Doet mij vrij weinig hoorquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Best wel een beladen wedstrijd in Braboland toch?
No shit Sherlock.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:06 schreef truedestiny het volgende:
[..]
De charme van het bekertoernooi is juist dat amateur ploegen verder kunnen komen.
Als Sparta zo speelt als zondag tegen Go Ahead dan leggen ze die gasten er met 8-0 op.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Als Sparta zo speelt als zondag tegen Go Ahead dan leggen ze die gasten er met 8-0 op.Den Bosch speelde WillemII afgelopen week ook helemaal zoek. Moet je nu eens kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mandy & Lisa
Ja inderdaad, maar eerlijk gezegd heb ik er vertrouwen in. Sparta speelt de laatste tijd best aardig, alleen ze scoren moeilijk. Hopelijk is dat zondag veranderd. John doet weer mee, die loopt in zijn eentje door dat hele amateurelftalquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:09 schreef xCore het volgende:
[..]
Den Bosch speelde WillemII afgelopen week ook helemaal zoek. Moet je nu eens kijken
Ook leukquote:
Teletekst 811quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:22 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb ook geen beeld, kijk maar italiaans voetbal. Kijken jullie allemaal eredivisielive?
Radio Rijnmondquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:22 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb ook geen beeld, kijk maar italiaans voetbal. Kijken jullie allemaal eredivisielive?
Is ook zoquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Amateurs schoten net naast, maar als ik het zo hoor is GVVV beter dan Excelsior
Terwijl het in de prov Utrecht zitquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:30 schreef Caland het volgende:
Dus het heet de Gelderse Veenendaalse voetbal vereniging Veenendaal?
Net zoiets als Venlose Voetbal Vereniging - Venloquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:30 schreef Caland het volgende:
GVVVV?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 21:30 schreef Caland het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |