Dat je daar überhaupt wilt posten.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:14 schreef ThaTim het volgende:
dalijk even fipo stelen in UDOWU reeks
goed of nietquote:Op donderdag 22 september 2011 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb net te horen gekregen waar ik stage ga lopen dit halfjaar.
JANPIRAAT ZIJN PIRATENSCHIPquote:Op donderdag 22 september 2011 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb net te horen gekregen waar ik stage ga lopen dit halfjaar.
Geen idee,quote:
quote:
joequote:Op donderdag 22 september 2011 19:17 schreef ThaTim het volgende:
Ik spreek jullie over 'n minuut wel vanaf m'n iPod.
Nou meid toch. Het is wat allemaal.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:17 schreef Heroinjunk het volgende:
Fuck jongens ik heb eigenlijk best wel grote tieten besef ik me net
quote:Op donderdag 22 september 2011 19:17 schreef Heroinjunk het volgende:
Fuck jongens ik heb eigenlijk best wel grote tieten besef ik me net
quote:Op donderdag 22 september 2011 19:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
joe
[..]
Nou meid toch. Het is wat allemaal.
Ja want zonder deze info zou ik vandaag niet kunnen slapen nee.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]Ik moest het even delen met jullie
Wist ik welquote:Op donderdag 22 september 2011 19:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja want zonder deze info zou ik vandaag niet kunnen slapen nee.
Nee ook naar m'n kont die keer in Utrechtquote:Op donderdag 22 september 2011 19:21 schreef yosander het volgende:
Maar wat een vooroordelen, alsof ik alleen maar naar je tieten kijk
quote:Op donderdag 22 september 2011 19:21 schreef xCore het volgende:
wat een kut tt dat ga ik expres vergeten ha-ha
quote:Op donderdag 22 september 2011 19:23 schreef ThaTim het volgende:
Wat hoor ik hier allemaal , heb veel gemist tijdens mn ban
Dat was Kikker zeg ik je.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee ook naar m'n kont die keer in Utrecht
Neequote:Op donderdag 22 september 2011 19:23 schreef Heroinjunk het volgende:
Jeetje KB ben je chagrijnig ofzo
Nee hoor, ik deel graag alle dingen in mijn leven met julliequote:Op donderdag 22 september 2011 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
NeeMaar kom je aandacht tekort ofzo?
Ik ook nietquote:Op donderdag 22 september 2011 19:23 schreef Etsu het volgende:
KBbbbbbbbbbBBBBbbbbbbbbb WAT DOE JE TOCH ALLEMAAL OP FB ik snap er niks vanomg
prima, dan hebben school en jordy toch mijn aandachtquote:Op donderdag 22 september 2011 19:23 schreef ThaTim het volgende:
Maandag ga ik niet fokken oke mensen?
Jij wist de wegquote:Op donderdag 22 september 2011 19:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Allebei, want jullie bleven allebei achter me lopen![]()
bijna klaarquote:Op donderdag 22 september 2011 19:24 schreef Heroinjunk het volgende:
Net zoals Tim met ons deelt dat ie op de wc zit
jordy, pas maar op, etsu kwijlt zoveel op jequote:Op donderdag 22 september 2011 19:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
prima, dan hebben school en jordy toch mijn aandacht
quote:
quote:
Stap voor een avondje een willekeurige kroeg in en je hoort dat nummer geheid 10x langskomen. Geen slecht nummer verder.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:27 schreef Heroinjunk het volgende:
DIT IS ZO'N BAZENNUMMER
* Heroinjunk gaat helemaal fucking los hiero
Ga je commissiewerk doen?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:29 schreef Heroinjunk het volgende:
Jongens heb ik al gedeeld met jullie dat ik in de ASWcie zit
Ja gast op mijn FI introfeest kregen we dus alleen maar zulke muziek. Ik was het op het einde een beetje zat. Alleen op dat nummer ging ik helemaal fakking los iedereen keek me aanquote:Op donderdag 22 september 2011 19:29 schreef yosander het volgende:
[..]
Stap voor een avondje een willekeurige kroeg in en je hoort dat nummer geheid 10x langskomen. Geen slecht nummer verder.
geen nieuwsquote:Op donderdag 22 september 2011 19:27 schreef xCore het volgende:
[..]
jordy, pas maar op, etsu kwijlt zoveel op je
Wat voor danquote:
ASW-commissiequote:
Ooh apart. Bij mijn studievereniging hebben ze voor elk wissewasje een commissie, wat bij jullie blijkbaar onder één commissie valtquote:Op donderdag 22 september 2011 19:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
ASW-commissie
De studie Algemene Sociale Wetenschappen heeft geen eigen studievereniging. Om die reden heeft SGS in 2008 een ASW-commissie opgericht! Deze commissie organiseert activiteiten, gericht op ASW-studenten. Denk hierbij aan borrels, een Alumni-dag of ASW-gerelateerde lezingen en excursies. Vorig jaar zijn heeft de ASW-commissie onder andere een daklozenwandeling, een lezing van de auteur van ‘Kapot Moeilijk’ (gebruikt tijdens een eerstejaarsvak) en een debat voor studenten met niemand minder dan Job Cohen georganiseerd!
Wil je meer met je studie? Lijkt het je leuk activiteiten te organiseren gericht op ASW? Meld je dan aan voor de ASW-commissie!
Tijdsinvestering: ongeveer 2x per maand vergaderen, 1x per maand een activiteit
Ja, maar mijn studie heeft geen eigen vereniging omdat mijn studie zo klein isquote:Op donderdag 22 september 2011 19:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh apart. Bij mijn studievereniging hebben ze voor elk wissewasje een commissie, wat bij jullie blijkbaar onder één commissie valt.
Ah vandaar. Maar hoe klein dan? ASW klinkt niet klein.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar mijn studie heeft geen eigen vereniging omdat mijn studie zo klein is. Het is ook een faculteitsvereniging, dus het is gericht op de gehele faculteit enzo. Daarom hebben we een speciale ASWcie.
Voor de rest hebben ze wel allemaal commissie's voor alles enzo. Klasgenoot zit bij de DJcie enzo.
ASW is echt klein. We hebben maar 8 werkgroepen.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Ah vandaar. Maar hoe klein dan? ASW klinkt niet klein.
Hoeveel man is dat dan?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
ASW is echt klein. We hebben maar 8 werkgroepen.Psychologie had er 23 ofzo geloof ik.
hardquote:
Even kijken of die lijst nog heb van alle namen.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:38 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoeveel man is dat dan?
Mijn studievereniging is een van de oudste van Nederland
Da's meer dan wijquote:Op donderdag 22 september 2011 19:41 schreef Heroinjunk het volgende:
We zijn met 175 eerstejaars, give or take a few.
Ja de meesten halen het bij ons in 3 of 4 jaar.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:43 schreef yosander het volgende:
[..]
Da's meer dan wij.
Maarja de meesten doen wel zo'n 7 jaar over farmacie/FW dus hebben we nog een aardige studievereniging volgens mij.
Wie van de driequote:
Wejooquote:Op donderdag 22 september 2011 19:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja de meesten halen het bij ons in 3 of 4 jaar.We hadden alumni dag en dat meisje had 3 minors en 2 masters én een bestuursjaar gedaan en dat in 6 jaar.
Die straalt wel dat uit ja.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:45 schreef Etsu het volgende:
Middelste is Keauning en dat kan ik weten want ik ga met hem om.
quote:Op donderdag 22 september 2011 19:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die straalt wel dat uit ja.Geen idee waarom ik dat vind.
Sla hemquote:Op donderdag 22 september 2011 19:54 schreef Etsu het volgende:
jordy praat al de hele avond niet, die sukkel
OMGquote:
waarom zou 'ie met jou praten?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:54 schreef Etsu het volgende:
jordy praat al de hele avond niet, die sukkel
Waar is ie van?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja Suus die browniepudding is echt aan te raden
En het is luchtig, dus lijkt meer op chocolademousse wel haha.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:07 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oke binnenkort eens even kopen
Ik alleen chocolade.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:07 schreef Heroinjunk het volgende:
Oeh lekker, ik ben niet zo van de pudding eerlijk gezegd
orlyquote:Op donderdag 22 september 2011 20:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haha mensen kunnen weer op mn wall posten![]()
das alweer n paar uur geledenquote:Op donderdag 22 september 2011 23:40 schreef Heroinjunk het volgende:
Tim moest ook al naar de wc daarstraks
DAT IS DAN KUTquote:Op vrijdag 23 september 2011 00:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb vandaag weinig gepost.
check zn fobo maar, hij heeft n aantal briljante topics geschrevenquote:Op vrijdag 23 september 2011 00:14 schreef Heroinjunk het volgende:
Oh die kennik nie
Ja van naam op de foks
Make that the cat wise.quote:
Mwah, dat is me niet zo opgevallen, wat me vooral opvalt is dat het gewoon een heel klein station is.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:07 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik was net in tilburg, wat een smerig station hebben ze daar.
Ge kunt er zo mee achter de vuilniswagen gaan staanquote:
Ik vind ze mooi, dat is het belangrijkste.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ge kunt er zo mee achter de vuilniswagen gaan staan
Doe maar weer alsof het je allemaal niet kan schelen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vind ze mooi, dat is het belangrijkste.
Nee ja gast, waarom moet het mij boeien wat jij van mijn schoeisel vindt? IK moet ze aan en ik hoef niet met jou op straat, beter nog, ik heb je nog nooit van m'n leven gezien.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Doe maar weer alsof het je allemaal niet kan schelen.
Toch doet het wel wat met je.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee ja gast, waarom moet het mij boeien wat jij van mijn schoeisel vindt? IK moet ze aan en ik hoef niet met jou op straat, beter nog, ik heb je nog nooit van m'n leven gezien.Mark vindt ze ook leuk en mijn ouders ook en mijn beste vrienden ook.
Ja, voornamelijk dat je strontvervelend bent.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch doet het wel wat met je.
Kusje op je boosheid.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, voornamelijk dat je strontvervelend bent.
Ik ben niet boos hoor. Ik heb trouwens ook nog een pakketje van de H&M, maar m'n vest is lelijk.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kusje op je boosheid.
Pics van je vest, dan zal ik voor de verandering maar eens zeggen dat het mooi is.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben niet boos hoor. Ik heb trouwens ook nog een pakketje van de H&M, maar m'n vest is lelijk.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pics van je vest, dan zal ik voor de verandering maar eens zeggen dat het mooi is.
Mooi vest.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C90%2094892%2012065%2096%206424%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/quicklook/large]afbeelding[/url] ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Dat is geenquote:
Gefällt mir nicht.quote:
Ik dans meequote:Op vrijdag 23 september 2011 13:48 schreef Heroinjunk het volgende:
En STUFI is binnen doe een dansje
SUKKOLquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:00 schreef xCore het volgende:
Krijg ik mijn stufi binnen, mag ik het gelijk weer doorsturen naar mijn pappie en mammie
Ken de tekst nog steeds uit mijn hoofdquote:
Smooth.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:56 schreef ThaTim het volgende:
Jij eerst, anders ga je me stalken enzo
JA HE.quote:
Ja, sowieso. Op de schaal van genot een 8.quote:
Gymnasium he.quote:
Die schaal gaat tot 10?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, sowieso. Op de schaal van genot een 8.
Jaloers.quote:
Ja.quote:
Ah, misschien toch wel het kijken waard dan.quote:
quote:
Ja, prima wel. Vroeg op, maar ik was toch uitgeslapen op een of andere manier. Eindelijk ook eens een keer vroeg thuis. Best oké.quote:
Was die paper nog gelukt?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, prima wel. Vroeg op, maar ik was toch uitgeslapen op een of andere manier. Eindelijk ook eens een keer vroeg thuis. Best oké.
Jouw dag dan?
Elkaar leren kennen via FOK!?quote:
quote:
Ja, was nog gelukt. Of ik het goed heb gedaan hoor ik later wel.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Was die paper nog gelukt?
Mijn dag was wel okeHeb een leuke klas jeej.
Ach, ik ben al bijna 3 jaar samen met Mark, dus blijkbaar gaat het goed.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:07 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ach ja, Piraat en KB kennen elkaar ook via de foks he?
uhuquote:Op vrijdag 23 september 2011 17:07 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ach ja, Piraat en KB kennen elkaar ook via de foks he?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:08 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ach, ik ben al bijna 3 jaar samen met Mark, dus blijkbaar gaat het goed.
mijn MC-skills zijn goed hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |