Ja met ons magertje Wendy, zo geneautuh!quote:
Stuur eens zo'n fles naar het noordenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
M'n Mojito en Cosmo flessen van de Buzzer zijn nóg niet opMorgen vrijdag VOH, ff proberen weer
Whahaa, ja... het contrast.. zo lijken die mensen nog dikkerquote:Op donderdag 22 september 2011 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja met ons magertje Wendy, zo geneautuh!
Nee, ik heb m'n neut morgen nodig bij hotterrrrrrrrrr den mij dotterquote:Op donderdag 22 september 2011 21:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Stuur eens zo'n fles naar het noorden
Ohjaquote:Op donderdag 22 september 2011 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, ik heb m'n neut morgen nodig bij hotterrrrrrrrrr den mij dotter
quote:
goeie ja, ik weet het ook even nietquote:Op donderdag 22 september 2011 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet niet welke ik nu liever als buuf zou hebben
Tuurlijk wel maar dat is onwaarschijnlijker maar het is haar leeftijd die het pas echt onwaarschijnlijk maakt. En het is een basket case die hooggevoelig is, ze heeft de handen vol aan zichzelf laat staan dat ze aan een kind gaat beginnen.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dus single vrouwen kunnen niet zwanger zijn? Tuurlijk wel. Van de buurman. Daarom is het ook ruzie.
10 dubbele bonus! KACHINGGGquote:Op donderdag 22 september 2011 21:18 schreef Pisces29 het volgende:
Extentions, gelnagels, liplijner, check check check!
Eens een neger die werkt voor z'n geld!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was de paardenstaart ACHTEROP het bolleke nog vergetenquote:Op donderdag 22 september 2011 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
10 dubbele bonus! KACHINGGG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |