quote:FIFA 12 komt met de gloednieuwe Player Impact Engine, een fysica-engine die voor nog realistischere interacties op het veld zorgt. Ervaar hoe spelers elkaar in het echt uitdagen, om balbezit vechten, en fysieke confrontaties aangaan. Bij elk contact zijn er oneindig veel natuurlijke en geloofwaardige gevolgen. Spelers voelen zich sterker aan de bal, duwen en trekken in de strijd om balbezit en herstellen zich sneller van lichte tackles.
De revolutionaire vernieuwingen in de gameplay maken FIFA 12 nog interactiever en spannender. Met de nieuwe precisiedribbels krijg je nog meer controle over de bal in kleine ruimtes. Je krijgt meer tijd aan de bal om beslissingen te nemen en je bepaalt zelf het tempo van het spel. Verdedigen is nu net zo geavanceerd en belangrijk als in het echte voetbal. De tactische verdedigingsopties zorgen ervoor dat positie kiezen, passes onderscheppen en tackelen allemaal even zwaar meetellen. Tactiek en timing zijn cruciaal.
FIFA 12 is spannend van begin tot einde, van de voorbereiding op de wedstrijd tot het laatste fluitsignaal. Je voelt de spanning van een wedstrijddag. Het navigeren gaat sneller en makkelijker, en je kunt kiezen uit meer dan 500 officiële clubs. Een aantal nieuwe features:
Pro Player Intelligence
De CPU-spelers beschikken over het inzicht van een profspeler en nemen beslissingen op basis van hun eigen vaardigheden en de sterke en zwakke punten van hun teamgenoten. Spelers met een uitzonderlijk spelinzicht zien bijvoorbeeld als enige die ene kans voor een steekpass. Een speler als Kaká van Real Madrid zal eerder (en sneller) een loopkans zien voor een teamgenoot dan een speler met minder inzicht. Teams houden bij hun aanval rekening met de sterke punten van hun veldspelers, en de zwakke punten van de tegenstander, waardoor elke wedstrijd een unieke en levensechte ervaring wordt.
Tactische verdedigingsopties
Verandert het verdedigen compleet: positie kiezen, passes onderscheppen en op het juiste moment tackelen tellen allemaal even zwaar mee bij het verdedigen. Tactiek en timing zijn cruciaal.
Precisiedribbels
Geniet van nieuwe manieren om tegenstanders te passeren. Je krijgt meer tijd aan de bal om beslissingen te nemen en je bepaalt zelf het tempo van het spel. Gebruik korte dribbels in de kleine ruimte, op de vleugels en zelfs bij het afschermen van de bal voor een tegenstander.
Echte blessures
De Player Impact Engine houdt de interactie tussen spelers continu in de gaten, analyseert de kracht van het contact en de impact op het lichaam om na te gaan waar echte blessures ontstaan. Daardoor wordt het speltype Carrière nog spannender en krijgt het nog meer inhoud. Je wordt geconfronteerd met spelers die te kampen hebben met nieuwe soorten blessures en moet beslissen of het verantwoordelijk is om een nog herstellende speler het veld op te sturen.
Nieuwe presentatie
Wedstrijden lijken nog meer op echte televisie-uitzendingen. De belichting is drastisch verbeterd, het publiek levensechter en de nieuwe standaardcamera zorgt ervoor dat elke wedstrijd een waar spektakel wordt.
Verbeterde navigatie
Het menusysteem is vernieuwd en biedt een snelle en eenvoudige navigatie. Het hoofdmenu kan worden aangepast aan je arenaspeler, Virtuele prof en favoriete club.
Compleet authentiek
Met ruim 500 officiële clublicenties en meer dan 15.000 spelers.
quote:Interessante #FIFA12 tweets
@Dave797
New Kit selection is epic! Full player models now instead of just kit graphics. #FIFA12
@Adam_Bhatti
First of all new intro to the game. First clip shows select player celebrating and warming up, then shows teams in tunnel. #FIFA12
@Adam_Bhatti
Emirates Stadium has a lower swinging camera compared to Stamford Bridge, very nice #FIFA12
@Adam_Bhatti
OMG! Seamless throwin’s! No cutscene! ball goes out, you chase it, pick up and throw! Even throw from way behind the line! #FIFA12
@Dave797
Haha players now kick the ball back to the opposition after fouls/injuries. Lovely cosmetic touch. #FIFA12
@Adam_Bhatti
Yeh, day time graphics are special. really impressed with the new filter #FIFA12
@Adam_Bhatti
player rating screens after the game have real life pictures of players! Nice touch! #FIFA12
@Adam_Bhatti
Dribbling = Win. Very similar to PES in terms of close control. Massive difference from FIFA 11. Impressive animation! Messi = God! #FIFA12
@Adam_Bhatti
Dribbling is so different, and so many context animations too. Love it
@Dave797
Shooting is much heavier now. Which I for one love. Power bar now divided in to four chambers instead of 3. #FIFA12
@Adam_Bhatti
Wow to the shooting! Brand new ball physics guys! Finally…low hard crackers! #FIFA12
@tem1985
First thought, Shooting feels WAY better.
@Suffwan
Impact engine looks good. Almost Backbreaker-esque. Tackling and defending harder this year.
@Dave797
Amazing. Just had Walcott pull up mid run with a muscle injury. Extra time and he was scythed by Lampard earlier. sweet! #FIFA12
@Adam_Bhatti
First OMG moment! Player down injured. Ref stops play AFTER a few seconds. Sub him off. Restart, drop ball, and player kicks back to keeper!
@tem1985
First player injure themselves with a muscle strain in game. Looks sick! #FIFA12
quote:Echte gezichten in FIFA 12
De gezichten in FIFA worden zo nauwkeurig mogelijk nagemaakt. Dit wordt allemaal in een enorme hoge kwaliteit gedaan door middel van EA Motion en 18 camera’s met 15 megapixels. Voeg daar nog een super computer bij en je krijgt een levensecht gezicht in een game. In een aflevering van EA Sports TV is te zien dat het Duitse elftal op bezoek mag komen en onder al het geweld van de camera’s worden hun gezichten nauwkeurig vastgelegd. Ook zien we spelers terug van Aston Villa in het lijstje.
Release: 30 september 2011quote:FIFA 12 EA Sports Football Club
EA Sports introduceerde de EA Sports Football Club voor FIFA 12. Hieronder volgen de screenshots van de nieuwe feature. Voor de EA Sports Football club kies je je favoriete team en probeert zo hoog mogelijk te eindigen op verschillende ranglijsten. Ook zal je verschillende uitdagingen moeten spelen om aan meer punten te komen.
• EA Sports Football club is het eerste jaar geheel gratis.
• Kies je favoriete club, maar speel als elke team om punten te krijgen voor je team om hogerop te komen op de ranglijsten.
• Alles wat je doet zal ervoor zorgen dat je team een stapje dichterbij de virtuele kop komt.
• Houd de voortgang bij van je vrienden op elk platform. Bekijk het via FaceBook, mobiele telefoon of via je Ipad.
• De live service zorgt ervoor dat fans van over de hele wereld tegen elkaar kunnen spelen.
• Verdien experience points (XP) en bereik een hoger level om zo je status op te bouwen. Hou alles bij van je vrienden, challenges en je status via easportsfootballworld.com
• De echte verhaallijnen zullen ervoor zorgen dat EA Sports Football Club altijd interessant blijft en met nieuwe dingen komt.
Iemand was je voor, sorryquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:28 schreef Apekoek het volgende:
@confetti ja vet graag! Heb bijna niets aan coins en heb ps3
Ik heb geen meerdere accounts? en vet veel valt ook mee.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:30 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Terwijl jij al vet veel hebt en meerdere accounts hebt?
Ik heb 11 waardeloze spelers en 500 coins, jij?quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:31 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik heb geen meerdere accounts? en vet veel valt ook mee.
Ik heb waardeloze spelers gekregen uit die 2 pakjes en met beetje slim handelen een eredivisie teampje meer niet. Zeur niet zo. Je was net te laat pech. Volgende keer beter.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:31 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik heb 11 waardeloze spelers en 500 coins, jij?
Hebberigquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:32 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik heb waardeloze spelers gekregen uit die 2 pakjes en met beetje slim handelen een eredivisie teampje meer niet. Zeur niet zo. Je was net te laat pech. Volgende keer beter.
En dat ja !quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:38 schreef Maastoren het volgende:
Kan er geen apart topic voor dat ultimate team aangemaakt worden?
Waarom? Hoort gewoon bij Fifa hoor..quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:38 schreef Maastoren het volgende:
Ik zou zeggen maak maar een topic voor h2h en single player. Zal je zien dat dat topic heel erg dood is binnen een week.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:38 schreef Maastoren het volgende:
Dit dusquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:38 schreef Maastoren het volgende:
Heb ik het hier ooit over FUT? Luie donderquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maak zelf dan een apart topic, luie donder
en wat dan nog? Waar kan je je druk om maken zegquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:45 schreef Tito_Makani het volgende:
Die obsessie die sommige van jullie met FUT hebben is nog erger dan sommige van die WoW spelers![]()
Als je later op blijft alleen voor die daily gift dan moet je toch echt prioriteiten stellen
Ach ja ik werk fulltime en ik heb niet de hele dag de tijd om te F5en, dus ik baalde een beetje.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:39 schreef mash_ het volgende:
[..]
Is geen ruzie hoorAlleen iemand die beetje loopt te zeuren omdat hij pech had.
Niet alleen voor dat maar gewoon in z'n algemeen. Volgende week komt 'ie uit en dan zullen best veel mensen het willen hebben over graphics, gameplay en weet ik veel wat. Aangezien jullie altijd zo druk zijn met dat ultimate team lijkt het mij verstandig dat daar een apart topic voor komt. Dit is het FIFA-topic dus het lijkt mij dat de ultimate team mensen een eigen topic mogen aanmakenquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:41 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik zou zeggen maak maar een topic voor h2h en single player. Zal je zien dat dat topic heel erg dood is binnen een week.
jij wil toch een apart topic over de rest van FIFA? Nou, niemand houd je tegen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Heb ik het hier ooit over FUT? Luie donder
Ik werk ook fulltime dat scheeltquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:48 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ach ja ik werk fulltime en ik heb niet de hele dag de tijd om te F5en, dus ik baalde een beetje.
En dat zou dan iemand moeten openen die er nooit over praat en ook niet alle in en outs weet over FUT?quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij wil toch een apart topic over de rest van FIFA? Nou, niemand houd je tegen.
Volgens mij spreek je je eigen nu tegenquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:52 schreef mash_ het volgende:
En over een apart topic.
1. Niemand maakt het
2. Als iemand het eindelijk maakt, dan zal het topic toch dood gaan omdat er veel te weinig over te melden is.
Maar als jullie denken dat het beter is maak dan een nieuw topic aan. En dan maken we van dit topic het fut topic. Aangezien het hier toch alleen al over fut gaat.
Want? Vorig jaar bleek ook dat het voor 95% over fut ging. Als er dan een apart topic geweest was had het misschien niet eens deel 2 gehaald.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij spreek je je eigen nu tegen
Maak een apart topic voor ultimate team aan. Dit is het FIFA topic. Niet het ultimate team topic. Dat jullie het telkens kapen....quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:52 schreef mash_ het volgende:
En over een apart topic.
1. Niemand maakt het
2. Als iemand het eindelijk maakt, dan zal het topic toch dood gaan omdat er veel te weinig over te melden is.
Maar als jullie denken dat het beter is maak dan een nieuw topic aan. En dan maken we van dit topic het fut topic. Aangezien het hier toch alleen al over fut gaat.
Waarom zouden we weggaan? Het is een Fifa topic. fut hoort bij fifa. Jullie willen zo nodig een nieuw topic. Nou dan maak je het aan en ga je daar posten. Maar ga dan niet verwachten dat wij weg gaan omdat er een paar (die echt zwaar in de minderheid zijn) Geen fut spelen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:59 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Maak een apart topic voor ultimate team aan. Dit is het FIFA topic. Niet het ultimate team topic. Dat jullie het telkens kapen....
Ik vind het gewoon triest en autistisch.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en wat dan nog? Waar kan je je druk om maken zeg
Gawd, newbieoverflow zeg
quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:02 schreef mash_ het volgende:
[FIFA 12 algemeen] #1 Geen fut gepraat
Zo veel plezier. Dan zetten we hier in de tag FUT en dan klaar.
je zit op FOK dus in principe ben jij ook autistisch. Maar goed, eindelijk rust hier.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:03 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon triest en autistisch.
Ga een leven zoeken
Was trouwens niet op jou als persoon gericht maar in het algemeen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:03 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon triest en autistisch.
Ga een leven zoeken
nee dat snap ik, maar goed, sommige mensen hebben nou eenmaal vreemde hobby's en als ze er een leven op nahouden dan zie ik het probleem nietquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:15 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Was trouwens niet op jou als persoon gericht maar in het algemeen.
Ben trouwens nu Fifa 12 aan het downloaden. Een amerikaanse Xbox 360 komt dus toch wel van pas
ook bij de gratis platen winkel (quote:Geachte, jappy-b
Ook bij ons is het 6 maanden lang, 2x per maand. Uiteraard!
We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Free Record Shop Online
www.freerecordshop.nl
Maar op veel sites staat 30.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:38 schreef henkbarte het volgende:
Staat ''Verwacht 29". Zal dus wel 30 zijn
Ik ben niet sarcastisch. 29 staat er om kopers te krijgen. 30 komtie officieel uit hier dus zal ook wel gewoon 30 worden..quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:39 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Maar op veel sites staat 30.
En weer 1 verkochtquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:06 schreef Ferdii het volgende:
ik tot nu toe 2maar heb geen geld genoeg om er meer te kopen
moet eerst van een aantal eredivisie spelers af komen
Xbox?quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
En weer 1 verkochtEr staan er ook nog weinig op nu.
ik zie er nu nog 3 die ik ga kopen daarna zijn alle goedkopen weg.
Tering.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:37 schreef zerokil het volgende:
Heb nu 42k, Ik denk dat ik een Team ga maken uit de Russische Competitie.
Vorige FIFA vond ik De Jong de fijnste van die 3, maar ja..hangt toch ook van je spel af.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:34 schreef jappy-b het volgende:
hmm de Jong, Matavz of Sightorson in de spits?
Ik zou wachten tot het spel uit is. Dan worden alle spelers een stuk goedkoper. De spelers boven de 80 rating dan. Dus dan kan je van je 40K meteen een mooi 5sterren team maken.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:38 schreef zerokil het volgende:
Thiago Silva
Maar ik ga nog effe door handelen..
Dat weet ik wel zeker :p Als de prijzen weer een klein beetje zelfde worden als bij 11 dan is silva straks hooguit 15k waard.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:53 schreef zerokil het volgende:
Ja ik denk dat 50k voor Thiago Silva ook een mooi bedrag is,
Aangezien hij in Fut11 maar rond de 10-20 k waard was.
Dat denk ik juist niet. Prijzen zijn nu extreem laag omdat er maar weinig geld in de economie zit en er niet meer bij kan. Als het spel straks uit is wordt er veel meer geld in gepompt en gaan de prijzen tijdelijk omhoog. Op lange termijn zakt het wel weer, maar ik verwacht dat de prijzen in de maand oktober beduidend hoger zullen zijn. Jij baseert je mening nu veel te veel op de laatste maanden FUT..aan het begin was het compleet anders.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik zou wachten tot het spel uit is. Dan worden alle spelers een stuk goedkoper. De spelers boven de 80 rating dan. Dus dan kan je van je 40K meteen een mooi 5sterren team maken.
Mja. maar de meeste spelers gaat echt nergens over. een nesta die niks waard is word voor 10K verkocht. Als het spel uitkomt komen er 23303423032 nesta bij dus dan zal die echt geen 10k meer opleveren denk ik.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat denk ik juist niet. Prijzen zijn nu extreem laag omdat er maar weinig geld in de economie zit en er niet meer bij kan. Als het spel straks uit is wordt er veel meer geld in gepompt en gaan de prijzen tijdelijk omhoog. Op lange termijn zakt het wel weer, maar ik verwacht dat de prijzen in de maand oktober beduidend hoger zullen zijn. Jij baseert je mening nu veel te veel op de laatste maanden FUT..aan het begin was het compleet anders.
Idd,quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:04 schreef mash_ het volgende:
[..]
Mja. maar de meeste spelers gaat echt nergens over. een nesta die niks waard is word voor 10K verkocht. Als het spel uitkomt komen er 23303423032 nesta bij dus dan zal die echt geen 10k meer opleveren denk ik.
Ik krijg net een mail dat ik m nu kan bestellen. Daarbij staat geen optie om hem af te halenquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:34 schreef Dudeweiser het volgende:
Bezorgt de e-plaza eigenlijk ook of moet je daar ophalen? Anders betaal ik wel 5 euro extra en dan heb ik hem meteen
Als ze vaak niet weggaan gewoon discarden. Levert weinig op maar die 100 coins kunnen net het verschil maken tussen het wel of niet kunnen krijgen van een bargain.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:12 schreef LinQ het volgende:
Wat doen jullie met al die bronze players die in je starterspack zaten? Ik kom er maar niet van af
Ja, er moet even een mod in het feedback topic kijken. Dan moet het goedkomen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:21 schreef Apekoek het volgende:
Achter FIFA 12 kan overigens nog wel FUT in de titel, om zo Duidelijkheid te krijgen tussen algemeen en fut.
Dat is wel fucked upquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:25 schreef mash_ het volgende:
Watheitinga is geen cb meer. Nu is de verdediging van het Nl elftal nog slechter om te maken
misschien morgen dan even bij zavvi annuleren en bij e-plaza bestellenquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:14 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik krijg net een mail dat ik m nu kan bestellen. Daarbij staat geen optie om hem af te halen
Lol @ de mensen die zeggen dat de FUT'ers hun topic kapen. Ik heb in de laatste 40 topics ofzo echt geen enkele van hen gezien. Daarbij hebben ook wij het over 'general' fifa en helpen we ook vaak genoeg met vragen daarover
[..]
Als ze vaak niet weggaan gewoon discarden. Levert weinig op maar die 100 coins kunnen net het verschil maken tussen het wel of niet kunnen krijgen van een bargain.
Ja, LB is ook al kut nu Anita CDM is. Zou ik toch van Aanholt kiezen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:25 schreef mash_ het volgende:
Watheitinga is geen cb meer. Nu is de verdediging van het Nl elftal nog slechter om te maken
Tiendalli. lekker snel.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:33 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja, LB is ook al kut nu Anita CDM is. Zou ik toch van Aanholt kiezen.
Zorg dat je eerste staat, dan krijg je nog meer geld van EA :squote:Op vrijdag 23 september 2011 15:41 schreef zerokil het volgende:
Heuj ik sta 53ste in de Top 100 meeste Profit.
Oke, ik zoek nog een sponsor.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:44 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zorg dat je eerste staat, dan krijg je nog meer geld van EA :s
Zavvi gaat toch langer durenquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
misschien morgen dan even bij zavvi annuleren en bij e-plaza bestellen
Huilie ik had een bronze minipack 2x over met 1 speler die ik al had (en niet vanaf kom in trade), een stadion, een bal en een shirtquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:14 schreef eastclubber het volgende:
Vandaag een Daily gift waar ik niks aan heb, 100 bidokens gister en eergister meer geluk: 2X 2500 coins.
Kan wel... Krijgt hij alleen minder chemistryquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:25 schreef henkbarte het volgende:
Uh waar slaat het op dat Heitinga geen CB is? Waarom kan een speler niet op meer posities spelen dan? Ik zou em daar gewoon alsnog neerzetten, is toch bullshit..?
Als je alleen maar Nederlanders om hem heen hebt, waarvan een aantal uit de BPL dan zou je hem misschien kunnen boosten naar 9? Of is CDM op CB rood?quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:27 schreef LinQ het volgende:
[..]
Kan wel... Krijgt hij alleen minder chemistry
Pff, ik zou daarvoor tekenen. ik heb alleen maar mini bronze gehad.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:28 schreef zerokil het volgende:
Ik heb ook geen geluk met Daily 3x mini gold
ja daarom, en als het maar 5 euro duurder is heb ik dat er wel voor overquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zavvi gaat toch langer durenconsoleshop heeft hem op 29-9 staan
Misschien omdat die tegenstander meer voetbalt? In het echt heb je dat ook, ploegen die tegen goed voetballende ploegen beter spelen...quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:43 schreef DannyDeko het volgende:
Waarom win ik op Legendary wel en op World Class niet
misschien even kijken op de xbox of dat ook kanquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:57 schreef mash_ het volgende:
ik heb geen 1 juan meerNu al 7700 winst er mee
Felipe Santanaquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:57 schreef mash_ het volgende:
Alleen er zijn nu opeens weer 3 paginasDus ik stop er even mee denk ik.
och ik mag over 25 min naar huis. En daarna heb ik zondag middag pas weer tijd dus kijk tegen die tijd wel weer even.quote:
Samen spelen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:59 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
misschien even kijken op de xbox of dat ook kan
Je had FUT moeten spelen op fifa 11.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
[ afbeelding ]
wat moet ik hier doen?
oh, dus ik kan nog niks? Jammerquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:23 schreef n0ir het volgende:
[..]
Je had FUT moeten spelen op fifa 11.
Nog even geduldquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:24 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
oh, dus ik kan nog niks? Jammer
Wat doe jij dan? Alle kaartjes van dezelfde speler opkopen om schaarste te creëren en de prijs op te drijven voordat je ze verkoopt?quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:57 schreef mash_ het volgende:
Alleen er zijn nu opeens weer 3 paginasDus ik stop er even mee denk ik.
Op het moment nog geen gespot helaas.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:20 schreef laucas het volgende:
gurbuh, als je een 41212 Uchebo hebt zou ik die dan over mogen nemen?
Ja, ik deed het met juan. Omdat als je een goedkoop serie a team wilt maken kom je sowieso bij hem uit. Alleen vanmiddag was er nog maar 1 pagina. Nu zijn het er alweer 4 dus dan heeft het niet zoveel zin meer.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:32 schreef n0ir het volgende:
[..]
Nog even geduld!
[..]
Wat doe jij dan? Alle kaartjes van dezelfde speler opkopen om schaarste te creëren en de prijs op te drijven voordat je ze verkoopt?
Denk dat dat morgen rond de tijd dat jij dat deed wel weer hetzelfde gaat zijn. Alle (Engelse) rotkinderen naar school enzo, dus dan is het aanbod lager.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:40 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja, ik deed het met juan. Omdat als je een goedkoop serie a team wilt maken kom je sowieso bij hem uit. Alleen vanmiddag was er nog maar 1 pagina. Nu zijn het er alweer 4 dus dan heeft het niet zoveel zin meer.
sinds wanneer gaan er mensen op zaterdag naar school?quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:44 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Denk dat dat morgen rond de tijd dat jij dat deed wel weer hetzelfde gaat zijn. Alle (Engelse) rotkinderen naar school enzo, dus dan is het aanbod lager.
In bv Frankrijk is het gewoon om op zaterdag ook op school te zitten hoorquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sinds wanneer gaan er mensen op zaterdag naar school?
Spuit 11quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sinds wanneer gaan er mensen op zaterdag naar school?
Ja maar morgen ben ik er niet. Want ik ga nu mijn vriendin ophalen dus zondag middag pas weer tijd/quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:44 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Denk dat dat morgen rond de tijd dat jij dat deed wel weer hetzelfde gaat zijn. Alle (Engelse) rotkinderen naar school enzo, dus dan is het aanbod lager.
59th?quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:21 schreef DannyDeko het volgende:
Gaat er precies voor mn neus een IF Wernbloom voor 800 coins weg ...
Ja blijkbaar. Ik had m al 50 minuten in mn Watchlist staan maar was net ff Portal2 aant installeren en toen was ik t vergetenquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:31 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
WTF. Zit niemand op te letten ofzo dan
Ja dat snap ik dus niet, want ik heb gewoon FUT gedaan tijdens FIFA 11quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:23 schreef n0ir het volgende:
[..]
Je had FUT moeten spelen op fifa 11.
ik zou vanavond met dannydeko een cb gaan pricefixen, vanaf elf uur ofzo. Kan jij misschien alvast kijken welke spelers daar goed voor zijn?quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:48 schreef Kamikazie het volgende:
Mischien iemand die zin heeft om mee op de xbox een speler te price fixen ofzo?
Ik ben er om 11 uur ook wel, kijken we dan wel ff. Ik heb iets van 4k ofzoquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zou vanavond met dannydeko een cb gaan pricefixen, vanaf elf uur ofzo. Kan jij misschien alvast kijken welke spelers daar goed voor zijn?
mooi, ik ook, danny zei dat ie 12k had dus dat moet wel lukkenquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ben er om 11 uur ook wel, kijken we dan wel ff. Ik heb iets van 4k ofzo
Gewoon een geliefde speler pakken en die flink verhogen :p en alles kopen hele avond door hahaquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mooi, ik ook, danny zei dat ie 12k had dus dat moet wel lukken
ja Cordoba is misschien wel slim, redelijk snel en goedkoopquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gewoon een geliefde speler pakken en die flink verhogen :p en alles kopen hele avond door haha
Heb je dan niet ook de disc nodig?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
Niemand hier een season ticket? Dan kan je morgen al spelen
Geen FUT.quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
Waarom zou je dat doen?! Dan ben je veel duurder uitquote:Op vrijdag 23 september 2011 21:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
IGNquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:55 schreef Tito_Makani het volgende:
Review
http://xbox360.ign.com/articles/119/1195975p1.html
9,5
Fifa kopen sinds 08 is meer een gewoonte voor mij geworden dan een keuzequote:Op vrijdag 23 september 2011 23:01 schreef gniffie het volgende:
[..]
IGN, die maken het hele jaar door reclame voor Fifa. Je keuze maken op basis van die review zou ik niet doen
Shiny kaarten noemen ze dat. Die zijn zeldzamer en hebben een hogere discard value (quick sell). Vaak zijn ze ook meer waard vanwege die zeldzaamheid.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:05 schreef Jay_Snake het volgende:
Misschien een domme vraag, maar ik zie veel spelers in de market met een "witte" glans er omheen. Hun rating is wit en hun stats ook. Dit zijn speciale spelers?
Ja klopt gaat voor 5K discard. Zou mijn 4-3-3 IF Wernbloom meer waard worden denk je?quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:37 schreef Tim86 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1014088.page#9437470
Silvers discarden voor 5K zeggen ze hier..maarja..IF silvers zijn toch bijna altijd wel meer waard..zeker als je een paar weken wacht.
Ik heb er ook 5 gekocht en op de TP gegooid. Even kijken hoe dat gaat.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:43 schreef Dudeweiser het volgende:
de eerste Cordoba is de deur uitgegaan voor 1500
top, ben benieuwd hoe het gaatquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:57 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ik heb er ook 5 gekocht en op de TP gegooid. Even kijken hoe dat gaat.
Weet het niet..hij is nu weinig waard. Als ik straks meer coins heb wil ik hem wel hebbenquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:51 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja klopt gaat voor 5K discard. Zou mijn 4-3-3 IF Wernbloom meer waard worden denk je?
Staan nu nog maar een paar 4-5-1 Cordobatjes op voor 800 ofzo. Rest is zo goed als gekochtquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
top, ben benieuwd hoe het gaat
hmm niet echt meneer mathijsquote:Op zaterdag 24 september 2011 00:13 schreef DannyDeko het volgende:
Gaat nog niet zo hard he meneer FC Awesome ?
wut?quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hmm niet echt meneer mathijs
Doe gezellig met mij mee en maak een zilver Eredivisieteam. Lekker paseabusen, en domineren met Fer,quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:42 schreef Lindgren. het volgende:
Traden gaat hier nu prima, onder anderen Anita met zo'n 700 winst verkocht.Heb zo'n 4200 coins nu.. Is het eigenlijk al mogelijk om een extra team te maken? Heb een leuk bronzen VS teampje staan, maar wil wat knutselen aan een Eredivisieteam..
Prima idee.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:44 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Doe gezellig met mij mee en maak een zilver Eredivisieteam. Lekker paseabusen, en domineren met Fer,
Ja hij komt ook helemaal niet veel voor helaas.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:45 schreef Lindgren. het volgende:
Wat is eigenlijk de goedkoopste, meestvoorkomende formatie? Edit: 433 gekozen.
Fer is duur joh.![]()
PS3.quote:Op zaterdag 24 september 2011 00:59 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja hij komt ook helemaal niet veel voor helaas.
Zit jij xbox of ps?
Ik zit xbox en voor mij is er geen een in 433. Ik denk dat ik voor Fer Wernbloom en Hutchinson (ofzo) ga op t middenveldquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
PS3.
Weinig ook in formatie op de TP..
Eredivisie? Klopt. Maar aan de ene kant was het ook wel een beetje overpowered merkte ik. Duo Nkume & Lachman kwam niemand doorheen en Koenders was ook best wel goed voor een Bronzequote:Op zaterdag 24 september 2011 00:45 schreef Tim86 het volgende:
Echt weinig bronzen opties dit seizoen zeg..ze hebben echt veel van die gasten geupdate naar 65 tot 67, terwijl dat helemaal niet verdiend is
staat er nu geen een op voor 700cquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:10 schreef DannyDeko het volgende:
Sigthorsson gaat voor redelijk weinig weg zag ik. Zo'n 700 ofzo
Ja, ik vraag me ook af hoeveel fun ik aan bronzes ga beleven met zo weinig opties..quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:11 schreef laucas het volgende:
[..]
Eredivisie? Klopt. Maar aan de ene kant was het ook wel een beetje overpowered merkte ik. Duo Nkume & Lachman kwam niemand doorheen en Koenders was ook best wel goed voor een Bronze
Uchebo & Sheot waren ook een gouden koppel. Mijn bronze's zijn bijna af, er is alleen weinig keus maar de silvers zijn dit jaar wel erg goed dus ik denk dat ik me daar maar op ga focusen.
Klopt, maar niet in mijn formatie. Ik ga gewoon lekker geduldig zijn deze week, tenzij het goed tradevoer is. Ben ook wel afhankelijk van die daily gifts haha, heb vooral veel gekocht voor mijn teams en weinig echt getrade.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:10 schreef DannyDeko het volgende:
Ben bang dat het niet veel soeps gaat worden aangezien ik nauwelijks een fatsoenlijke 1ste team bij elkaar krijg. Even afwachten hoe die gastjes gaan spelen en anders heb je genoeg opties om met de silvers wat te smedenquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me ook af hoeveel fun ik aan bronzes ga beleven met zo weinig opties..
Minimaal 2500 op PS3.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:10 schreef DannyDeko het volgende:
Had m net voor 250 in 343. Maar zet hem weer op de TP voor 500 ofzo.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:32 schreef Lindgren. het volgende:
Tommy Oar in formatie voor 500 coins!!
die stond volgens mij in het vorige topic of die daarvoor, van gurbuh dacht ikquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:29 schreef Tim86 het volgende:
Morgen even opletten met de lapo....er was een mooie nieuwe OP gemaakt maar die staat niet in dit topic...ook moet de TT gewijzigd worden naar iets met Ultimate Team erin..
Heuj Serero in de goalquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:34 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#dpkrKGJMbbsrC
Mijn tweede teampje dus. Het liefst nog een DMC erbij. Hofs en Coutinho komen waarschijnlijk nog.
Ik las zelfs ergens over een veel groter bedrag die je kan krijgen. Meer in de richting van 50Kquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:41 schreef Lindgren. het volgende:
Ik hoop dat ik straks de 2500 coins klapper krijg.
Wow! Dat zou echt zeer tof zijn..quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:43 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik las zelfs ergens over een veel groter bedrag die je kan krijgen. Meer in de richting van 50K
Zou wel heeeeul chill zijn.
Had hem liever als striker gezien. Had Biseswar ook liever als LW gezien net als vorig jaar..die was echt fijn.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wow! Dat zou echt zeer tof zijn..
Ik heb een in formatie Mulenga voor 200 coins gekocht. Leuke spelers voor dat geld.
Ik heb Labyad op RW lopen, stats zijn veelbelovend en zag m staan voor 300 in formatie dusja kan je niet laten liggen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wow! Dat zou echt zeer tof zijn..
Ik heb een in formatie Mulenga voor 200 coins gekocht. Leuke spelers voor dat geld.
nog cordoba's verkocht?quote:Op zaterdag 24 september 2011 01:46 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik heb Labyad op RW lopen, stats zijn veelbelovend en zag m staan voor 300 in formatie dusja kan je niet laten liggen.
ff verbeterdquote:Op zaterdag 24 september 2011 02:02 schreef StijnDa het volgende:
LijersDAVID VILLA!!!
Mini bronze pack.
Dat is toch niet slecht..quote:Op zaterdag 24 september 2011 02:03 schreef Lindgren. het volgende:
Een de Guzman 4-2-3-1, een contract, een formatiekaart en een HSV-kit.
En een 433 Fer 1.2k, just sayin.quote:Op zaterdag 24 september 2011 02:00 schreef laucas het volgende:
41212 Uchebo loopt over 3u 48min af op PS3, iemand dan nog wakkor?
ja eentje om te kijken of ie dan wel wordt verkocht. Ik zie morgen wel, nu slapenquote:Op zaterdag 24 september 2011 01:57 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
al 0
Jij had je prijs al verlaagd zag ik
64 bronze, lijkt me de beste optie voor eredivisie bronzes. Alternatief is Jimmer van fucking Fessum hahaquote:
Idd. Uiteindelijk wel tevreden mee. Zou leuk zijn als ik voor Guzman (4-2-3-1) ongeveer 700 coins kan vangen en voor die formatiekaart (4-2-3-1) zo'n 1100.quote:Op zaterdag 24 september 2011 02:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is toch niet slecht..
alleen maar bidtokens hier weer..
Dat is best prima idd.quote:Op zaterdag 24 september 2011 02:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
64 bronze, lijkt me de beste optie voor eredivisie bronzes. Alternatief is Jimmer van fucking Fessum haha
Ik had ook een mooie mini bronze. 2 kits en 1 contract. Gewoon dagje op de TP gooien en je haalt er weer 600 coins uit.quote:Op zaterdag 24 september 2011 02:08 schreef StijnDa het volgende:
Waarde mini bronze pack: zo'n 46 coins
Ik wil Villa wel voor 3,5K kopen. Kan je weer handelen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 02:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bovendien heb ik nou echt geen coins, dat schiet gewoon niet op, kan nix handelen.
2 spelers die ik echt niet verkocht zou krijgen, die bronze contract misschien? denk het niet, heb ik maar in de club gegooid. En nog een fitness + 20.quote:Op zaterdag 24 september 2011 02:10 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik had ook een mooie mini bronze. 2 kits en 1 contract. Gewoon dagje op de TP gooien en je haalt er weer 600 coins uit.
Zal er over nadenkenquote:Op zaterdag 24 september 2011 02:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wil Villa wel voor 3,5K kopen. Kan je weer handelen.
4231 is een dure formatie hoorquote:Op zaterdag 24 september 2011 02:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Idd. Uiteindelijk wel tevreden mee. Zou leuk zijn als ik voor Guzman (4-2-3-1) ongeveer 700 coins kan vangen en voor die formatiekaart (4-2-3-1) zo'n 1100.Contract houd ik, HSV kit staat er voor minimale bin op.
Ja, ik weet 't, maar wil 'm gauw kwijt.quote:
Pieters lijkt mij de minst slechte optie. Wel raar dat de nummer 1/2 van de wereldranglijst maar 1 gouden RB heeft, en geen gouden LB. En het is nog realistisch ookquote:Op zaterdag 24 september 2011 09:18 schreef Lux0rious het volgende:
mini silver pack hierEindelijk een keer geen bid tokens.
Trouwens, de mensen met een eredivisie team. Hoe vullen jullie de LB-positie op?
Jij hebt een season ticket dus aangeschaft?quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:19 schreef Nuchterheid het volgende:
Hij is vanaf nu te downloaden met die season ticket. Zo spelen
Jaquote:Op zaterdag 24 september 2011 10:20 schreef Lux0rious het volgende:
[..]
Jij hebt een season ticket dus aangeschaft?
Zou je willen kijken of de Turkse competitie erin zit? In eerste instantie werd er gemeld dat het eruit gehaald was, maar sinds een paar weken zijn er geruchten over dat het alsnog geregeld is met de licenties.quote:
Dat is 2000 points puur om 3 dagen eerder te spelen?quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:19 schreef Nuchterheid het volgende:
Hij is vanaf nu te downloaden met die season ticket. Zo spelen
Geloof 100 coins, soms een paar meer, soms een paar minder.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:04 schreef Santello het volgende:
Heb alles op trad gezet, maar wat krijg voor een normale silver als je discard?
Minimaal 100. Voor sommige krijg je wat meer.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:04 schreef Santello het volgende:
Heb alles op trad gezet, maar wat krijg voor een normale silver als je discard?
5 dagen, en nog wat extra's. Maar had nog een hoop punten over, anders had ik het ook niet gedaan.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:02 schreef byah het volgende:
[..]
Dat is 2000 points puur om 3 dagen eerder te spelen?
Zal zo even kijken als ie klaar is.quote:Op zaterdag 24 september 2011 10:50 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Zou je willen kijken of de Turkse competitie erin zit? In eerste instantie werd er gemeld dat het eruit gehaald was, maar sinds een paar weken zijn er geruchten over dat het alsnog geregeld is met de licenties.
Thanks manquote:Op zaterdag 24 september 2011 11:10 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Zal zo even kijken als ie klaar is.
en terecht.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:26 schreef Nuchterheid het volgende:
Nederland heeft nu wel de volle 5 sterren trouwens
Aahw, kijk er opeens een stuk minder naar uit.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:25 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Turkse competitie zit er niet in helaas.
Vorig jaar was het ook al een leuk team met R. Carlos IF etc. Bench ga ik vullen met een 41212 eredivisie team.quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:35 schreef KrAlex het volgende:
Ik ga denk ik voor een Rusische competitie team. Wat een heerlijke spelers lopen daar rond.
Doumbia
Carlos Eduardo - Vanger Love - Keisuke Honda
Roberto Carlos - Denisov
In 4-2-3-1 lijk me dat niet verkeerd. En eventueel nog spelers als Dzsudzsak, Tosic en Gonzalez die ook redelijk snel en technisch zijn. Voor 15K zou ik ze allemaal wel kunnen binnenhalen denk ik. Plus er loopt nog een Welliton rond bij Spartak Moskou die een echte topper is. 92 pace!
Ik maak straks een screentje van wat ik al heb.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:32 schreef laucas het volgende:
[..]
Vorig jaar was het ook al een leuk team met R. Carlos IF etc.
Ik ga dit jaar weer voor een 41212 met Dszuszak LM en Bystrov RM, verdediging moet ik nog even bestuderen
Gewoon 4-2-3-1, en dan Doumbia weg sturen met Honda en Carlos Eduardoquote:Op zaterdag 24 september 2011 11:44 schreef zerokil het volgende:
Damn ik weet nog steeds niet welke opstelling ik nou moet spelen..
Ik zit te denken aan een 4-3-3, en in de spits Doumbia.
Maar doumbia is niet zo'n kopper..
Heeft die Eduardo 5* ? Stats zien er wel goed uit maar ik prefereer denk ik Honda op CAM maar ik ga ook een andere opstelling spelenquote:Op zaterdag 24 september 2011 11:34 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik maak straks een screentje van wat ik al heb.
Edit: [ afbeelding ]
Heb nog voldoende coins om een paar goedkope opvullingen te kopen.
Geen idee of het een 5* skiller is, maar als ik naar zijn dribble kijk (86) zou het haast niet anders kunnen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:46 schreef laucas het volgende:
[..]
Heeft die Eduardo 5* ? Stats zien er wel goed uit maar ik prefereer denk ik Honda op CAM maar ik ga ook een andere opstelling spelen
Denisov op CDM is ook wel cheap en een prima speler.
Hoeveel geld heb je eigenlijk uit gegeven voor dat team wat je nu hebt?quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:45 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Gewoon 4-2-3-1, en dan Doumbia weg sturen met Honda en Carlos Eduardo
Doumbia - 4000cquote:Op zaterdag 24 september 2011 11:48 schreef zerokil het volgende:
[..]
Hoeveel geld heb je eigenlijk uit gegeven voor dat team wat je nu hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |