Klopt weet ik, vandaar ook al de 2e regel, weet dat het mijn eigen schuld is.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan is het best falend dat die schuld er nog staat, als je een beetje verstandig met de euro's omgegaan was had je schuld al weg kunnen zijn.
Tijdje geprobeert om shag te roken, maar vind het meer vervelend.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:24 schreef kovenant het volgende:
dus ipv sigaretten of stoppen of shag gaan roken.
12 pakjes peuken in de maand dat is 240 sigaretten ofzo ?
dat is 5 pakjes shag scheelt je al eurotje of 40 p maand.
maar dan nog lijkt erop dat je makkelijk overhoud.
ik woon op mezelf verdien hetzelfde en ga toch paar keer per jaar op vakantie laatst nieuwe scooter gekocht en 0 schuld en niks op afbetaling, en ik denk dat ik meer keer per maand avondje weg ga .
Precies. En anders bezuinig je maar op sigaretten, kom op zeg.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:28 schreef Ralphmeister het volgende:
Allemaal mooie tips over hoe die op die kosten kan besparen maar met de 700 euro die er nog over is zou hij heel goed het een en ander moeten kunnen betalen.
Precies! Waar is die 700 euro?quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:25 schreef Stokstaart het volgende:
We missen 700 euro.
En zolang je rookt is het een luxe-probleem.
Je hebt een rekening bij ING toch? Inloggen en Tim (links in het menu) activeren.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:22 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik heb thuis Personal finances pro, ook gebruikt maar toch, het blijft voor mij ook raar
Nou, als je al weet wat je fout hebt gedaan moet het niet te veel moeite zijn om nu alsnog die schuld weg te werken.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:26 schreef lipjes het volgende:
[..]
Klopt weet ik, vandaar ook al de 2e regel, weet dat het mijn eigen schuld is.
En heb ik zojuist geactiveerd, nu nog wachten tot het actief isquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt een rekening bij ING toch? Inloggen en Tim (links in het menu) activeren.
dat is door zon beetje iedereen al geroepen...quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:11 schreef vampireDKC het volgende:
Meer dan de helft van de mensen in dit topic heeft het over besparing op dingen die hij doet.
Maar deze mensen hebben niet in de gaten dat TS 700Euro per maand kwijt is.
Dan zal ik dat er bij zettenquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:16 schreef kovenant het volgende:
als je een goede werkgever hebt ja zeker wel.
je kan niet verwachten dat ze jou extra betalen maar misschien wel ondersteuning bieden
Mijn auto is al zo goedkoop, 11 jaar oud en probeer zo veel mogelijk onderhoud zelf te doen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:16 schreef Danbo het volgende:
Die auto wegdoen, omruilen voor goedkopere.
1x per maand dag weg voor 100 euro is wel erg veel!
Blijf vooral nog even bij je ouders wonen want alleen wonen gaat je zeker nog niet lukken met zo'n instelling..
En wat zeg je hier van? Nou dan zet je misschien nog 200 euro opzij elke maand voor onverwachte uitgaven, dan kun je in 5 maanden van je schuld afzijn. En je kan nog gewoon alles doen. Ben wel bang dat je het heel moeilijk gaat krijgen mocht je ooit op jezelf gaan wonen met alle vaste lasten die daar nogbij komen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:18 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ik kom met jouw berekening op zo'n 800 euro per maand, incl. aflossing aan je ouders.
Dus 700 euro over voor je schuld
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |