wat?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Veronica doet volgens mij alles in 1× zit je weer tot 1u snachts te kijken + wachten op een loting
da's mooi kut.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Veronica doet volgens mij alles in 1× zit je weer tot 1u snachts te kijken + wachten op een loting
En de verrassingen natuurlijk!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:49 schreef xCore het volgende:
[..]
Alle belangrijke wedstrijden komen toch altijd eerst, boeiond
Hopelijk binnenkort weer aan beide kanten!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:51 schreef OProg het volgende:
Excelsior heeft dan nog mazzel dat het niet uit was. Het kan namelijk spoken op Sportpark Panhuis.
snap ik.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb het over de samenvattingen op televisie
GVVV is sterk dit seizoen hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:03 schreef Veen0318 het volgende:
Als ajax uitgeschakeld word pakt Veenendaal de beker dit seizoen, mark my words
Nee Veronica is blijkbaar een slechte zender voor voetbal.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:05 schreef CaptainCookie het volgende:
Worden er eigenlijk nog samenvattingen uitgezonden?
"Gevaarlijke gevangenissen" is inderdaad veel belangrijker.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:07 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Nee Veronica is blijkbaar een slechte zender voor voetbal.
Is nog geen eens zo oud hoor!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:09 schreef Caland het volgende:
Die gast bij GVVVVVVVVV die twee keer scoorde is 37 jaar.
Stadions in NL zijn vaak ook net gevangenissen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:08 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
"Gevaarlijke gevangenissen" is inderdaad veel belangrijker.
Bij PSV vooral ook, kan 1/3 van het veld niet zien door netten, een wand en een paal, als je aan de linker kant van het uitvak zitquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stadions in NL zijn vaak ook net gevangenissen.
Valt bij GVVV gelukkig reuze meequote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:21 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Bij PSV vooral ook, kan 1/3 van het veld niet zien door netten, een wand en een paal, als je aan de linker kant van het uitvak zit
Idd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stadions in NL zijn vaak ook net gevangenissen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |