Mooi ding.quote:Op zondag 25 september 2011 13:03 schreef The_Dean het volgende:
[TK] Peavey Windsor 100 watt full tube gitaar top
faaack, goede prijs..! het is dat ik net nieuwe amp heb!quote:Op zondag 25 september 2011 13:03 schreef The_Dean het volgende:
[TK] Peavey Windsor 100 watt full tube gitaar top
Hmmm... dat is net iets teveel voor een backupje... (naast mijn 3 andere backupsquote:
Wat dacht je danquote:Op zondag 25 september 2011 20:51 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hmmm... dat is net iets teveel voor een backupje... (naast mijn 3 andere backups)
450 ofzo.. ik heb zelf een ec-400, die heb ik voor 500 aangeschaftquote:
Maar voor je main is het een koopjequote:Op zondag 25 september 2011 20:51 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hmmm... dat is net iets teveel voor een backupje... (naast mijn 3 andere backups)
True that, maar mijn EC-401 voldoet. Specificaties verschillen overigens niet heel veel:quote:Op zondag 25 september 2011 21:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar voor je main is het een koopje
quote:Set-Neck Construction
24.75" Scale
Mahogany Body
Mahogany Neck
Rosewood Fingerboard
42mm Earvana Compensated Nut
Thin U Neck Contour
24 XJ Frets
Black Nickel Hardware
Grover Tuners
TOM Bridge & Tailpiece
EMG 81 (B) / 60 (N) Active p.u.
Kleur: Zwart
Enige verschil is het fingerboard, de tuners en de brug...quote:Set-Neck Construction
24.75" Scale
Mahogany Body
Mahogany Neck
Ebony Fingerboard
42mm Earvana Compensated Nut
Thin U Neck Contour
24 XJ Frets
Black Nickel Hardware
ESP Locking Tuners
Tonepros Locking TOM Bridge & Tailpiece
EMG 81 (B) / 60 (N) Active p.u.
kleur: Vintage Black
Beide geprobeerd? Ik heb de EC-1000 niet in mijn handen gehad wegens budgetbeperkingen... overigens wel een Gibson SG, maar die vond ik niet zo relaxedquote:Op zondag 25 september 2011 21:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Yep qua specs niet, maar tot je ze in je handen hebt
Was die washburn van je dan nie duur?quote:Op zondag 25 september 2011 22:05 schreef Cynic het volgende:
Ik heb nog nooit een dure gitaar gehad, op de één of andere manier zie ik dat er ook niet meer van komen.
Wat versta je onder "duur" ?quote:Op zondag 25 september 2011 22:05 schreef Cynic het volgende:
Ik heb nog nooit een dure gitaar gehad, op de één of andere manier zie ik dat er ook niet meer van komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |