Kan wel wat roepen, maar denk dat je gek bent als je ze voor minder dan de helft gaat weg doenquote:Op maandag 26 september 2011 09:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Set is 200 nieuw ongeveer. Dus roep maar wat
Juist.quote:Op maandag 26 september 2011 15:25 schreef brother52 het volgende:
Alles voorbij Zwolle is toch Achterhoek?
Die gaat er waarschijnlijk wel uit jaquote:
Is er verschil danquote:Op maandag 26 september 2011 15:55 schreef Svyatagor het volgende:
Je wil ook de mensen de kost niet geven die het verschil tussen Twente en de Achterhoek niet weten.
quote:
Je ging toch het verschil laten zien?quote:Op maandag 26 september 2011 16:04 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Laat de locals het niet horen. Beetje alsof je vraagt of er verschil is tussen Friesland en Groningen. Of Brabant en Limburg.
Achterhoek:
[ afbeelding ]
Twente:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 september 2011 16:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je ging toch het verschil laten zien?![]()
Misschien heb je de verkeerde plaatjes gepost?
Ah, ik zie het al. Beide ten oosten van Zwolle.quote:Op maandag 26 september 2011 16:04 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Laat de locals het niet horen. Beetje alsof je vraagt of er verschil is tussen Friesland en Groningen. Of Brabant en Limburg.
Achterhoek:
[ afbeelding ]
Twente:
[ afbeelding ]
inderdaad, beiden achterhoek.quote:Op maandag 26 september 2011 16:10 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah, ik zie het al. Beide ten oosten van Zwolle.
Geen verschil dus
Machine head - Slanderous?quote:Op maandag 26 september 2011 16:27 schreef stefanhaan het volgende:
kent er iemand een lied met wat leuke riffjes?
dankjequote:
Nee niet precies hij is net anders.quote:Op maandag 26 september 2011 16:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dankje
klinkt facking vet
Alleen wel drop b
quote:Op maandag 26 september 2011 17:10 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee niet precies hij is net anders.
Drop B bij 450hz en Drop C bij 430 hz
Uhhh te ziek om gitaar te spelen?quote:Op maandag 26 september 2011 17:24 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb al veelste lang geen gitaar meer gespeeld![]()
. En nu kan het ook niet want ik ben ziek
.
Speelt niet lekker als je om de 10 seconden een zakdoek moet pakkenquote:Op maandag 26 september 2011 17:27 schreef savale het volgende:
[..]
Uhhh te ziek om gitaar te spelen?
ductape en zakdoekje?quote:Op maandag 26 september 2011 17:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Speelt niet lekker als je om de 10 seconden een zakdoek moet pakken.
Googelen op "patches"?quote:Op maandag 26 september 2011 17:34 schreef Gitaarmat het volgende:
waar vind je stoffen bandlogo's om op te tas te maken enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |