Voor klachten moet je met mn secretaresse bellenquote:Op vrijdag 23 september 2011 00:07 schreef HappyBob het volgende:
Mijn vraag is nog niet naar tevredenheid beantwoord.
Het betreft hier een vraag.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Voor klachten moet je met mn secretaresse bellen
Miskoop = Duurkoop.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:13 schreef monkyyy het volgende:
Waarom kan ik niet gewoon avi bestanden op mn ipod zetten, wat irritant
Apple daarom.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:13 schreef monkyyy het volgende:
Waarom kan ik niet gewoon avi bestanden op mn ipod zetten, wat irritant
Fout.quote:
quote:mis·koop de; m -kopen koop die tegenvalt, verkeerde koop
Sorry, ik keek enkel naar de gevolgen van een miskoop. Niet naar de miskoop zelf.quote:
Mijn nagel brak nu kan ik niet normaal leven. #FWPquote:Op vrijdag 23 september 2011 00:20 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben de deksel van mijn theepot kwijt, dus nu wordt mijn extra snel koud.
#FirstWorldProblems.
Slapen zal makkelijker gaan als je de computer afsluit en in bed gaat liggen.quote:
Ik lig al in mijn bed.quote:Op vrijdag 23 september 2011 01:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Slapen zal makkelijker gaan als je de computer afsluit en in bed gaat liggen.
Met je Playboy-dekbedovertrekset?quote:
Hè of hé?quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 23 september 2011 01:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Met je Playboy-dekbedovertrekset?
Best slecht.quote:
Ik geniet graag in stilte.quote:Op vrijdag 23 september 2011 01:13 schreef Drommeldaris het volgende:
19 minuten stilte na mijn laatste post, kom op zo'n ramp is het toch niet dat ik even weg ben. Nu de laatste 5 minuutjes
We hebben nog een paar dozen staan hier, hebben?quote:Op vrijdag 23 september 2011 01:15 schreef HappyBob het volgende:
Ik heb het NRC Handelsblad waar ik lekker onder slaap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |