Zeker! Party Animals en Jeremy van Pearl Jam zijn tot nu toe de enige 2 van mijn lijstje die voorbij zijn gekomen...quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
NirvanaWat een fantastische tekst heeft dit nummer toch
Haal je handen dan nu maar weer van je orenquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:53 schreef Bronson het volgende:
Dit nummer kan ik echt niet meer horen.
Nou zekers! Chemical Brothers.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Haal je handen dan nu maar weer van je oren
Heb ik ook gewoondquote:
Half jaar, september 1996 - februari 1997 en jij?quote:
Half jaarquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Half jaar, september 1996 - februari 1997 en jij?
mooie stadquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Half jaar2004 - 2005, iets later dus
Echt welquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:15 schreef Sjeen het volgende:
[..]
mooie stad
*kippevelnummer... en zo lekker om Bert weer eens te horen op 3fm
Waar dan, waar dan?quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:16 schreef oh-oh het volgende:
Ah, ik woonde tegelijk met Sjeen vlakbij LondenMaar dan een jaartje!
Hoezo moest je dat doen dan? Hele rijke mensen ofzo?quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik als au-pair
In Fleet, was je met de trein zo in Londen.
Ik "moest" helaas minstens twee weekenden in de maand met mn 15 jarige aupairkindjes een weekend gaan shoppen in Londen, en dan in een hotel overnachten en zo, echt, hondenbaan![]()
En telkens naar de musical en zo, afzien was dat man!
Ik leef nu alsnog met je meequote:Op vrijdag 23 september 2011 14:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik als au-pair
In Fleet, was je met de trein zo in Londen.
Ik "moest" helaas minstens twee weekenden in de maand met mn 15 jarige aupairkindjes een weekend gaan shoppen in Londen, en dan in een hotel overnachten en zo, echt, hondenbaan![]()
En telkens naar de musical en zo, afzien was dat man!
Ik ben ook erg veel uitgeweest in die tijdquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:22 schreef Sjeen het volgende:
ik ben met terugwerkende kracht jaloersAlhoewel uitgaan (lees: vijf avonden in de week in de pub hangen) ook wel erg leuk was toen
Ja dat deed ik ook gewoon hoorquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:22 schreef Sjeen het volgende:
ik ben met terugwerkende kracht jaloersAlhoewel uitgaan (lees: vijf avonden in de week in de pub hangen) ook wel erg leuk was toen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |