Deze gaat in het archief!quote:Op donderdag 22 september 2011 20:52 schreef coban het volgende:
[..]
Haal wel voldoendes mr je hebt gelijk haha
Deze waarderingquote:Op donderdag 22 september 2011 20:54 schreef coban het volgende:
FLIPPIE
IK ilde bijna schelden op Mkflippieee
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Omdat ik het jammer vind dat je nu jezelf verbergt.
Ik dacht yes eindelijk van lapowonder MK gewonnen maar niet eerlijk dusquote:Op donderdag 22 september 2011 20:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ben op mob dus kan lapo niet
Welquote:Op donderdag 22 september 2011 20:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ben op mob dus kan lapo niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Och sorry
Mijn gezicht zie je nog en draag gwn normale kleding hoor, alleen wat minder strak enzoquote:Op donderdag 22 september 2011 20:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Omdat ik het jammer vind dat je nu jezelf verbergt.
Drink je niet achter de PC ?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:58 schreef Boudibou het volgende:
[..]
[..]
Helaas voor mij niet vanavond.
Verkapte zie-mij-slim-zijn-post.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:58 schreef Rezania het volgende:
2 + 2 x 2 + 2 : 2 = ?
Wat is het goede antwoord? De meeste Hyvers weten het niet.Ik wel natuurlijk.
Hier hoef je niet slim voor te zijn.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:59 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Verkapte zie-mij-slim-zijn-post.
quote:
Maar dom gaat de situatie ook niet bevorderen.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hier hoef je niet slim voor te zijn.
7quote:Op donderdag 22 september 2011 20:58 schreef Rezania het volgende:
2 + 2 x 2 + 2 : 2 = ?
Wat is het goede antwoord? De meeste Hyvers weten het niet.Ik wel natuurlijk.
Zit nu op mobiel. En drinken is anders dan zuipen. Groot verschil.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Drink je niet achter de PC ?
Waarom stel je dit soort vragen om 21:01quote:Op donderdag 22 september 2011 21:01 schreef Integraalfiets het volgende:
wwant
eerst vermenigvuldigen en delen, dan optellen en fappen
2 + (2x2) + (2:2)
2 + 4 + 1 = 7
ik stelde de vraag niet?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom stel je dit soort vragen om 21:01
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dit is het goede antwoord, wat gelukkig de meeste hier gaven.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:01 schreef Integraalfiets het volgende:
wwant
2 + 4 + 1 = 7
De tijd boeit niet, ik zou je moeten kunnen wakker maken om 5 uur, deze vraag stellen en dan moet je het goede antwoord kunnen geven.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
De rekenvaardigheid van Hyvers ja.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit is het goede antwoord, wat gelukkig de meeste hier gaven.Maar de helft van de Hyvers denkt dat het goede antwoord 5 is.
Dit laat maar weer eens zien hoe slecht het is gesteld met onze rekenvaardigheden.
Oké, dat bedoel ik.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:03 schreef JApieman het volgende:
[..]
De rekenvaardigheid van Hyvers ja.
het erge is... ik heb hyvesquote:Op donderdag 22 september 2011 21:03 schreef JApieman het volgende:
[..]
De rekenvaardigheid van Hyvers ja.
Ik heb ook nog wel hyves hoor, maar ik gebruik het ook niet.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:03 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
het erge is... ik heb hyves![]()
maar doe er niks mee
Er stappen nu alleen ook steeds meer van die paupers die eerst wel bij hyves bleven over naar Facebook.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:04 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik had hyves. Vorig jaar al verwijderd en ik mis helemaal niks.
Goede uitleg.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:05 schreef Integraalfiets het volgende:
Hyvers denken:
2 + 2 = 4
4 x 2 = 8
8 + 2 = 10
10 : 2 = 5
Integraalfiets denkt:
2 + 4 + 1 = 7
no shitquote:Op donderdag 22 september 2011 21:05 schreef Rezania het volgende:
Check deze resultaten dan, ik zou er bijna van gaan janken.
[ afbeelding ]
Ik weet het. Vooral die spamhoeren ontdekken steeds meer van facebookquote:Op donderdag 22 september 2011 21:05 schreef JApieman het volgende:
[..]
Er stappen nu alleen ook steeds meer van die paupers die eerst wel bij hyves bleven over naar Facebook.
En dan facebook op dezelfde manier gaan gebruiken als hyvesquote:Op donderdag 22 september 2011 21:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik weet het. Vooral die spamhoeren ontdekken steeds meer van facebook
√63,5?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:06 schreef Integraalfiets het volgende:
-*************' zegt:
*wat is dit dan sqrt(wortelteken) + 63,5.half
gaan ze op een post +200 x reageren blah dan gaat mijnb mobiel zo van BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZT geen pauze:( dan doe ik hem op stil, maar is t al te laatquote:Op donderdag 22 september 2011 21:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik weet het. Vooral die spamhoeren ontdekken steeds meer van facebook
nee manquote:Op donderdag 22 september 2011 21:09 schreef Plastic_zak het volgende:
Gebruiken jullie wel eens heroine ?
Ik ken hetquote:Op donderdag 22 september 2011 21:09 schreef speedking het volgende:
[..]
gaan ze op een post +200 x reageren blah dan gaat mijnb mobiel zo van BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZT geen pauze:( dan doe ik hem op stil, maar is t al te laat
Nee, waarom wil je dat weten?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:09 schreef Plastic_zak het volgende:
ja maar tegenwordig is dat niet meer:P (bij mij dan)quote:Op donderdag 22 september 2011 21:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ken het. Binnen 5 min. 30+ mailtjes in je inbox
-************' zegt:quote:
Klopt, dat was vroegah inderdaad wel. Nu valt het mee.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:11 schreef speedking het volgende:
[..]
ja maar tegenwordig is dat niet meer:P (bij mij dan)
Herkenbaar, ik heb van die 'vriendinnen' die dan één vraag over 10 berichten verspreiden.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ken het. Binnen 5 min. 30+ mailtjes in je inbox
wij zijn popi jopi'squote:Op donderdag 22 september 2011 21:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Klopt, dat was vroegah inderdaad wel. Nu valt het mee.
1+1 sommetjesquote:Op donderdag 22 september 2011 21:13 schreef BBQSausage het volgende:
Mijn broer krijgt weer rekenen (MBO Niveau 3, 2e jaar)
Dus gewoon de wortel van de wortel van 63,5 + 0.5?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:12 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
-************' zegt:
*nee, je moet de squareroot van het wortelteken en dan 63.5 en een half er bij op doen.
*is tog simpel of nie ?
lach niet 4vwo op mijn school krijgt dat ook, ze krijgen er examen over gelukkig ben k naar 4havo gezaktquote:Op donderdag 22 september 2011 21:13 schreef BBQSausage het volgende:
Mijn broer krijgt weer rekenen (MBO Niveau 3, 2e jaar)
Welk niveau is zo'n toets dan eigenlijk?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik krijg ook weer rekenen op het MBO
Morgen gelijk rekentoets
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:15 schreef Flippiee het volgende:
Mijn zusje, 3 havo, heeft ook weer rekenen
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:14 schreef speedking het volgende:
[..]
lach niet 4vwo op mijn school krijgt dat ook, ze krijgen er examen over gelukkig ben k naar 4havo gezakt
nu snap je het.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dus gewoon de wortel van de wortel van 63,5 + 0.5?Maar zit je zo moeilijk te doen?
Dit niet nee.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:09 schreef Plastic_zak het volgende:
Vanaf 2013 is het verplicht voor havisten om naast hun examen ook een rekentoets en een spellingtoets te halen voor hun diploma, dus dat kan wel kloppen.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:15 schreef Flippiee het volgende:
Kijk je AZ?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:15 schreef Flippiee het volgende:
vwo ook.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vanaf 2013 is het verplicht voor havisten om naast hun examen ook een rekentoets en een spellingtoets te halen voor hun diploma, dus dat kan wel kloppen.
Goede zaak.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vanaf 2013 is het verplicht voor havisten om naast hun examen ook een rekentoets en een spellingtoets te halen voor hun diploma, dus dat kan wel kloppen.
Ik snapte het allang, maar waarom zit je zo moeilijk te doen danquote:
Dit is namelijk verre van duidelijk.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:06 schreef Integraalfiets het volgende:
-*************' zegt:
*wat is dit dan sqrt(wortelteken) + 63,5.half
Voor vwo is het pas verplicht vanaf 2014, dus ik hoef het niet te doen.quote:
haha oke ik ook nietquote:Op donderdag 22 september 2011 21:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Voor vwo is het pas verplicht vanaf 2014, dus ik hoef het niet te doen.
Ja, het is ook hard nodig als je zo kijkt naar die resultaten op Hyves.quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:19 schreef Patje1987 het volgende:
Tevens flippiee topic dus moet posten.
Jammer dat je niet mee kunt kijken, live op eredivisie 1 maar ik kan niet streamen.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, enige AZ fan en alles dus geen tv, en geen stream kunnen vinden.
Jezus christus.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is `wiskunde´ op het mbo!!!!!!!!!!!
- geen linkjes naar streamsquote:Op donderdag 22 september 2011 21:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, enige AZ fan en alles dus geen tv, en geen stream kunnen vinden.
Het is zo simpel dat ik mezelf ervan moet stoppen om moeilijk te denken.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]
dit.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja lekker boeiend fak wiskunde, heb het toch niet meer nodig.
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Och sorry
Echt he.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is zo simpel dat ik mezelf ervan moet stoppen om moeilijk te denken.![]()
Ik wel.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Jammer, jammer, misschien dat ze ergens een samenvatting uitzenden. En anders lees ik de kranten wel morgen. Of ik vraag aan jou een samenvattingquote:Op donderdag 22 september 2011 21:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jammer dat je niet mee kunt kijken, live op eredivisie 1 maar ik kan niet streamen.
Jaquote:Op donderdag 22 september 2011 21:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is zo simpel dat ik mezelf ervan moet stoppen om moeilijk te denken.![]()
Hallo?quote:
Ik ga de betakant op, dus ik heb het vrij vaak nodig.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Jij bent de held van de avond. Je bent weer een plek gestegen op de rangljjst.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:21 schreef speedking het volgende:
[..]
-weg-
allewedstrijden die spelen altijd
HEE MKquote:
Ja dan wel.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ga de betakant op, dus ik heb het vrij vaak nodig.
Wiskunde A, het dichtste wat ik krijg wat bij wiskunde B in de buurt komt is differentiëren. En ik leer natuurlijk ook nog verschillende onderdelen van wiskunde B voor natuurkunde.quote:
Dat heb ik soms ook met lessen op het hboquote:Op donderdag 22 september 2011 21:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
JaElke les wil ik uit het raam springen
yeey ik doe t vandaag goed zegquote:Op donderdag 22 september 2011 21:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij bent de held van de avond. Je bent weer een plek gestegen op de rangljjst.
hoi boterquote:Op donderdag 22 september 2011 21:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
HEE MK
Hoe is het met jou mooi kip
ik vind jou super hip
ik ben weer blij om hier te zijn
rolgordijn
sommige autisten die alleen logisch kunnen denken enzulk zijn fucking goed in wiskunde maar dan ook alleen datquote:Op donderdag 22 september 2011 21:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wiskunde A, het dichtste wat ik krijg wat bij wiskunde B in de buurt komt is differentiëren. En ik leer natuurlijk ook nog verschillende onderdelen van wiskunde B voor natuurkunde.
Dat heb je geloof ik op ieder niveau.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat heb ik soms ook met lessen op het hbo. Zit je daar tussen alle havo'ers die er geen reet van snappen
♪♫♬ Cause I'm a speeeeeed king, you've got to hear me sing ♩♪♫quote:Op donderdag 22 september 2011 21:24 schreef speedking het volgende:
[..]
sommige autisten die alleen logisch kunnen denken enzulk zijn fucking goed in wiskunde maar dan ook alleen dat
Waarom nou jij mij koter jij mooi vrouw?quote:
En keukenzoutquote:Op donderdag 22 september 2011 21:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat heb je geloof ik op ieder niveau.Ik wou vanmiddag nog bijna janken dat klasgenoten van mij niet snapte dat als je zoutzuur en natronloog mengt, dat je gewoon 2H2O krijgt.
juistem...ik kom van 3v zit nu in 4hquote:Op donderdag 22 september 2011 21:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat heb ik soms ook met lessen op het hbo. Zit je daar tussen alle havo'ers die er geen reet van snappen
Senseo koffie lekker vindenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik vind senseokoffie lekkerst
daarna komt koffie uit de pot (die ik nu drink)
en oploskoffie is het viest
thee > koffiequote:Op donderdag 22 september 2011 21:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Toevallig drink ik momenteel ook koffie uit een pot.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat heb je geloof ik op ieder niveau.Ik wou vanmiddag nog bijna janken dat klasgenoten van mij niet snapte dat als je zoutzuur en natronloog mengt, dat je gewoon 2H2O krijgt.
Op Hyves?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:23 schreef Integraalfiets het volgende:
de reacties worden ook als genialer
Nee joh, echt waar? Dat wist ik nog niet.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:24 schreef speedking het volgende:
[..]
sommige autisten die alleen logisch kunnen denken enzulk zijn fucking goed in wiskunde maar dan ook alleen dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:
Weet ikquote:Op donderdag 22 september 2011 21:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Waarom nou jij mij koter jij mooi vrouw?
Een vrouw zonder snor is als cappuccino zonder cacao
Daarom ben jij mijn heldin
Zeemeermin
Vanille koffiequote:
Dat is natuurkunde toch? Dat met die lenzen toch?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:25 schreef speedking het volgende:
[..]
juistem...ik kom van 3v zit nu in 4hje wordt gek. 1/v+1/b=1/f wil bij hun maar niet door dringen
Ja weenie het heeft zo'n zachte smaak lekker met melkquote:Op donderdag 22 september 2011 21:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Senseo koffie lekker vinden
We hebben wel paar dingen gemeen vandaag.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toevallig drink ik momenteel ook koffie uit een pot.
Drink dan geen koffiequote:Op donderdag 22 september 2011 21:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja weenie het heeft zo'n zachte smaak lekker met melk
[..]
We hebben wel paar dingen gemeen vandaag.
Allebei moe, allebei koffie uit pot. :")
inderdaadquote:Op donderdag 22 september 2011 21:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is natuurkunde toch? Dat met die lenzen toch?
Oorzaak, gevolg. Maar dan nog.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
We hebben wel paar dingen gemeen vandaag.
Allebei moe, allebei koffie uit pot. :")
Nachtwerk dus.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:26 schreef coban het volgende:
Fuck man. Of het wordt nachtwerk of ik stel die man teleur.
Die koffiepads?quote:
Bazenprogrammaquote:Op donderdag 22 september 2011 21:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
Straks weer Holland in da hood
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
Dat moeten ze dan zeker opzoeken?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En keukenzout. Dan snappen ze er meestal helemaal niks meer van
Aangezien we al 3 weken met het hoofdstuk bezig zijn dat alleen maar over dit soort formules gaat, is het bedroevend dat ze het nu nog steeds niet doorhebben. Zelfs de leraar zei dat.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
?.
Alsof iedereen dat makkelijk vindt, jezus.
Ik las: "Hooidraad in da hoodquote:Op donderdag 22 september 2011 21:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
goed van je!quote:Op donderdag 22 september 2011 21:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ga morgen weer beginnen met joggen.
Zo.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hoe drink jij je koffie het liefst?
Ik zat me net helemaal dood te ergeren aan de aandachtshoerengedrag van dat model. Met dr boehoequote:Op donderdag 22 september 2011 21:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
mag k mee?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ga morgen weer beginnen met joggen.
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat moeten ze dan zeker opzoeken?
[..]
Aangezien we al 3 weken met het hoofdstuk bezig zijn dat alleen maar over dit soort formules gaat, is het bedroevend dat ze het nu nog steeds niet doorhebben. Zelfs de leraar zei dat.
Ik met melk.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo.
Eerlijk gezegd vind ik alle andere vormen en smaken niet lekker.
In dit geval wel ja.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]__!! ben jij er zo eentje?
MELKquote:Op donderdag 22 september 2011 21:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik met melk.
Muv toetsweken, dan altijd zwart
Oh, ik dacht dat je 'uit de pot of senseo oid bedoelde'quote:Op donderdag 22 september 2011 21:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik met melk.
Muv toetsweken, dan altijd zwart
zegt speedking je watquote:Op donderdag 22 september 2011 21:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je kan me niet bijhouden
Dat duurt meestal een minuutje of 2 voordat ze dat hebben uitgevogeldquote:Op donderdag 22 september 2011 21:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat moeten ze dan zeker opzoeken?
Mijn poging tot gezond doen.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je 'uit de pot of senseo oid bedoelde'Maar dan melk en suiker.
/carequote:Op donderdag 22 september 2011 21:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
'Melk kan risico op kanker verhogen'
gr gr
Op het hbo is het bij mij nog erger geworden. Echt zo'n mentaliteit van "als je het dit jaar niet haalt, dan volgende jaar maar weer, anders het jaar erop"quote:Op donderdag 22 september 2011 21:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Leraren.
Op middelbare deed ik altijd last minute leren ik was slimste van klas
Maar nu op hbo durf ik dat niet
Je krijgt tegenwoordig overal kanker van.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
gr gr
Vanmiddag had je dan op de grond gelegen van het lachen als je mijn klasgenoten had gezien.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat duurt meestal een minuutje of 2 voordat ze dat hebben uitgevogeld. Altijd zo leuk om ze zo moeilijk te zien doen
Kan je niet naar huis?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
Joepie, morgen weer 3 tussenuren op school!
Nu pas in het nieuws joh? Dat is mij al heeeeeeuuuul lang bekend.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
gr gr
Bij mij juist niet, omdat ik zo graag P wil halen in 1 x.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Op het hbo is het bij mij nog erger geworden. Echt zo'n mentaliteit van "als je het dit jaar niet haalt, dan volgende jaar maar weer, anders het jaar erop"
Alles veroorzaakt kanker tegenwoordig.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:32 schreef Spouwerranger het volgende:
Pepernoten veroorzaken ook kanker.
Ja, dat deed ik ook het eerste jaar. Daarna is het echt dikke lul, drie bier en ik zie welquote:Op donderdag 22 september 2011 21:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Bij mij juist niet, omdat ik zo graag P wil halen in 1 x.
Ik stress hem nu al terwijl ik net 3 weken op school zit
Te lang FOK!en ook.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:32 schreef Spouwerranger het volgende:
Pepernoten veroorzaken ook kanker.
Je zit toch in KEILAND op school ? Ga even naar het zandpad danquote:Op donderdag 22 september 2011 21:32 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Heeft weinig zin want als ik thuis ben kan ik gelijk weer terug naar school
Dus je hebt P niet gehaald 1e jaar?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik ook het eerste jaar. Daarna is het echt dikke lul, drie bier en ik zie wel
Je kunt ook met machten gaan werken. Kan af en toe makkelijker zijn.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:33 schreef Rezania het volgende:
Tering, ik had zo'n formule ooit eens opgesteld om b snel te berekenen in plaats van met 1:f=1:b+1:v maar nu weet ik hem niet meer.Ik heb een vaag vermoeden dat het b=f(1+N) is, maar dat weet ik niet zeker.
Jawel.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dus je hebt P niet gehaald 1e jaar?
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je zit toch in KEILAND op school ? Ga even naar het zandpad dan![]()
@FaalNS geen WiFi in de trein gr grquote:Op donderdag 22 september 2011 21:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
@ Intronic : #oke # is goed veel plezier in de trein # gr gr
Echt waar? Nou ja, ik zie wel wanneer dat hoofdstuk weer aan bod komt, tot die tijd heb ik het toch niet nodig. En met een beetje geluk is het niet eens onderdeel van mijn examen.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je kunt ook met machten gaan werken. Kan af en toe makkelijker zijn.
Jawel, maar ik heb schijt aan. 10x liever studeren dan werken.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Awh oke, en daarna ging het bergafwaarts? Moet je niet veel inhalen dan?
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:35 schreef Intronic het volgende:
[..]
@FaalNS geen WiFi in de trein gr gr
Geen 3G hebbenquote:
Nouja, dat is weer een beetje wiskunde. 1/b = b^-1.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Echt waar? Nou ja, ik zie wel wanneer dat hoofdstuk weer aan bod komt, tot die tijd heb ik het toch niet nodig. En met een beetje geluk is het niet eens onderdeel van mijn examen.
Rustig maar, ik ben er nogquote:Op donderdag 22 september 2011 21:37 schreef Boterbartje het volgende:
Ik dacht echt gezellig met m'n FOK!maatjes maar nu krijg ik dit
Oh, zo ja.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nouja, dat is weer een beetje wiskunde. 1/b = b^-1.
Ah fijnquote:
Gewoon ICMquote:Op donderdag 22 september 2011 21:37 schreef Intronic het volgende:
[..]
Die nieuwe intercities wel, de naam weet P_z. Veolia geen idee.
P_Z KIJK NOG EEN ARGUMENT DAT JIJ SOCIOS BENT.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:37 schreef Intronic het volgende:
[..]
Die nieuwe intercities wel, de naam weet P_z. Veolia geen idee.
Sry mijn TT volgende keer word wel, lapo gewonnen van MKquote:Op donderdag 22 september 2011 21:37 schreef Boterbartje het volgende:
Ik dacht echt gezellig met m'n FOK!maatjes maar nu krijg ik dit
Dat zou ie willen ja.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
P_Z KIJK NOG EEN ARGUMENT DAT JIJ SOCIOS BENT.
Ja maar liever snel ervan af zijnquote:Op donderdag 22 september 2011 21:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb schijt aan. 10x liever studeren dan werken.
En dan? Dan moet je of gaan werken of je gaat verder studeren. Nou, dan weet ik het wel.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar liever snel ervan af zijn
Alsof Socios de enige is die in treinen is geïnteresseerdquote:Op donderdag 22 september 2011 21:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
P_Z KIJK NOG EEN ARGUMENT DAT JIJ SOCIOS BENT.
[..]
Sry mijn TT volgende keer word wel, lapo gewonnen van MK
Nou vandaag niet zo een topdag, maar nu ik jou spreek, meteen weer goedquote:Op donderdag 22 september 2011 21:39 schreef Intronic het volgende:
Flippie! Echtgenote! Hoe gaat het?
Tja daarom moet je iets kiezen wat je leuk vindt om te doen laterquote:Op donderdag 22 september 2011 21:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En dan? Dan moet je of gaan werken of je gaat verder studeren. Nou, dan weet ik het wel.
Ja.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Alsof Socios de enige is die in treinen is geïnteresseerd
dutchtrainmanserie22quote:Op donderdag 22 september 2011 21:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Alsof Socios de enige is die in treinen is geïnteresseerd
Nee hoor, was beetje moe van het nachtelijke FOK!ken + pas om 20u30 thuis maar ik heb het naar m'n zin gehadquote:Op donderdag 22 september 2011 21:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ah fijn
Hoe was jou dag draad van hooi?
toch geen klerezooi?
Niet haten op RBquote:Op donderdag 22 september 2011 21:41 schreef Boterbartje het volgende:
Hee waarom doet ragboer zo vervelend via DM?
Nee beetje gefokt, wat dingen gehaald in de stad en gevoetbald, best wel moe nu. Gister best wel lang geFOK!t he? Jij ook lang toch?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nee hoor, was beetje moe van het nachtelijke FOK!ken + pas om 20u30 thuis maar ik heb het naar m'n zin gehad
Bij jou wel een klerezooi dan?
Tegen mij is ie altijd liefquote:Op donderdag 22 september 2011 21:41 schreef Boterbartje het volgende:
ook al bij jou niet reagerenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:41 schreef Boterbartje het volgende:
Ja ik haat niet maar hij stuurt mij steeds stomme DM's uit het nietsquote:
*zet limburgs accent op* Nou, dat weeeet ik haast wel sekur.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bij me in de buurt woont.
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu moet ik an Patje denken die "Niet haten" zegt
Hihiquote:Op donderdag 22 september 2011 21:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou vandaag niet zo een topdag, maar nu ik jou spreek, meteen weer goed
En hoe is het met jou
Ja, onze diepe gesprekken met Pamquote:Op donderdag 22 september 2011 21:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee beetje gefokt, wat dingen gehaald in de stad en gevoetbald, best wel moe nu. Gister best wel lang geFOK!t he? Jij ook lang toch?
Ja ik ging pas 4 uur slapenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:43 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ja, onze diepe gesprekken met Pam
Volgens mij was het iets van 2am, valt nog wel mee op zich (voor mij dan).
Mijn boeren ruiken naar bier.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mijn boeren ruiken naar döner
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Maar was wel gezellig met Pamquote:Op donderdag 22 september 2011 21:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ik ging pas 4 uur slapen
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik moet over een uur en een kwartier al gaan slapen.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ik ging pas 4 uur slapen
dönerquote:Op donderdag 22 september 2011 21:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Waarom?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik moet over een uur en een kwartier al gaan slapen.
Geil. Faptijd dus.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dan is het maar beter dat je iets eerder klaar was.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:43 schreef Intronic het volgende:
[..]
Hihi. Mwa mwa, wel iets eerder klaar met school maar weer vermoeiend zeg.
Slaap gewoon wanneer je moe bent.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik moet over een uur en een kwartier al gaan slapen.
Zekerquote:Op donderdag 22 september 2011 21:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maar was wel gezellig met Pam
Omdat ik er morgen weer om 7 uur uit moet en ik het liefst 8 uur slaap, tenminste dat probeer ik te halen.quote:
Oh zo, nou ik moet er kwart voor 6 uit dus ik maak het ook niet zo laatquote:Op donderdag 22 september 2011 21:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat ik er morgen weer om 7 uur uit moet en ik het liefst 8 slaap, tenminste dat probeer ik te halen.
dan weet je dus niks.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nee maar jullie haten op elkaar
Hee patjequote:
Zo typisch inderdaadquote:Op donderdag 22 september 2011 21:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja echt he, het is net 3 minuten bezig
wat is bezig?quote:Op donderdag 22 september 2011 21:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja echt he, het is net 3 minuten bezig
Heijquote:
Holland hoodquote:
5 teksten analyserenquote:
MC Biggahquote:Op donderdag 22 september 2011 21:50 schreef speedking het volgende:
[..]
haha checken man t was vorig x lachen liefde voor otie
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:51 schreef Plastic_zak het volgende:
morgen hard fietsen voor een broodje döner
Dat is idd 99% van de commerciele programma's tegenwoordigquote:Op donderdag 22 september 2011 21:50 schreef Boterbartje het volgende:
Holland Hood is weer zo'n programma met puur vermaak om de stommiteit van mensen. Er zijn echt vrij weinig kwaliteitsprogramma's op TV de laatste jaren
Huilen met de pet opquote:Op donderdag 22 september 2011 21:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is idd 99% van de commerciele programma's tegenwoordig
maar t blijft leuk tochquote:Op donderdag 22 september 2011 21:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is idd 99% van de commerciele programma's tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |