een liedje ervoor gezongen?
volgens mij was Live ook alleen in Nederland populairquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:47 schreef MaJo het volgende:
Ik ken Live niet zo goed, dat is echt helemaal aan me voorbij gegaan. Dit is nu al de derde keer dat ik denk, hey is dit R.E.M.? En dan blijkt het steeds Live te zijn
quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:57 schreef minthy het volgende:
![]()
Ik kan niet meer luisteren, ze hebben de stekker van de radio eruit getrokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |