Vond het wel grappig....ik heb het ook gewoon ff van een afstandje staan bekijken. Groepsdynamica en massapsychologie...heerlijkquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
precies de reden dat ik niet naar zukke koopdagen gaik word al aggressief als ik drie mensen in de rij zie staan
Bij Breda kon ik overal goed bij en geen rij aan de kassa vanmiddagquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
precies de reden dat ik niet naar zukke koopdagen gaik word al aggressief als ik drie mensen in de rij zie staan
Onder je kussenquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:56 schreef Dwyn het volgende:
Waar moet ik nu al die nieuwe MAC dingetjes laten?! Ik heb maar een badkamer van 2m2 ofzo!
Hahaha.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Gegarandeerde out-of-bed-look
Dank je!quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:10 schreef bleiblei het volgende:
Ik reageer even voor SQ, maar de V&D hier heeft een ICI paris hoekje.
Dus dat matched niet lekker met Sephora.
tof. welke kleuren?quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:19 schreef SEMTEX het volgende:
Pretty
heb vandaag twee nagellakjes van Herôme gescoord bij Douglas, met een bon van 5 euro.
ik las het even fout, ik las foundation: oranje/goudquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:20 schreef Samzz het volgende:
Oeh, mooi G.. Die nepwimpers
.
Mijn make-up is simpel, foundation, oranje/goud oogschaduw, eyeliner, mascara en fuchsia lippenstift.
Gosh, dat zou fout zijn jaquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik las het even fout, ik las foundation: oranje/goud
maar klinkt als een goede look samzznu nog een foto
bewaar jij je make up in de badkamer? Dat maakt toch heul niet fijn opquote:Op vrijdag 23 september 2011 22:56 schreef Dwyn het volgende:
Waar moet ik nu al die nieuwe MAC dingetjes laten?! Ik heb maar een badkamer van 2m2 ofzo!
wat tof!quote:Op zaterdag 24 september 2011 18:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[ link | afbeelding ]
Klaar voor verjaardagsfeestje van mn oom. Ik vraag me alleen nog af hoe handig nepwimpers zijn als je moet fotograferen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |