abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102294735

Fifa Ultimate Team web app
http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team

Revolutionaire veranderingen in een van de de beste sportgames ter wereld. De compleet nieuwe Player Impact Engine van FIFA 12 zorgt voor vernieuwingen die de game nog levensechter maken.

quote:
FIFA 12 komt met de gloednieuwe Player Impact Engine, een fysica-engine die voor nog realistischere interacties op het veld zorgt. Ervaar hoe spelers elkaar in het echt uitdagen, om balbezit vechten, en fysieke confrontaties aangaan. Bij elk contact zijn er oneindig veel natuurlijke en geloofwaardige gevolgen. Spelers voelen zich sterker aan de bal, duwen en trekken in de strijd om balbezit en herstellen zich sneller van lichte tackles.

De revolutionaire vernieuwingen in de gameplay maken FIFA 12 nog interactiever en spannender. Met de nieuwe precisiedribbels krijg je nog meer controle over de bal in kleine ruimtes. Je krijgt meer tijd aan de bal om beslissingen te nemen en je bepaalt zelf het tempo van het spel. Verdedigen is nu net zo geavanceerd en belangrijk als in het echte voetbal. De tactische verdedigingsopties zorgen ervoor dat positie kiezen, passes onderscheppen en tackelen allemaal even zwaar meetellen. Tactiek en timing zijn cruciaal.

FIFA 12 is spannend van begin tot einde, van de voorbereiding op de wedstrijd tot het laatste fluitsignaal. Je voelt de spanning van een wedstrijddag. Het navigeren gaat sneller en makkelijker, en je kunt kiezen uit meer dan 500 officiële clubs. Een aantal nieuwe features:

Pro Player Intelligence
De CPU-spelers beschikken over het inzicht van een profspeler en nemen beslissingen op basis van hun eigen vaardigheden en de sterke en zwakke punten van hun teamgenoten. Spelers met een uitzonderlijk spelinzicht zien bijvoorbeeld als enige die ene kans voor een steekpass. Een speler als Kaká van Real Madrid zal eerder (en sneller) een loopkans zien voor een teamgenoot dan een speler met minder inzicht. Teams houden bij hun aanval rekening met de sterke punten van hun veldspelers, en de zwakke punten van de tegenstander, waardoor elke wedstrijd een unieke en levensechte ervaring wordt.

Tactische verdedigingsopties
Verandert het verdedigen compleet: positie kiezen, passes onderscheppen en op het juiste moment tackelen tellen allemaal even zwaar mee bij het verdedigen. Tactiek en timing zijn cruciaal.

Precisiedribbels
Geniet van nieuwe manieren om tegenstanders te passeren. Je krijgt meer tijd aan de bal om beslissingen te nemen en je bepaalt zelf het tempo van het spel. Gebruik korte dribbels in de kleine ruimte, op de vleugels en zelfs bij het afschermen van de bal voor een tegenstander.

Echte blessures
De Player Impact Engine houdt de interactie tussen spelers continu in de gaten, analyseert de kracht van het contact en de impact op het lichaam om na te gaan waar echte blessures ontstaan. Daardoor wordt het speltype Carrière nog spannender en krijgt het nog meer inhoud. Je wordt geconfronteerd met spelers die te kampen hebben met nieuwe soorten blessures en moet beslissen of het verantwoordelijk is om een nog herstellende speler het veld op te sturen.

Nieuwe presentatie
Wedstrijden lijken nog meer op echte televisie-uitzendingen. De belichting is drastisch verbeterd, het publiek levensechter en de nieuwe standaardcamera zorgt ervoor dat elke wedstrijd een waar spektakel wordt.

Verbeterde navigatie
Het menusysteem is vernieuwd en biedt een snelle en eenvoudige navigatie. Het hoofdmenu kan worden aangepast aan je arenaspeler, Virtuele prof en favoriete club.

Compleet authentiek
Met ruim 500 officiële clublicenties en meer dan 15.000 spelers.
quote:
Interessante #FIFA12 tweets

@Dave797
New Kit selection is epic! Full player models now instead of just kit graphics. #FIFA12

@Adam_Bhatti
First of all new intro to the game. First clip shows select player celebrating and warming up, then shows teams in tunnel. #FIFA12

@Adam_Bhatti
Emirates Stadium has a lower swinging camera compared to Stamford Bridge, very nice #FIFA12

@Adam_Bhatti
OMG! Seamless throwin’s! No cutscene! ball goes out, you chase it, pick up and throw! Even throw from way behind the line! #FIFA12

@Dave797
Haha players now kick the ball back to the opposition after fouls/injuries. Lovely cosmetic touch. #FIFA12

@Adam_Bhatti
Yeh, day time graphics are special. really impressed with the new filter #FIFA12

@Adam_Bhatti
player rating screens after the game have real life pictures of players! Nice touch! #FIFA12

@Adam_Bhatti
Dribbling = Win. Very similar to PES in terms of close control. Massive difference from FIFA 11. Impressive animation! Messi = God! #FIFA12

@Adam_Bhatti
Dribbling is so different, and so many context animations too. Love it

@Dave797
Shooting is much heavier now. Which I for one love. Power bar now divided in to four chambers instead of 3. #FIFA12

@Adam_Bhatti
Wow to the shooting! Brand new ball physics guys! Finally…low hard crackers! #FIFA12

@tem1985
First thought, Shooting feels WAY better.

@Suffwan
Impact engine looks good. Almost Backbreaker-esque. Tackling and defending harder this year.

@Dave797
Amazing. Just had Walcott pull up mid run with a muscle injury. Extra time and he was scythed by Lampard earlier. sweet! #FIFA12

@Adam_Bhatti
First OMG moment! Player down injured. Ref stops play AFTER a few seconds. Sub him off. Restart, drop ball, and player kicks back to keeper!

@tem1985
First player injure themselves with a muscle strain in game. Looks sick! #FIFA12
quote:
Echte gezichten in FIFA 12

De gezichten in FIFA worden zo nauwkeurig mogelijk nagemaakt. Dit wordt allemaal in een enorme hoge kwaliteit gedaan door middel van EA Motion en 18 camera’s met 15 megapixels. Voeg daar nog een super computer bij en je krijgt een levensecht gezicht in een game. In een aflevering van EA Sports TV is te zien dat het Duitse elftal op bezoek mag komen en onder al het geweld van de camera’s worden hun gezichten nauwkeurig vastgelegd. Ook zien we spelers terug van Aston Villa in het lijstje.
quote:
FIFA 12 EA Sports Football Club

EA Sports introduceerde de EA Sports Football Club voor FIFA 12. Hieronder volgen de screenshots van de nieuwe feature. Voor de EA Sports Football club kies je je favoriete team en probeert zo hoog mogelijk te eindigen op verschillende ranglijsten. Ook zal je verschillende uitdagingen moeten spelen om aan meer punten te komen.

• EA Sports Football club is het eerste jaar geheel gratis.

• Kies je favoriete club, maar speel als elke team om punten te krijgen voor je team om hogerop te komen op de ranglijsten.

• Alles wat je doet zal ervoor zorgen dat je team een stapje dichterbij de virtuele kop komt.

• Houd de voortgang bij van je vrienden op elk platform. Bekijk het via FaceBook, mobiele telefoon of via je Ipad.

• De live service zorgt ervoor dat fans van over de hele wereld tegen elkaar kunnen spelen.

• Verdien experience points (XP) en bereik een hoger level om zo je status op te bouwen. Hou alles bij van je vrienden, challenges en je status via easportsfootballworld.com

• De echte verhaallijnen zullen ervoor zorgen dat EA Sports Football Club altijd interessant blijft en met nieuwe dingen komt.
Release: 30 september 2011
pi_102294758
@confetti ja vet graag! Heb bijna niets aan coins en heb ps3
pi_102294775
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:28 schreef Apekoek het volgende:
@confetti ja vet graag! Heb bijna niets aan coins en heb ps3
Iemand was je voor, sorry ;(
pi_102294799
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:29 schreef Confetti het volgende:

[..]

Hah tering, doe dan split pot. :P
pi_102294800
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:29 schreef Confetti het volgende:

[..]

Ja, held _O_
pi_102294812
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:30 schreef mash_ het volgende:

[..]

Ja, held _O_
Terwijl jij al vet veel hebt en meerdere accounts hebt? Hebberig.
pi_102294821
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:30 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Terwijl jij al vet veel hebt en meerdere accounts hebt?
Ik heb geen meerdere accounts? en vet veel valt ook mee.
pi_102294841
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:31 schreef mash_ het volgende:

[..]

Ik heb geen meerdere accounts? en vet veel valt ook mee.
Ik heb 11 waardeloze spelers en 500 coins, jij?
pi_102294872
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:31 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ik heb 11 waardeloze spelers en 500 coins, jij?
Ik heb waardeloze spelers gekregen uit die 2 pakjes en met beetje slim handelen een eredivisie teampje meer niet. Zeur niet zo. Je was net te laat pech. Volgende keer beter.
pi_102294906
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:32 schreef mash_ het volgende:

[..]

Ik heb waardeloze spelers gekregen uit die 2 pakjes en met beetje slim handelen een eredivisie teampje meer niet. Zeur niet zo. Je was net te laat pech. Volgende keer beter.
Hebberig :)
pi_102294947
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:34 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Hebberig :)
Wat jij wilt. ^O^
pi_102295039
Kan er geen apart topic voor dat ultimate team aangemaakt worden?
pi_102295040
Ruzie om een spelletje :')
pi_102295053
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:38 schreef Maastoren het volgende:
En dat ja !
pi_102295058
quote:
Waarom? Hoort gewoon bij Fifa hoor..
pi_102295068
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:38 schreef Leonos het volgende:
Ruzie om een spelletje :')
Is geen ruzie hoor :P Alleen iemand die beetje loopt te zeuren omdat hij pech had. ;)
pi_102295116
quote:
Ik zou zeggen maak maar een topic voor h2h en single player. Zal je zien dat dat topic heel erg dood is binnen een week.
  vrijdag 23 september 2011 @ 12:42:53 #18
178487 jappy-b
a whistle of a penny
pi_102295161
je vergeet online 11 vs. 11! dat is soms nog best leuk om te doen (welliswaar om de tijd te doden tijdens FUT)
sex is just like hacking; you get in, you get out and you pray you've left nothing behind!
pi_102295172
Gaan die IF's nou nog voor 9.5k discard?
pi_102295200
Al dat gezeik over aparte topics, maak er zelf eentje dan luie flikkers :( en goeie topicsteal, en zeer originele TT ^O^
pi_102295237
quote:
Dit dus
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_102295252
Die obsessie die sommige van jullie met FUT hebben is nog erger dan sommige van die WoW spelers :')

Als je later op blijft alleen voor die daily gift dan moet je toch echt prioriteiten stellen
pi_102295276
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:45 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dit dus
maak zelf dan een apart topic, luie donder :(
pi_102295294
Ik wil niet wachten.
Ik ben niet gek, ik ben een rolluik!
pi_102295300
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:46 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

maak zelf dan een apart topic, luie donder :(
Heb ik het hier ooit over FUT? Luie donder
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_102295335
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:45 schreef Tito_Makani het volgende:
Die obsessie die sommige van jullie met FUT hebben is nog erger dan sommige van die WoW spelers :')

Als je later op blijft alleen voor die daily gift dan moet je toch echt prioriteiten stellen
en wat dan nog? Waar kan je je druk om maken zeg :')

Gawd, newbieoverflow zeg :r
pi_102295337
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:39 schreef mash_ het volgende:

[..]

Is geen ruzie hoor :P Alleen iemand die beetje loopt te zeuren omdat hij pech had. ;)
Ach ja ik werk fulltime en ik heb niet de hele dag de tijd om te F5en, dus ik baalde een beetje.
pi_102295351
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:41 schreef mash_ het volgende:

[..]

Ik zou zeggen maak maar een topic voor h2h en single player. Zal je zien dat dat topic heel erg dood is binnen een week.
Niet alleen voor dat maar gewoon in z'n algemeen. Volgende week komt 'ie uit en dan zullen best veel mensen het willen hebben over graphics, gameplay en weet ik veel wat. Aangezien jullie altijd zo druk zijn met dat ultimate team lijkt het mij verstandig dat daar een apart topic voor komt. Dit is het FIFA-topic dus het lijkt mij dat de ultimate team mensen een eigen topic mogen aanmaken ;)
pi_102295368
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:47 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Heb ik het hier ooit over FUT? Luie donder
jij wil toch een apart topic over de rest van FIFA? Nou, niemand houd je tegen.
pi_102295409
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:48 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Ach ja ik werk fulltime en ik heb niet de hele dag de tijd om te F5en, dus ik baalde een beetje.
Ik werk ook fulltime dat scheelt :)
pi_102295434
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:49 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

jij wil toch een apart topic over de rest van FIFA? Nou, niemand houd je tegen.
En dat zou dan iemand moeten openen die er nooit over praat en ook niet alle in en outs weet over FUT?

Luie donder
  vrijdag 23 september 2011 @ 12:51:54 #32
178487 jappy-b
a whistle of a penny
pi_102295438
Iedereen die FUT speelt zit in dit topic, en wanneer de game uitkomt dan heeft iedereen het er toch wel over, of je nou FUT speelt of niet
sex is just like hacking; you get in, you get out and you pray you've left nothing behind!
pi_102295449
En over een apart topic.

1. Niemand maakt het
2. Als iemand het eindelijk maakt, dan zal het topic toch dood gaan omdat er veel te weinig over te melden is.

Maar als jullie denken dat het beter is maak dan een nieuw topic aan. En dan maken we van dit topic het fut topic. Aangezien het hier toch alleen al over fut gaat.
pi_102295564
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:52 schreef mash_ het volgende:
En over een apart topic.

1. Niemand maakt het
2. Als iemand het eindelijk maakt, dan zal het topic toch dood gaan omdat er veel te weinig over te melden is.

Maar als jullie denken dat het beter is maak dan een nieuw topic aan. En dan maken we van dit topic het fut topic. Aangezien het hier toch alleen al over fut gaat.
Volgens mij spreek je je eigen nu tegen ;)
pi_102295609
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:56 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Volgens mij spreek je je eigen nu tegen ;)
Want? Vorig jaar bleek ook dat het voor 95% over fut ging. Als er dan een apart topic geweest was had het misschien niet eens deel 2 gehaald.
pi_102295664
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:52 schreef mash_ het volgende:
En over een apart topic.

1. Niemand maakt het

Maak een apart topic voor ultimate team aan. Dit is het FIFA topic. Niet het ultimate team topic. Dat jullie het telkens kapen....
  vrijdag 23 september 2011 @ 13:00:58 #37
178487 jappy-b
a whistle of a penny
pi_102295718
worden die voetbal games nou niet iets te realistisch? Nu kun je ook al virtueel rellen :D
pi_102295749
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:59 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Maak een apart topic voor ultimate team aan. Dit is het FIFA topic. Niet het ultimate team topic. Dat jullie het telkens kapen....
Waarom zouden we weggaan? Het is een Fifa topic. fut hoort bij fifa. Jullie willen zo nodig een nieuw topic. Nou dan maak je het aan en ga je daar posten. Maar ga dan niet verwachten dat wij weg gaan omdat er een paar (die echt zwaar in de minderheid zijn) Geen fut spelen.
pi_102295771
Wat doen jullie allemaal moeilijk, open gewoon een extra topic over alleen het spel zelf. Niemand die last zal hebben van een extra topic.
pi_102295774
[FIFA 12 algemeen] #1 Geen fut gepraat

Zo veel plezier. Dan zetten we hier in de tag FUT en dan klaar.
pi_102295794
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:48 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

en wat dan nog? Waar kan je je druk om maken zeg :')

Gawd, newbieoverflow zeg :r
Ik vind het gewoon triest en autistisch.

Ga een leven zoeken
pi_102295842
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 september 2011 13:02 schreef mash_ het volgende:
[FIFA 12 algemeen] #1 Geen fut gepraat

Zo veel plezier. Dan zetten we hier in de tag FUT en dan klaar.
:W
  vrijdag 23 september 2011 @ 13:07:42 #44
178487 jappy-b
a whistle of a penny
pi_102295913
ik klikte alweer verkeerd :')
pi_102295988
De afgelopen 90 FIFA topics gingen over FUT, waarom zouden we dan nu opeens een apart topic moeten hebben?
pi_102296029
Laten we de discussie maar gewoon sluiten? We komen er toch niet uit. Er is nu een nieuw topic voor FIFA algemeen. En heb aan een mod gevraagd wat hij er van vind in het feedback topic. We zien wel wat de mod er van zegt dan dat doen we dat. Dan kan het nu weer of fifa gaan.
pi_102296117
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 13:03 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Ga een leven zoeken
je zit op FOK dus in principe ben jij ook autistisch. Maar goed, eindelijk rust hier.
pi_102296151
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 13:03 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Ga een leven zoeken
Was trouwens niet op jou als persoon gericht maar in het algemeen.

Ben trouwens nu Fifa 12 aan het downloaden. Een amerikaanse Xbox 360 komt dus toch wel van pas :P
pi_102296207
Net Diarra en Pablo Hernandez voor 1900 en 1700 gekocht, hopen dat k daar lekkere winst op kan maken! :)
pi_102296233
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 13:15 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Was trouwens niet op jou als persoon gericht maar in het algemeen.

Ben trouwens nu Fifa 12 aan het downloaden. Een amerikaanse Xbox 360 komt dus toch wel van pas :P
nee dat snap ik, maar goed, sommige mensen hebben nou eenmaal vreemde hobby's en als ze er een leven op nahouden dan zie ik het probleem niet :)
pi_102296344
Regeneren de bid tokens nu tot 5 of 25 ?
  vrijdag 23 september 2011 @ 13:25:28 #52
178487 jappy-b
a whistle of a penny
pi_102296438
tot 25
  vrijdag 23 september 2011 @ 13:28:37 #53
178487 jappy-b
a whistle of a penny
pi_102296538
na de "discussie" in het vorige topic over de goldpacks de free record shop maar even een mailtje gestuurd met dit als antwoord:

quote:
Geachte, jappy-b

Ook bij ons is het 6 maanden lang, 2x per maand. Uiteraard!

We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Free Record Shop Online
www.freerecordshop.nl
ook bij de gratis platen winkel ( :') ) dus 6 maanden gratis gold packs :)
pi_102296701
Bezorgt de e-plaza eigenlijk ook of moet je daar ophalen? Anders betaal ik wel 5 euro extra en dan heb ik hem meteen :)
pi_102296781
Jammer dat je bij FRS geen korting meer krijgt met ANWB pas en die reclames kijken
pi_102296806
Is de release date nou 29 of 30?

Als je zo'n season ticket hebt kan je trouwens morgen ook met een EU account al fifa spelen
pi_102296854
Staat ''Verwacht 29". Zal dus wel 30 zijn ;)

Ja duidelijk, 6 maanden lang 2x per maand. Dat is wel netjes! Dan maakt het me ook niet meer zo uit dat dat traden voor geen KUT loopt. V Nistelrooij is niet meer zo populair als ooit :p
pi_102296883
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 13:38 schreef henkbarte het volgende:
Staat ''Verwacht 29". Zal dus wel 30 zijn ;)
Maar op veel sites staat 30.
pi_102296925
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 13:39 schreef Tito_Makani het volgende:

[..]

Maar op veel sites staat 30.
Ik ben niet sarcastisch. 29 staat er om kopers te krijgen. 30 komtie officieel uit hier dus zal ook wel gewoon 30 worden..
pi_102296995
Ik heb een sms van game menia gekregen dat ik hem de 29e kan ophalen
  vrijdag 23 september 2011 @ 13:45:24 #61
178487 jappy-b
a whistle of a penny
pi_102297028
ik krijg m de 29e of 30e thuis gestuurd dus ik merk het allemaal wel :)
pi_102297105
Weer een aantal juans verkocht *O*
pi_102297583
ik tot nu toe 2 :P maar heb geen geld genoeg om er meer te kopen :')

moet eerst van een aantal eredivisie spelers af komen :D
hardcoholic
pi_102297870
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 14:06 schreef Ferdii het volgende:
ik tot nu toe 2 :P maar heb geen geld genoeg om er meer te kopen :')

moet eerst van een aantal eredivisie spelers af komen :D
En weer 1 verkocht :) Er staan er ook nog weinig op nu. :) ik zie er nu nog 3 die ik ga kopen daarna zijn alle goedkopen weg.
  vrijdag 23 september 2011 @ 14:16:05 #65
178487 jappy-b
a whistle of a penny
pi_102297909
chadli verkocht voor 300, naar mijn mening veel te laag

edit: wijnaldum voor 360 en helder voor 150
pi_102298094
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 september 2011 14:14 schreef mash_ het volgende:

[..]

En weer 1 verkocht :) Er staan er ook nog weinig op nu. :) ik zie er nu nog 3 die ik ga kopen daarna zijn alle goedkopen weg.
Xbox?
pi_102298109
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 14:22 schreef zerokil het volgende:

[..]

Xbox?
Nope ps3. Misschien voor xbox ook een goede moet je even kijken. :)
pi_102298157
Ik zit op PS3 daarom :P
pi_102298367
Wtf, lees nu die eerste pagina :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_102298372
bestaan er in deze fifa geen snelle CB`s meer ofzo :o
  vrijdag 23 september 2011 @ 14:34:36 #71
178487 jappy-b
a whistle of a penny
pi_102298497
hmm de Jong, Matavz of Sightorson in de spits?
pi_102298595
Heb nu 42k, Ik denk dat ik een Team ga maken uit de Russische Competitie.
pi_102298629
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 14:37 schreef zerokil het volgende:
Heb nu 42k, Ik denk dat ik een Team ga maken uit de Russische Competitie.
Tering. :o hoe kom je aan 42K?
pi_102298637
Thiago Silva :D

Maar ik ga nog effe door handelen..
pi_102298680
quote:
19s.gif Op vrijdag 23 september 2011 14:34 schreef jappy-b het volgende:
hmm de Jong, Matavz of Sightorson in de spits?
Vorige FIFA vond ik De Jong de fijnste van die 3, maar ja..hangt toch ook van je spel af.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_102299080
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 14:38 schreef zerokil het volgende:
Thiago Silva :D

Maar ik ga nog effe door handelen..
Ik zou wachten tot het spel uit is. Dan worden alle spelers een stuk goedkoper. De spelers boven de 80 rating dan. Dus dan kan je van je 40K meteen een mooi 5sterren team maken.
pi_102299128
Ja ik denk dat 50k voor Thiago Silva ook een mooi bedrag is,

Aangezien hij in Fut11 maar rond de 10-20 k waard was.
pi_102299256
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 14:53 schreef zerokil het volgende:
Ja ik denk dat 50k voor Thiago Silva ook een mooi bedrag is,

Aangezien hij in Fut11 maar rond de 10-20 k waard was.
Dat weet ik wel zeker :p Als de prijzen weer een klein beetje zelfde worden als bij 11 dan is silva straks hooguit 15k waard.
pi_102299307
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 september 2011 14:52 schreef mash_ het volgende:

[..]

Ik zou wachten tot het spel uit is. Dan worden alle spelers een stuk goedkoper. De spelers boven de 80 rating dan. Dus dan kan je van je 40K meteen een mooi 5sterren team maken.
Dat denk ik juist niet. Prijzen zijn nu extreem laag omdat er maar weinig geld in de economie zit en er niet meer bij kan. Als het spel straks uit is wordt er veel meer geld in gepompt en gaan de prijzen tijdelijk omhoog. Op lange termijn zakt het wel weer, maar ik verwacht dat de prijzen in de maand oktober beduidend hoger zullen zijn. Jij baseert je mening nu veel te veel op de laatste maanden FUT..aan het begin was het compleet anders.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_102299492
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 14:58 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat denk ik juist niet. Prijzen zijn nu extreem laag omdat er maar weinig geld in de economie zit en er niet meer bij kan. Als het spel straks uit is wordt er veel meer geld in gepompt en gaan de prijzen tijdelijk omhoog. Op lange termijn zakt het wel weer, maar ik verwacht dat de prijzen in de maand oktober beduidend hoger zullen zijn. Jij baseert je mening nu veel te veel op de laatste maanden FUT..aan het begin was het compleet anders.
Mja. maar de meeste spelers gaat echt nergens over. een nesta die niks waard is word voor 10K verkocht. Als het spel uitkomt komen er 23303423032 nesta bij dus dan zal die echt geen 10k meer opleveren denk ik.
pi_102299609
Gvd ik maak net al mijn coins op aan biedingen op spelertjes, kom ik bij 59th minute zag ik een Liedson 83 voor 600 BIN eruit gaan.
pi_102299650
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 september 2011 15:04 schreef mash_ het volgende:

[..]

Mja. maar de meeste spelers gaat echt nergens over. een nesta die niks waard is word voor 10K verkocht. Als het spel uitkomt komen er 23303423032 nesta bij dus dan zal die echt geen 10k meer opleveren denk ik.
Idd,

Als je nu kijkt is Thiago Silva best zeldzaam, dus de prijs kan alleen maar lager worden
Vooral met de IF's
pi_102299707
Wat doen jullie met al die bronze players die in je starterspack zaten? Ik kom er maar niet van af :(
Laten we lekker linQ gaan doen!
pi_102299751
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 14:30 schreef Tim86 het volgende:
Wtf, lees nu die eerste pagina :')
sukkeltjes die geen FUT spelen :')
  vrijdag 23 september 2011 @ 15:14:39 #85
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_102299781
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 13:34 schreef Dudeweiser het volgende:
Bezorgt de e-plaza eigenlijk ook of moet je daar ophalen? Anders betaal ik wel 5 euro extra en dan heb ik hem meteen :)
Ik krijg net een mail dat ik m nu kan bestellen. Daarbij staat geen optie om hem af te halen :(

Lol @ de mensen die zeggen dat de FUT'ers hun topic kapen. Ik heb in de laatste 40 topics ofzo echt geen enkele van hen gezien. Daarbij hebben ook wij het over 'general' fifa en helpen we ook vaak genoeg met vragen daarover :6

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 15:12 schreef LinQ het volgende:
Wat doen jullie met al die bronze players die in je starterspack zaten? Ik kom er maar niet van af :(
Als ze vaak niet weggaan gewoon discarden. Levert weinig op maar die 100 coins kunnen net het verschil maken tussen het wel of niet kunnen krijgen van een bargain.
pi_102299982
Achter FIFA 12 kan overigens nog wel FUT in de titel, om zo Duidelijkheid te krijgen tussen algemeen en fut.
pi_102299993
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 15:21 schreef Apekoek het volgende:
Achter FIFA 12 kan overigens nog wel FUT in de titel, om zo Duidelijkheid te krijgen tussen algemeen en fut.
Ja, er moet even een mod in het feedback topic kijken. Dan moet het goedkomen. :)
pi_102300114
Wat :o heitinga is geen cb meer. Nu is de verdediging van het Nl elftal nog slechter om te maken :P
pi_102300144
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 september 2011 15:25 schreef mash_ het volgende:
Wat :o heitinga is geen cb meer. Nu is de verdediging van het Nl elftal nog slechter om te maken :P
Dat is wel fucked up :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_102300147
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 15:14 schreef GuRBuH het volgende:

[..]

Ik krijg net een mail dat ik m nu kan bestellen. Daarbij staat geen optie om hem af te halen :(

Lol @ de mensen die zeggen dat de FUT'ers hun topic kapen. Ik heb in de laatste 40 topics ofzo echt geen enkele van hen gezien. Daarbij hebben ook wij het over 'general' fifa en helpen we ook vaak genoeg met vragen daarover :6

[..]

Als ze vaak niet weggaan gewoon discarden. Levert weinig op maar die 100 coins kunnen net het verschil maken tussen het wel of niet kunnen krijgen van een bargain.
misschien morgen dan even bij zavvi annuleren en bij e-plaza bestellen :P
pi_102300195
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 15:26 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat is wel fucked up :')
Nu heb je mathijssen en maduro..
55 en 41 pac. :P
  vrijdag 23 september 2011 @ 15:33:36 #92
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_102300366
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 september 2011 15:25 schreef mash_ het volgende:
Ja, LB is ook al kut nu Anita CDM is. Zou ik toch van Aanholt kiezen.
pi_102300410
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 15:33 schreef GuRBuH het volgende:

[..]

Ja, LB is ook al kut nu Anita CDM is. Zou ik toch van Aanholt kiezen.
Tiendalli. lekker snel.
pi_102300474
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 september 2011 15:35 schreef mash_ het volgende:

[..]

Tiendalli. lekker snel.
Moet je alleen geen tikkie terug doen :@
pi_102300599
Heuj ik sta 53ste in de Top 100 meeste Profit.
  vrijdag 23 september 2011 @ 15:44:57 #96
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_102300718
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 15:41 schreef zerokil het volgende:
Heuj ik sta 53ste in de Top 100 meeste Profit.
Zorg dat je eerste staat, dan krijg je nog meer geld van EA :s
pi_102300767
Adebayor gekocht voor 1000 :D
pi_102300815
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 15:44 schreef GuRBuH het volgende:

[..]

Zorg dat je eerste staat, dan krijg je nog meer geld van EA :s
Oke, ik zoek nog een sponsor.
pi_102301108
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 15:48 schreef zerokil het volgende:

[..]

Oke, ik zoek nog een sponsor.
Best een goed idee!
pi_102301163
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2011 15:26 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

misschien morgen dan even bij zavvi annuleren en bij e-plaza bestellen :P
Zavvi gaat toch langer duren :P consoleshop heeft hem op 29-9 staan
pi_102301255
Ik kan heel het weekend geen fut doen :( Moet mijn vriendin vermaken :P Al log ik morgen en zondag wel snel even in voor mijn daily gift. :@
pi_102301610
Vandaag een Daily gift waar ik niks aan heb, 100 bidokens gister en eergister meer geluk: 2X 2500 coins.
pi_102301779
Silver mini pack, misschien nog wel te slijten voor 500 coins.
pi_102301945
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 16:14 schreef eastclubber het volgende:
Vandaag een Daily gift waar ik niks aan heb, 100 bidokens gister en eergister meer geluk: 2X 2500 coins.
Huilie ik had een bronze minipack 2x over met 1 speler die ik al had (en niet vanaf kom in trade), een stadion, een bal en een shirt :(
pi_102302015
Uh waar slaat het op dat Heitinga geen CB is? Waarom kan een speler niet op meer posities spelen dan? Ik zou em daar gewoon alsnog neerzetten, is toch bullshit..?
pi_102302055
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 16:25 schreef henkbarte het volgende:
Uh waar slaat het op dat Heitinga geen CB is? Waarom kan een speler niet op meer posities spelen dan? Ik zou em daar gewoon alsnog neerzetten, is toch bullshit..?
Kan wel... Krijgt hij alleen minder chemistry
pi_102302081
Ik heb ook geen geluk met Daily 3x mini gold
  vrijdag 23 september 2011 @ 16:29:05 #108
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_102302112
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 16:27 schreef LinQ het volgende:

[..]

Kan wel... Krijgt hij alleen minder chemistry
Als je alleen maar Nederlanders om hem heen hebt, waarvan een aantal uit de BPL dan zou je hem misschien kunnen boosten naar 9? Of is CDM op CB rood?
pi_102302166
Hebben ze niks veranderd met de positie kaarten dan?
Dat was toch wel veel gebruikte kritiek (dat je bv. wel een spits via via via naar een verdedigende middenvelder kon omturnen, maar niet een verdedigende middenvelder naar een centrale verdediger)
pi_102302207
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 16:28 schreef zerokil het volgende:
Ik heb ook geen geluk met Daily 3x mini gold
Pff, ik zou daarvoor tekenen. ik heb alleen maar mini bronze gehad.
pi_102302244
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 16:00 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Zavvi gaat toch langer duren :P consoleshop heeft hem op 29-9 staan
ja daarom, en als het maar 5 euro duurder is heb ik dat er wel voor over :P
pi_102302528
Waarom win ik op Legendary wel en op World Class niet :?
  vrijdag 23 september 2011 @ 16:54:16 #113
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_102302943
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 16:43 schreef DannyDeko het volgende:
Waarom win ik op Legendary wel en op World Class niet :?
Misschien omdat die tegenstander meer voetbalt? In het echt heb je dat ook, ploegen die tegen goed voetballende ploegen beter spelen...

BTW, zit iemand van hier op mijn Labyad te trade offeren toevallig? (4-5-1, ps3)
pi_102303065
ik heb geen 1 juan meer :D Nu al 7700 winst er mee :)

Alleen er zijn nu opeens weer 3 paginas :P Dus ik stop er even mee denk ik.
pi_102303118
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 september 2011 16:57 schreef mash_ het volgende:
misschien even kijken op de xbox of dat ook kan :D
  vrijdag 23 september 2011 @ 17:02:14 #116
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_102303245
quote:

Felipe Santana ^O^
pi_102303326
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 17:02 schreef GuRBuH het volgende:

[..]

Felipe Santana ^O^
och ik mag over 25 min naar huis. En daarna heb ik zondag middag pas weer tijd dus kijk tegen die tijd wel weer even. :)
pi_102303452
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2011 16:59 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

misschien even kijken op de xbox of dat ook kan :D
Samen spelen? *O*
pi_102303602
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 17:07 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Samen spelen? *O*
Ik wil ook meedoen :o
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
  vrijdag 23 september 2011 @ 17:12:30 #120
356555 broodje-ei-met-ui
scoren doen we vanavond wel.
pi_102303615
Ik ben weer terug, oude account was gebanned
Ook druk bezig met FUT nu. Pakjes waren crap. CB Cahill was de beste.

Teampje so far :)

pi_102303774
Ik ben al Ajax home & Away kit en badge aan het kopen. Nu zijn ze nog goedkoop *O* voordat ze weer te duur worden zoals in 11 :( Alleen de ArenA is nog nergens te vinden.
  vrijdag 23 september 2011 @ 17:18:24 #122
314680 LDS
El-Dee-Es
pi_102303828
Vandaag mini gold pack, portugese ST, contract kaart, Rubin badge(staat al op verkoop), maar ook PSV away-kit :9~
Al mot ik kruupe op blote voeten gaan, ik wil nog een keer de Sint Stevens heuren slaan!
Forza Eniesee!
pi_102304673
4-3-3 IF Wernbloom kopen iemand?
pi_102305045
Op xbox? Hoeveel? Ik maak altijd elk jaar AZ na.
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
pi_102305642
snap er niks van, wat zijn jullie allemaal aan het doen? :')
ik heb ingelogd maar ik moet eerst een fifa12 kopen? :?
pi_102305831
gurbuh, als je een 41212 Uchebo hebt zou ik die dan over mogen nemen? :P
pi_102305849
Sightorson staat nu voor heel goedkoop erop, stuk of 5 voor 1,5K. Als je slim bent kan je hem nu halen en een maandje wachten. Zijn waarde gaat echt stijgen!
pi_102305900

wat moet ik hier doen? :')
pi_102305936
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 18:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
[ afbeelding ]
wat moet ik hier doen? :')
Je had FUT moeten spelen op fifa 11.
pi_102305967
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 18:23 schreef n0ir het volgende:

[..]

oh, dus ik kan nog niks? Jammer :P
pi_102306212
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 18:24 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

oh, dus ik kan nog niks? Jammer :P
Nog even geduld :9!

quote:

Wat doe jij dan? Alle kaartjes van dezelfde speler opkopen om schaarste te creëren en de prijs op te drijven voordat je ze verkoopt?
pi_102306213
Had met mijn PS3 9K ofzo, pakje gehaald en helaas niks erin :P
pi_102306253
Heeft er al iemand wat goed verhandelbare spelers op de Xbox gevonden? Ik probeer op het moment Abidalletjes van <3k te vinden en te verkopen voor 3.5k.
pi_102306305
Ik probeerde brazilianen, maar dat lukt ook niet meer :(
  vrijdag 23 september 2011 @ 18:36:05 #135
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_102306324
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 18:20 schreef laucas het volgende:
gurbuh, als je een 41212 Uchebo hebt zou ik die dan over mogen nemen? :P
Op het moment nog geen gespot helaas.
pi_102306445
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 18:32 schreef n0ir het volgende:

[..]

Nog even geduld :9!

[..]

Wat doe jij dan? Alle kaartjes van dezelfde speler opkopen om schaarste te creëren en de prijs op te drijven voordat je ze verkoopt?
Ja, ik deed het met juan. Omdat als je een goedkoop serie a team wilt maken kom je sowieso bij hem uit. Alleen vanmiddag was er nog maar 1 pagina. Nu zijn het er alweer 4 dus dan heeft het niet zoveel zin meer.
  vrijdag 23 september 2011 @ 18:44:05 #137
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_102306586
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 september 2011 18:40 schreef mash_ het volgende:

[..]

Ja, ik deed het met juan. Omdat als je een goedkoop serie a team wilt maken kom je sowieso bij hem uit. Alleen vanmiddag was er nog maar 1 pagina. Nu zijn het er alweer 4 dus dan heeft het niet zoveel zin meer.
Denk dat dat morgen rond de tijd dat jij dat deed wel weer hetzelfde gaat zijn. Alle (Engelse) rotkinderen naar school enzo, dus dan is het aanbod lager.
pi_102306725
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 18:44 schreef GuRBuH het volgende:

[..]

Denk dat dat morgen rond de tijd dat jij dat deed wel weer hetzelfde gaat zijn. Alle (Engelse) rotkinderen naar school enzo, dus dan is het aanbod lager.
sinds wanneer gaan er mensen op zaterdag naar school? :D
  vrijdag 23 september 2011 @ 18:49:55 #139
212599 Lux0rious
Apen zijn een beetje cool!
pi_102306798
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2011 18:47 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

In bv Frankrijk is het gewoon om op zaterdag ook op school te zitten hoor ;)
  vrijdag 23 september 2011 @ 18:51:40 #140
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_102306850

:')

quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2011 18:47 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Spuit 11 :P
pi_102307481
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 18:44 schreef GuRBuH het volgende:

[..]

Ja maar morgen ben ik er niet. Want ik ga nu mijn vriendin ophalen dus zondag middag pas weer tijd/
  vrijdag 23 september 2011 @ 19:18:03 #142
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_102307632
Mash, nog bedankt voor die R1 + X tip :) had ik nog nooit gebruikt. Kan dus ook met driehoekje en vierkantje (dan is het een lange strakke pass?).
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_102307722
Gaat er precies voor mn neus een IF Wernbloom voor 800 coins weg ...
  vrijdag 23 september 2011 @ 19:28:15 #144
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_102307975
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 19:21 schreef DannyDeko het volgende:
Gaat er precies voor mn neus een IF Wernbloom voor 800 coins weg ...
59th?
pi_102308039
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 19:28 schreef GuRBuH het volgende:

[..]

59th?
Nee, gewoon afgelopen.. :(
  vrijdag 23 september 2011 @ 19:31:12 #146
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_102308075
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 19:29 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Nee, gewoon afgelopen.. :(
WTF. Zit niemand op te letten ofzo dan :P
pi_102308134
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 19:31 schreef GuRBuH het volgende:

[..]

WTF. Zit niemand op te letten ofzo dan :P
Ja blijkbaar. Ik had m al 50 minuten in mn Watchlist staan maar was net ff Portal2 aant installeren en toen was ik t vergeten |:(
pi_102311289
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 18:23 schreef n0ir het volgende:

[..]

Ja dat snap ik dus niet, want ik heb gewoon FUT gedaan tijdens FIFA 11
pi_102311410
Mischien iemand die zin heeft om mee op de xbox een speler te price fixen ofzo?
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_102312101
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 20:48 schreef Kamikazie het volgende:
Mischien iemand die zin heeft om mee op de xbox een speler te price fixen ofzo?
ik zou vanavond met dannydeko een cb gaan pricefixen, vanaf elf uur ofzo. Kan jij misschien alvast kijken welke spelers daar goed voor zijn?
  vrijdag 23 september 2011 @ 21:06:40 #151
327585 Mallerd
Is misschien je vader.
pi_102312326
Beste spelers die ik kreeg waren Marcus Berg, Guilherme, Yebda, Odemwingie, Cesar Navas, Yebda, N'dinga, Oswaldo Sancehz en Zuculini :')

Wel mooi Poepon gekocht voor 150, kon ik niet laten liggen :)
Neen
pi_102312466
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2011 21:02 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

ik zou vanavond met dannydeko een cb gaan pricefixen, vanaf elf uur ofzo. Kan jij misschien alvast kijken welke spelers daar goed voor zijn?
Ik ben er om 11 uur ook wel, kijken we dan wel ff. Ik heb iets van 4k ofzo
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_102312528
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 21:09 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Ik ben er om 11 uur ook wel, kijken we dan wel ff. Ik heb iets van 4k ofzo
mooi, ik ook, danny zei dat ie 12k had dus dat moet wel lukken
pi_102312538
Ik probeer Cordoba te price fixen (ps3)
pi_102312566
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2011 21:10 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

mooi, ik ook, danny zei dat ie 12k had dus dat moet wel lukken
Gewoon een geliefde speler pakken en die flink verhogen :p en alles kopen hele avond door haha
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_102312967
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 21:11 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Gewoon een geliefde speler pakken en die flink verhogen :p en alles kopen hele avond door haha
ja Cordoba is misschien wel slim, redelijk snel en goedkoop
pi_102312978
pi_102313138
4-3-2-1 IF Wernbloom nu voor 5.2K er uit..heb te weinig coins :(
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_102313364
74 Velthuizen binnen in mijn formatie..550c :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_102313670
Kan je nou wel of niet IFs discarden voor 9.5k?
pi_102313771
Geen idee, ben nog niet in die luxepositie geweest...
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_102313845
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1014088.page#9437470

Silvers discarden voor 5K zeggen ze hier..maarja..IF silvers zijn toch bijna altijd wel meer waard..zeker als je een paar weken wacht.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 23 september 2011 @ 21:43:26 #163
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_102314088
Niemand hier een season ticket? Dan kan je morgen al spelen
pi_102314168
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2011 21:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
Heb je dan niet ook de disc nodig?
  vrijdag 23 september 2011 @ 21:47:24 #165
299349 KrAlex
Büyük Kaptan!
pi_102314277
Wie wilde een pricefix gaan doen. :P Misschien dat ik dan ook mee ga doen, voor de PS3.
pi_102314684
Waarom willen mensen naar de 59th minute?
pi_102314836
quote:
Geen FUT.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_102316695
quote:
Waarom zou je dat doen?! Dan ben je veel duurder uit
pi_102317172
haha wat een guy
  vrijdag 23 september 2011 @ 22:47:43 #171
299349 KrAlex
Büyük Kaptan!
pi_102317433
Die zwarte gozer heeft echt geweldig grappige filmpjes :D
pi_102317682
Support your club is ook wel nice, ga mijn best doen om PSV zo hoog mogelijk te laten eindigen :)
  vrijdag 23 september 2011 @ 23:01:04 #174
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_102318119
quote:
IGN :'), die maken het hele jaar door reclame voor Fifa. Je keuze maken op basis van die review zou ik niet doen :P
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_102318313
oké pricefixen voor Cordoba op xbox gaat zo van start als Danny zich meldt, tenzij er nog mensen zijn die ook mee willen doen. Het plan is om alle cordoba's met vier verdediger formaties onder de 1000c te kopen en erop te zetten voor 1,5 ongeveer.
pi_102318343
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 23:01 schreef gniffie het volgende:

[..]

IGN :'), die maken het hele jaar door reclame voor Fifa. Je keuze maken op basis van die review zou ik niet doen :P
Fifa kopen sinds 08 is meer een gewoonte voor mij geworden dan een keuze :P
pi_102318392
Misschien een domme vraag, maar ik zie veel spelers in de market met een "witte" glans er omheen. Hun rating is wit en hun stats ook. Dit zijn speciale spelers?
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
pi_102318476
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 23:05 schreef Jay_Snake het volgende:
Misschien een domme vraag, maar ik zie veel spelers in de market met een "witte" glans er omheen. Hun rating is wit en hun stats ook. Dit zijn speciale spelers?
Shiny kaarten noemen ze dat. Die zijn zeldzamer en hebben een hogere discard value (quick sell). Vaak zijn ze ook meer waard vanwege die zeldzaamheid.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_102318859
Iemand nog tips voor ps3? (trading)
pi_102320234
de eerste Cordoba is de deur uitgegaan voor 1500 _O_
pi_102320567
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 21:37 schreef Tim86 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1014088.page#9437470

Silvers discarden voor 5K zeggen ze hier..maarja..IF silvers zijn toch bijna altijd wel meer waard..zeker als je een paar weken wacht.
Ja klopt gaat voor 5K discard. Zou mijn 4-3-3 IF Wernbloom meer waard worden denk je?
pi_102320804
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 september 2011 23:43 schreef Dudeweiser het volgende:
de eerste Cordoba is de deur uitgegaan voor 1500 _O_
Ik heb er ook 5 gekocht en op de TP gegooid. Even kijken hoe dat gaat.
pi_102320937
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 23:57 schreef psychedelicate het volgende:

[..]

Ik heb er ook 5 gekocht en op de TP gegooid. Even kijken hoe dat gaat.
top, ben benieuwd hoe het gaat :6
pi_102321115
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 23:51 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Ja klopt gaat voor 5K discard. Zou mijn 4-3-3 IF Wernbloom meer waard worden denk je?
Weet het niet..hij is nu weinig waard. Als ik straks meer coins heb wil ik hem wel hebben :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_102321254
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 september 2011 00:00 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

top, ben benieuwd hoe het gaat :6
Staan nu nog maar een paar 4-5-1 Cordobatjes op voor 800 ofzo. Rest is zo goed als gekocht :)
Lekker cashen vanacht aangezien de amerikaantjes dan weer met zn alle tegelijk op zoek gaan naar cordobas!
pi_102321489
Gaat nog niet zo hard he meneer FC Awesome ? :P
pi_102321507
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 00:13 schreef DannyDeko het volgende:
Gaat nog niet zo hard he meneer FC Awesome ? :P
hmm niet echt meneer mathijs :@
pi_102321732
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 september 2011 00:13 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

hmm niet echt meneer mathijs :@
wut?
pi_102321755
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 00:19 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

wut?
dat ik er pas een verkocht heb :P
pi_102322215
zo, toch maar ff mn order bij zavvi geannuleerd en bij eplaza besteld. Kan ik nog mooi een week spelen voor ik naar Rome ( :r ) ga :D
  zaterdag 24 september 2011 @ 00:42:11 #191
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_102322537
Traden gaat hier nu prima, onder anderen Anita met zo'n 700 winst verkocht. :) Heb zo'n 4200 coins nu.. Is het eigenlijk al mogelijk om een extra team te maken? Heb een leuk bronzen VS teampje staan, maar wil wat knutselen aan een Eredivisieteam..
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_102322614
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 september 2011 00:42 schreef Lindgren. het volgende:
Traden gaat hier nu prima, onder anderen Anita met zo'n 700 winst verkocht. :) Heb zo'n 4200 coins nu.. Is het eigenlijk al mogelijk om een extra team te maken? Heb een leuk bronzen VS teampje staan, maar wil wat knutselen aan een Eredivisieteam..
Doe gezellig met mij mee en maak een zilver Eredivisieteam. Lekker paseabusen, en domineren met Fer,
  zaterdag 24 september 2011 @ 00:45:26 #193
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_102322638
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 00:44 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Doe gezellig met mij mee en maak een zilver Eredivisieteam. Lekker paseabusen, en domineren met Fer,
Prima idee. :)
pi_102322647
Echt weinig bronzen opties dit seizoen zeg..ze hebben echt veel van die gasten geupdate naar 65 tot 67, terwijl dat helemaal niet verdiend is :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 24 september 2011 @ 00:45:44 #195
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_102322649
Wat is eigenlijk de goedkoopste, meestvoorkomende formatie? Edit: 433 gekozen.

Fer is duur joh. ;(

[ Bericht 55% gewijzigd door Lindgren. op 24-09-2011 00:53:32 ]
pi_102322970
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 september 2011 00:45 schreef Lindgren. het volgende:
Wat is eigenlijk de goedkoopste, meestvoorkomende formatie? Edit: 433 gekozen.

Fer is duur joh. ;(
Ja hij komt ook helemaal niet veel voor helaas.
Zit jij xbox of ps?
  zaterdag 24 september 2011 @ 01:00:53 #197
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_102323009
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 00:59 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Ja hij komt ook helemaal niet veel voor helaas.
Zit jij xbox of ps?
PS3.

Weinig ook in formatie op de TP..

Edit: Heb inmiddels 4 spelers binnen en van 6 ben ik nog de hoogste bieder. Kost echt niets tegenwoordig..
pi_102323115
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 september 2011 01:00 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

PS3.

Weinig ook in formatie op de TP..
Ik zit xbox en voor mij is er geen een in 433. Ik denk dat ik voor Fer Wernbloom en Hutchinson (ofzo) ga op t middenveld :)
pi_102323204
Ik heb op dit moment Rasmus Elm - Brama - Hutch staan. Op de bank Asare (CAM), Bacuna (CAM) en Viktor Elm. Ga er wel een beetje mee spelen volgende week en dan zie ik wel. Fer moet ik ook nog halen.

Verlanglijstje :P
Janssen
Assaidi

Fer
Sigthorsson
Altidore
Uchebo
Pieters
Marcelo
Cillessen

Malki
Wattamaleo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_102323220
Sigthorsson gaat voor redelijk weinig weg zag ik. Zo'n 700 ofzo
pi_102323253
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 00:45 schreef Tim86 het volgende:
Echt weinig bronzen opties dit seizoen zeg..ze hebben echt veel van die gasten geupdate naar 65 tot 67, terwijl dat helemaal niet verdiend is :')
Eredivisie? Klopt. Maar aan de ene kant was het ook wel een beetje overpowered merkte ik. Duo Nkume & Lachman kwam niemand doorheen en Koenders was ook best wel goed voor een Bronze :P

Uchebo & Sheot waren ook een gouden koppel. Mijn bronze's zijn bijna af, er is alleen weinig keus maar de silvers zijn dit jaar wel erg goed dus ik denk dat ik me daar maar op ga focusen.
pi_102323277
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 01:10 schreef DannyDeko het volgende:
staat er nu geen een op voor 700c :{
pi_102323280
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 01:11 schreef laucas het volgende:

[..]

Eredivisie? Klopt. Maar aan de ene kant was het ook wel een beetje overpowered merkte ik. Duo Nkume & Lachman kwam niemand doorheen en Koenders was ook best wel goed voor een Bronze :P

Uchebo & Sheot waren ook een gouden koppel. Mijn bronze's zijn bijna af, er is alleen weinig keus maar de silvers zijn dit jaar wel erg goed dus ik denk dat ik me daar maar op ga focusen.
Ja, ik vraag me ook af hoeveel fun ik aan bronzes ga beleven met zo weinig opties..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_102323301
quote:
Klopt, maar niet in mijn formatie. Ik ga gewoon lekker geduldig zijn deze week, tenzij het goed tradevoer is. Ben ook wel afhankelijk van die daily gifts haha, heb vooral veel gekocht voor mijn teams en weinig echt getrade.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_102323347
Ik haat geduldig zijn en te wachten voor de goede formatie :6
Trouwens Guidetti komt er bij mij ook zeker in, tenzij ik goedkoop Altidore op de kop kan tikken.
pi_102323355
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 01:13 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ja, ik vraag me ook af hoeveel fun ik aan bronzes ga beleven met zo weinig opties..
Ben bang dat het niet veel soeps gaat worden aangezien ik nauwelijks een fatsoenlijke 1ste team bij elkaar krijg. Even afwachten hoe die gastjes gaan spelen en anders heb je genoeg opties om met de silvers wat te smeden :P
  zaterdag 24 september 2011 @ 01:29:00 #207
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_102323587
quote:
Minimaal 2500 op PS3.
pi_102323592
Morgen even opletten met de lapo....er was een mooie nieuwe OP gemaakt maar die staat niet in dit topic...ook moet de TT gewijzigd worden naar iets met Ultimate Team erin..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 24 september 2011 @ 01:32:41 #209
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_102323642
Tommy Oar in formatie voor 500 coins!!
  zaterdag 24 september 2011 @ 01:34:17 #210
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_102323668
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#dpkrKGJMbbsrC

Mijn tweede teampje dus. Het liefst nog een DMC erbij. Hofs en Coutinho komen waarschijnlijk nog. :)
pi_102323676
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 september 2011 01:32 schreef Lindgren. het volgende:
Tommy Oar in formatie voor 500 coins!!
Had m net voor 250 in 343. Maar zet hem weer op de TP voor 500 ofzo.

Er is welgeteld 1 hele pagina met 433 eredivisie silvers atm....... wat een aabod!
pi_102323695
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 01:29 schreef Tim86 het volgende:
Morgen even opletten met de lapo....er was een mooie nieuwe OP gemaakt maar die staat niet in dit topic...ook moet de TT gewijzigd worden naar iets met Ultimate Team erin..
die stond volgens mij in het vorige topic of die daarvoor, van gurbuh dacht ik :P ik hunt mee voor de lapo :)
pi_102323717
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 september 2011 01:34 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#dpkrKGJMbbsrC

Mijn tweede teampje dus. Het liefst nog een DMC erbij. Hofs en Coutinho komen waarschijnlijk nog. :)
Heuj Serero in de goal :P
pi_102323718
Lol, leg de ratings van Fer en Engelaar eens naast elkaar...dan weet je al dat de card ratings (allebei 73) bullshit zijn :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 24 september 2011 @ 01:41:02 #215
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_102323753
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 01:38 schreef laucas het volgende:

[..]

Heuj Serero in de goal :P
Haha, echt? Hier niet.
pi_102323758
Fer zal in de winter toch wel een gold worden...

Zit naar de Engelse bronze's te kijken, wat een keus en wat een kwaliteit.. hoewel dat misschien een kwestie is van uitproberen :P
  zaterdag 24 september 2011 @ 01:41:41 #217
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_102323765
Ik hoop dat ik straks de 2500 coins klapper krijg. :)
pi_102323787
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 september 2011 01:41 schreef Lindgren. het volgende:
Ik hoop dat ik straks de 2500 coins klapper krijg. :)
Ik las zelfs ergens over een veel groter bedrag die je kan krijgen. Meer in de richting van 50K
Zou wel heeeeul chill zijn.
  zaterdag 24 september 2011 @ 01:44:15 #219
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_102323796
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 01:43 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Ik las zelfs ergens over een veel groter bedrag die je kan krijgen. Meer in de richting van 50K
Zou wel heeeeul chill zijn.
Wow! Dat zou echt zeer tof zijn..

Ik heb een in formatie Mulenga voor 200 coins gekocht. Leuke spelers voor dat geld.
pi_102323808
al 2 dagen geen daily gehad :P
pi_102323813
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 september 2011 01:44 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Ik heb een in formatie Mulenga voor 200 coins gekocht. Leuke spelers voor dat geld.
Had hem liever als striker gezien. Had Biseswar ook liever als LW gezien net als vorig jaar..die was echt fijn.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_102323827
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 september 2011 01:44 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Ik heb Labyad op RW lopen, stats zijn veelbelovend en zag m staan voor 300 in formatie dusja kan je niet laten liggen.
pi_102323847
Heb nu Beerens op LW (is eigenlijk RW) en Verhoek op RW. Totaal 800c voor betaald in formatie :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_102323891
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 01:46 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Ik heb Labyad op RW lopen, stats zijn veelbelovend en zag m staan voor 300 in formatie dusja kan je niet laten liggen.
nog cordoba's verkocht? :P
pi_102323923
Ik heb niet voldoende budget om Cordoba's in te kopen :')
Ga mijn Villa ook niet verkopen en heb maar 1 account.
pi_102323938
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2011 01:52 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

nog cordoba's verkocht? :P
al 0

Jij had je prijs al verlaagd zag ik :)
pi_102323974
41212 Uchebo loopt over 3u 48min af op PS3, iemand dan nog wakkor? :P
pi_102323987
yeah 2,5K _O_
pi_102323990
2.5K hier ook !! nu slapen en dromen over cordoba
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_102324003
Lijers :')
Mini bronze pack.
pi_102324008
Doe dan tenminste 500 coins.
  zaterdag 24 september 2011 @ 02:03:17 #232
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_102324016
Een de Guzman 4-2-3-1, een contract, een formatiekaart en een HSV-kit. :')
pi_102324018
Een linksback van 50 :') :') Dan speel ik liever met een man minder denk ik.
pi_102324030
Wedden dat ik weer tokens krijg..
pi_102324032
Gelukkig ook een CB van 57.
pi_102324036
100 bid tokens :(
pi_102324037
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 september 2011 02:02 schreef StijnDa het volgende:
Lijers :') DAVID VILLA!!!
Mini bronze pack.
ff verbeterd
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_102324039
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 02:04 schreef Tobi-wan het volgende:
100 bid tokens :(
Zijn best wat waard :)
pi_102324045
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 september 2011 02:03 schreef Lindgren. het volgende:
Een de Guzman 4-2-3-1, een contract, een formatiekaart en een HSV-kit. :')
Dat is toch niet slecht..

alleen maar bidtokens hier weer..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_102324047
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 02:00 schreef laucas het volgende:
41212 Uchebo loopt over 3u 48min af op PS3, iemand dan nog wakkor? :P
En een 433 Fer 1.2k, just sayin.
pi_102324048
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 02:04 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

ff verbeterd
Dat was dagen terug :P
pi_102324050
En mijn adidas bal is ook gekocht, waardoor ik weer een bronze pack eruit haal! eind van de avond is het mooiste
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_102324054
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 01:57 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

al 0

Jij had je prijs al verlaagd zag ik :)
ja eentje om te kijken of ie dan wel wordt verkocht. Ik zie morgen wel, nu slapen :z
pi_102324059
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 02:04 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

ff verbeterd
Bovendien heb ik nou echt geen coins, dat schiet gewoon niet op, kan nix handelen.
pi_102324060
En nu als een baas alles in een gold pack steken. Ben benieuwd
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_102324065
Jeroen Zoet in de pocket
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_102324068
quote:
6s.gif Op zaterdag 24 september 2011 02:06 schreef Tim86 het volgende:
Jeroen Zoet in de pocket
Voor in de toekomst :P
pi_102324079
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 september 2011 02:06 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Voor in de toekomst :P
64 bronze, lijkt me de beste optie voor eredivisie bronzes. Alternatief is Jimmer van fucking Fessum haha
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 24 september 2011 @ 02:07:32 #249
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_102324087
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 02:04 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat is toch niet slecht..

alleen maar bidtokens hier weer..
Idd. Uiteindelijk wel tevreden mee. Zou leuk zijn als ik voor Guzman (4-2-3-1) ongeveer 700 coins kan vangen en voor die formatiekaart (4-2-3-1) zo'n 1100. :) Contract houd ik, HSV kit staat er voor minimale bin op.
pi_102324089
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 02:07 schreef Tim86 het volgende:

[..]

64 bronze, lijkt me de beste optie voor eredivisie bronzes. Alternatief is Jimmer van fucking Fessum haha
Dat is best prima idd.
pi_102324102
Waarde mini bronze pack: zo'n 46 coins ^O^
pi_102324119
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 september 2011 02:08 schreef StijnDa het volgende:
Waarde mini bronze pack: zo'n 46 coins ^O^
Ik had ook een mooie mini bronze. 2 kits en 1 contract. Gewoon dagje op de TP gooien en je haalt er weer 600 coins uit.
  zaterdag 24 september 2011 @ 02:10:53 #253
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_102324125
Niemand die een 86 pace RW wil hebben?
pi_102324127
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 september 2011 02:05 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Bovendien heb ik nou echt geen coins, dat schiet gewoon niet op, kan nix handelen.
Ik wil Villa wel voor 3,5K kopen. Kan je weer handelen. :7
pi_102324134
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 02:10 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Ik had ook een mooie mini bronze. 2 kits en 1 contract. Gewoon dagje op de TP gooien en je haalt er weer 600 coins uit.
2 spelers die ik echt niet verkocht zou krijgen, die bronze contract misschien? denk het niet, heb ik maar in de club gegooid. En nog een fitness + 20.
pi_102324142
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 september 2011 02:11 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik wil Villa wel voor 3,5K kopen. Kan je weer handelen. :7
Zal er over nadenken ;)
pi_102324209
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 september 2011 02:07 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Idd. Uiteindelijk wel tevreden mee. Zou leuk zijn als ik voor Guzman (4-2-3-1) ongeveer 700 coins kan vangen en voor die formatiekaart (4-2-3-1) zo'n 1100. :) Contract houd ik, HSV kit staat er voor minimale bin op.
4231 is een dure formatie hoor :P
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 24 september 2011 @ 02:33:11 #258
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_102324389
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2011 02:16 schreef Tim86 het volgende:

[..]

4231 is een dure formatie hoor :P
Ja, ik weet 't, maar wil 'm gauw kwijt. :P

Iemand hier op PS3 geïnteresseerd in een Norbye? Bronze RB, Norway, 91 pace. Moet zo'n 2000 coins kosten.
pi_102324417
Mini Goldpack - 2 Contracts, 1 o.a fitness card en Diaby 77 CM
  zaterdag 24 september 2011 @ 08:27:59 #260
178487 jappy-b
a whistle of a penny
pi_102325362
mini gold pack vandaag :)

2 formations
1 contract
en een CM van 75 (gardner)

de formations wacht ik nog even mee tot het spel uit is dan gaan ze me iets meer opleveren dan nu denk ik
pi_102325625
Contracten kun je nu ook goed aanschaffen hoor, 350 coins voor 13 wedstrijden (goud), vorige editie waren ze 600 waard. Als men gaat spelen ben je er zo van af. Heb er een paar gehaald, stukje langere termijn trading.

En EA was gul: 1000 coins hier. Zonder al te veel moeite 15K bij elkaar.
  zaterdag 24 september 2011 @ 09:18:12 #262
212599 Lux0rious
pi_102325627
mini silver pack hier :) Eindelijk een keer geen bid tokens.

Trouwens, de mensen met een eredivisie team. Hoe vullen jullie de LB-positie op?
pi_102325688
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 09:18 schreef Lux0rious het volgende:
mini silver pack hier :) Eindelijk een keer geen bid tokens.

Trouwens, de mensen met een eredivisie team. Hoe vullen jullie de LB-positie op?
Pieters lijkt mij de minst slechte optie. Wel raar dat de nummer 1/2 van de wereldranglijst maar 1 gouden RB heeft, en geen gouden LB. En het is nog realistisch ook

Budgetair gezien Boilesen 2e keuze. Daarna zou ik voor Poulsen gaan.
  zaterdag 24 september 2011 @ 09:35:36 #264
299349 KrAlex
Büyük Kaptan!
pi_102325787
Ik ga denk ik voor een Rusische competitie team. Wat een heerlijke spelers lopen daar rond.

Doumbia
Carlos Eduardo - Vanger Love - Keisuke Honda
Roberto Carlos - Denisov

In 4-2-3-1 lijk me dat niet verkeerd. En eventueel nog spelers als Dzsudzsak, Tosic en Gonzalez die ook redelijk snel en technisch zijn. Voor 15K zou ik ze allemaal wel kunnen binnenhalen denk ik. Plus er loopt nog een Welliton rond bij Spartak Moskou die een echte topper is. 92 pace!
pi_102326356
Hij is vanaf nu te downloaden met die season ticket. Zo spelen :9
  zaterdag 24 september 2011 @ 10:20:50 #266
212599 Lux0rious
pi_102326368
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 10:19 schreef Nuchterheid het volgende:
Jij hebt een season ticket dus aangeschaft? :)
pi_102326403
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 10:20 schreef Lux0rious het volgende:

[..]

Jij hebt een season ticket dus aangeschaft? :)
Ja :)
  zaterdag 24 september 2011 @ 10:25:18 #268
212599 Lux0rious
pi_102326426
Nice :). Zat er zelf ook over na te denken om een season ticket te halen. Maar heb toch besloten de 2000 MS punten te spenderen aan packs in FUT :P
  zaterdag 24 september 2011 @ 10:50:56 #269
299349 KrAlex
Büyük Kaptan!
pi_102326732
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 10:23 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Ja :)
Zou je willen kijken of de Turkse competitie erin zit? In eerste instantie werd er gemeld dat het eruit gehaald was, maar sinds een paar weken zijn er geruchten over dat het alsnog geregeld is met de licenties.
pi_102326904
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 10:19 schreef Nuchterheid het volgende:
Dat is 2000 points puur om 3 dagen eerder te spelen?
pi_102326924
Heb alles op trad gezet, maar wat krijg voor een normale silver als je discard?
pi_102326934
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 11:04 schreef Santello het volgende:
Geloof 100 coins, soms een paar meer, soms een paar minder.
  zaterdag 24 september 2011 @ 11:04:51 #273
299349 KrAlex
Büyük Kaptan!
pi_102326936
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 11:04 schreef Santello het volgende:
Minimaal 100. Voor sommige krijg je wat meer.
pi_102326938
Thanks gozers!
pi_102326956
En normaal goud?
pi_102326985
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 11:06 schreef Santello het volgende:
En normaal goud?
Voor de 75 300 coins, loopt wel wat op, discart niet zo snel een gouden eigenlijk
pi_102326992
Ok!, Shiny zit wel in de 600
pi_102327012
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 11:02 schreef byah het volgende:

[..]

Dat is 2000 points puur om 3 dagen eerder te spelen?
5 dagen, en nog wat extra's. Maar had nog een hoop punten over, anders had ik het ook niet gedaan.
pi_102327023
Wel lekker dat je het formatie van spelers gelijk op het kaartje kan zien!
pi_102327035
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 10:50 schreef KrAlex het volgende:

[..]

Zou je willen kijken of de Turkse competitie erin zit? In eerste instantie werd er gemeld dat het eruit gehaald was, maar sinds een paar weken zijn er geruchten over dat het alsnog geregeld is met de licenties.
Zal zo even kijken als ie klaar is.
  zaterdag 24 september 2011 @ 11:11:03 #281
299349 KrAlex
Büyük Kaptan!
pi_102327051
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 11:10 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Zal zo even kijken als ie klaar is.
Thanks man :)
  zaterdag 24 september 2011 @ 11:24:46 #282
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_102327356
Mijn eerste team wordt sowieso een Koreaanse. :)
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
pi_102327373
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 11:11 schreef KrAlex het volgende:

[..]

Thanks man :)
Turkse competitie zit er niet in helaas.
pi_102327403
Nederland heeft nu wel de volle 5 sterren trouwens ^O^
pi_102327427
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 11:26 schreef Nuchterheid het volgende:
Nederland heeft nu wel de volle 5 sterren trouwens ^O^
en terecht.
  zaterdag 24 september 2011 @ 11:28:05 #286
299349 KrAlex
Büyük Kaptan!
pi_102327437
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 11:25 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Turkse competitie zit er niet in helaas.
Aahw, kijk er opeens een stuk minder naar uit.
pi_102327512
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 09:35 schreef KrAlex het volgende:
Ik ga denk ik voor een Rusische competitie team. Wat een heerlijke spelers lopen daar rond.

Doumbia
Carlos Eduardo - Vanger Love - Keisuke Honda
Roberto Carlos - Denisov

In 4-2-3-1 lijk me dat niet verkeerd. En eventueel nog spelers als Dzsudzsak, Tosic en Gonzalez die ook redelijk snel en technisch zijn. Voor 15K zou ik ze allemaal wel kunnen binnenhalen denk ik. Plus er loopt nog een Welliton rond bij Spartak Moskou die een echte topper is. 92 pace!
Vorig jaar was het ook al een leuk team met R. Carlos IF etc. Bench ga ik vullen met een 41212 eredivisie team.

Ik ga dit jaar weer voor een 41212 met Dszuszak LM en Bystrov RM, verdediging moet ik nog even bestuderen :P
pi_102327551
Tadic is ook goed geworden.

Gvd daily gift Silver mini pack :(
  zaterdag 24 september 2011 @ 11:34:00 #289
299349 KrAlex
Büyük Kaptan!
pi_102327561
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 11:32 schreef laucas het volgende:

[..]

Vorig jaar was het ook al een leuk team met R. Carlos IF etc. :P

Ik ga dit jaar weer voor een 41212 met Dszuszak LM en Bystrov RM, verdediging moet ik nog even bestuderen :P
Ik maak straks een screentje van wat ik al heb. :D

Edit:

Heb nog voldoende coins om een paar goedkope opvullingen te kopen. :D
pi_102327701
mini silver pack! *O*

:')
een badge, stadion, contract en een paupercdm :')
pi_102327705
Daily gift gold mini pack met gammele inhoud..geef mij maar gewoon coins.
Wel west ham badge kunnen verkopen voor 550 binnen 10 minuten :)
  zaterdag 24 september 2011 @ 11:43:46 #292
327585 Mallerd
Is misschien je vader.
pi_102327760
Mini bronze pack :(

Maar wel voor 150 de ultieme bronze eredivisie spits gekocht: El Hassnaoui (alg. 64) :D
Neen
pi_102327771
Damn ik weet nog steeds niet welke opstelling ik nou moet spelen :P..

Ik zit te denken aan een 4-3-3, en in de spits Doumbia.
Maar doumbia is niet zo'n kopper..
  zaterdag 24 september 2011 @ 11:45:47 #294
299349 KrAlex
Büyük Kaptan!
pi_102327805
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 11:44 schreef zerokil het volgende:
Damn ik weet nog steeds niet welke opstelling ik nou moet spelen :P..

Ik zit te denken aan een 4-3-3, en in de spits Doumbia.
Maar doumbia is niet zo'n kopper..
Gewoon 4-2-3-1, en dan Doumbia weg sturen met Honda en Carlos Eduardo :D
pi_102327812
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 11:34 schreef KrAlex het volgende:

[..]

Ik maak straks een screentje van wat ik al heb. :D

Edit: [ afbeelding ]

Heb nog voldoende coins om een paar goedkope opvullingen te kopen. :D
Heeft die Eduardo 5* ? Stats zien er wel goed uit maar ik prefereer denk ik Honda op CAM maar ik ga ook een andere opstelling spelen :P

Denisov op CDM is ook wel cheap en een prima speler.
  zaterdag 24 september 2011 @ 11:47:57 #296
299349 KrAlex
Büyük Kaptan!
pi_102327859
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 11:46 schreef laucas het volgende:

[..]

Heeft die Eduardo 5* ? Stats zien er wel goed uit maar ik prefereer denk ik Honda op CAM maar ik ga ook een andere opstelling spelen :P

Denisov op CDM is ook wel cheap en een prima speler.
Geen idee of het een 5* skiller is, maar als ik naar zijn dribble kijk (86) zou het haast niet anders kunnen.
pi_102327860
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 11:45 schreef KrAlex het volgende:

[..]

Gewoon 4-2-3-1, en dan Doumbia weg sturen met Honda en Carlos Eduardo :D
Hoeveel geld heb je eigenlijk uit gegeven voor dat team wat je nu hebt?
pi_102327888
R. Carlos is nu een CDM lolwut, geen ouwe baas dus op LB anymore..
pi_102327893
Hij heeft wel baze stats.
  zaterdag 24 september 2011 @ 11:49:23 #300
299349 KrAlex
Büyük Kaptan!
pi_102327897
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 september 2011 11:48 schreef zerokil het volgende:

[..]

Hoeveel geld heb je eigenlijk uit gegeven voor dat team wat je nu hebt?
Doumbia - 4000c
Vagner Love - 2500c
Carlos Eduardo - 3200c
Honda - 2500c
Criscito - 1000c
Anyukov - 2500c
---------------------------------------
15200 coins in totaal ofzo.
pi_102327913
Dat is wel nice,ja ik heb nu 40k dus moet lukken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')