fuck nu hoor ik er 2 en bedankt ....quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
MAG IK NA JOU? MAG IK NA JOU? MAG IK NA JOU?
Achja, ze was tien ofzo toen?
dit ja... tenzij ekdom er isquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:56 schreef Adelante het volgende:
Dat was 'm dan weer, kan ie 'n jaar lang op een ander station
Er zijn sneue youtube-filmpjes die bijna het hele nummer verappelsapt hebbenquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:57 schreef Elusive het volgende:
[..]
fuck nu hoor ik er 2 en bedankt ....![]()
Denk het wel het is nog geen oktober dus Veenstra is nog niet terug.quote:
niet helemaal. dat kapotgedraaide Overcome is misbruikt voor allerlei beelden over 9/11, met toestemming van Live overigens. maar het nummer bestond volgens mij al voor 9/11quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:47 schreef Axia het volgende:
[..]
Moet bij Live altijd aan 9/11 denken. Zij hadden toch een liedje ervoor gezongen?
Het album met dat nummer is uitgebracht 7 dagen na 9/11quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet helemaal. dat kapotgedraaide Overcome is misbruikt voor allerlei beelden over 9/11, met toestemming van Live overigens. maar het nummer bestond volgens mij al voor 9/11
serieus??? mmm, dan heb ik dat altijd verkeerd gedachtquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het album met dat nummer is uitgebracht 7 dagen na 9/11
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |