Decaan > kan ik nog switchen in deze eerste maand...quote:Op donderdag 22 september 2011 23:59 schreef knight18 het volgende:
Ik voel me echt niet gelukkig bij de opleiding. Heb vwo gedaan en nu hbo. En ik denk de hele tijd: wtf doe ik hier.
Klopt...quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:03 schreef knight18 het volgende:
Op verschillende sites lees ik dat het tm 1 oktober kan. Maar hoe zit het met leerwerk van de studie die je hebt gemist? Want je moet dan werk van 4 weken inhalen.
Ja een nieuwe studie van technische informatica naar informatica op dezelfde school.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:07 schreef Euforisch het volgende:
Van een nieuwe studie bedoel je? Of wat bedoel je?
Ik weet dat op de UTwente je niet na september meer kan inschrijven en moet wachten tot het volgend jaar.. maar misschien dat dat elders anders kan.
Ahja, dat gaat vast makkelijkerquote:Op vrijdag 23 september 2011 00:08 schreef knight18 het volgende:
[..]
Ja een nieuwe studie van technische informatica naar informatica op dezelfde school.
Ik had altijd het idee bij Ti dat je software ging ontwikkelen. Maar na 4 weken gaan we een heel andere kant opquote:Op vrijdag 23 september 2011 00:14 schreef Euforisch het volgende:
[..]
Ahja, dat gaat vast makkelijkerMaar dat moet toch niet echt een probleem zijn, meeste studenten beginnen volgens mij zelfs later in een kwartaal
![]()
Software slopenquote:Op vrijdag 23 september 2011 00:15 schreef knight18 het volgende:
[..]
Ik had altijd het idee bij Ti dat je software ging ontwikkelen. Maar na 4 weken gaan we een heel andere kant op.
quote:
Volgens mij is het nog niet opgemerkt, maar vraag het je decaan?quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Decaan > kan ik nog switchen in deze eerste maand...
Op de haagse hogeschool. En ik heb besloten er een jaartje tegenaan te kijken. Aan het eind van dit schooljaar kan ik evt alsnog besluiten om naar informatica te gaan 2e jaars zonder tijdverlies.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:06 schreef Jeffrey_San het volgende:
In de eerste maand kan je nog switchen, en dat is juist beter omdat elke maand anders ook nog eens geld kost.
(iig dat was zo bij mij)
Nee op de haagse school is het zo dat je na het einde van het jaar technische informatica zonder tijdverlies over kan stappen naar een andere ICT opleiding binnen de school. Dus je gaat door met het 2e jaar.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:04 schreef Jeffrey_San het volgende:
Hoe bedoel je?
Je moet toch in het eerste jaar beginnen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |