Maak je geen zorgen. Als inderdaad blijkt dat je niks met de verkoop van keltische zouten hebt te maken, zal er helemaal niks gebeuren. Mocht je er wel iets mee te maken hebben, ben je zeer waarschijnlijk strafbaar bezig.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:12 schreef Heerda2 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een fake-bericht. Immers als je de tekst van mij kopieert en opzoekt op google zie je gelijk de link naar de website van dit bericht... website is het forum zelfkennis.
Wat flauw zeg...
dat heet google cachingquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:12 schreef Heerda2 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een fake-bericht. Immers als je de tekst van mij kopieert en opzoekt op google zie je gelijk de link naar de website van dit bericht... website is het forum zelfkennis.
Wat flauw zeg...
Ik maak me een beetje zorgen om jou. Kennelijk is dit forum jouw speeltje? Doe normaal joh...quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:27 schreef ETA het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen. Als inderdaad blijkt dat je niks met de verkoop van keltische zouten hebt te maken, zal er helemaal niks gebeuren. Mocht je er wel iets mee te maken hebben, ben je zeer waarschijnlijk strafbaar bezig.
Het maken/insinueren van medische claims op producten is een ernstige zaak. Behalve dat er mogelijk misbruik wordt gemaakt van wanhopige mensen, bestaat ook de kans dat mensen dit proberen als oplossing in plaats van echt medisch hulp te zoeken.
Een account aanmaken om met jouw lulverhaal te komen is normaal?quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:07 schreef Heerda2 het volgende:
[..]
Ik maak me een beetje zorgen om jou. Kennelijk is dit forum jouw speeltje? Doe normaal joh...
quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:07 schreef Heerda2 het volgende:
[..]
Ik maak me een beetje zorgen om jou. Kennelijk is dit forum jouw speeltje? Doe normaal joh...
Zal er ook eens even voor gaan zitten vanmiddag, zal me benieuwen of er een publicatie terug te vinden is, lijkt me wel aardig om eens door te pluizen.quote:
Nou nou Piet, niet op alle slakken zout strooien hoor!quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat dit topic nog niet op slot zit!
Arameens himalaya zout?quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:17 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nou nou Piet, niet op alle slakken zout strooien hoor!
Zit niet zo je tijd te verkwanselen achter die computer, Piet! Doe toch eens iets nuttigs! Pak je zeezout en ga je huis reinigen bijvoorbeeld!quote:
quote:Het zuiveren van het huis begint met het neerzetten van het zout en het water. Zet, het liefst in elke kamer een schaaltje water en een schaaltje zeezout.Tegenover elkaar in de diagonaal van de ruimte. Ongeveer een half kopje water en een half kopje zeezout.
Op deze manier trekt het zout het water, dat verdampt, aan. Water is een hele goede geleider. Op deze manier neemt het zeezout al een deel van de negatieve energie op en houdt dit vast.
LOLquote:Op zaterdag 24 september 2011 16:34 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Zit niet zo je tijd te verkwanselen achter die computer, Piet! Doe toch eens iets nuttigs! Pak je zeezout en ga je huis reinigen bijvoorbeeld!
[..]
quote:Op zaterdag 24 september 2011 16:45 schreef Pietverdriet het volgende:
LOL
Wacht ff, pak ik mijn bullshitbingo kaart erbij
Ja jaquote:Op zaterdag 24 september 2011 19:28 schreef Heerda2 het volgende:
Nou ja ik zal maar afsluiten met onbekend maakt onbemind. Dus niemand op dit fuck sorry fok forum heeft ervaring met het onderwerp. Ik durf de naam niet meer op te schrijven
Flikker eens op met je nutteloos gespam en loop niet zo te zeiken.quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:28 schreef Heerda2 het volgende:
Nou ja ik zal maar afsluiten met onbekend maakt onbemind. Dus niemand op dit fuck sorry fok forum heeft ervaring met het onderwerp. Ik durf de naam niet meer op te schrijven
Je hebt je topic gewoon op de 'verkeerde' plek gezet. Als je 'm in TRU had gezet, dan zou het heel anders gelopen zijn. Daar zitten namelijk veel meer mensen zoals jij, oftewel volwassen mensen die in sprookjes geloven.quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:28 schreef Heerda2 het volgende:
Bedankt. Ik had geen idee wat jullie met 'tru' bedoelden...quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:11 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Je hebt je topic gewoon op de 'verkeerde' plek gezet. Als je 'm in TRU had gezet, dan zou het heel anders gelopen zijn. Daar zitten namelijk veel meer mensen zoals jij, oftewel volwassen mensen die in sprookjes geloven.
En Pietverdriet bijvoorbeeld zou dan uitgescholden worden door de modjes (en de andere volwassen mensen die in sprookjes geloven) en hij zou misschien zelfs een ban krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |