.quote:met hakjes was het 7 geweeest
pfff had ik het als nog vout :xd:
coen trouwens doe ik als enige van mijn klas wiskunde :lol: dit is gwn rekenen geen wiskunden als er hakjes stonden wel ................stil?
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ann kan heel goed delen:.quote:eerst x dus dat is 4+2:0 want 2:2=0 4+2 is dus 6 :blink:
Niels wordt aggressief van al die domme mensen:quote:het is 5 want je moet tien ook delen door 2 hoor sukkelAldus Dannyquote:Voor de domme sukkels:
2+2 = 4 x 2 = 8 + 2 = 10 :2 = 5...
-
Ondertussen begrijpt Ron er helemaal niks meer van.-quote:wie legt mij die 7 uit????????????????
Manuel heeft zijn eigen regels bedacht:quote:weet niet hoe er tegenwoordig lesgegeven wordt, maar bovenstaande som dient opgelost te worden zoals hij er staat aangezien er verder geen haakjes ed bijstaan waardoor je een ander antwoord krijgt dan het "logische"
Het antwoord 7 kan, maar niet zoals deze som hier is neergezet;)
5.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:41 schreef ThaTim het volgende:
JA MAAR WAT IS HET ANTWOORD DAN HE?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.groetjens mij
Oh leuken grapquote:Op donderdag 22 september 2011 17:45 schreef Apenzoon het volgende:
...
Het is ook 7...
Daar gaat dit topic niet over...
Het gaat over mensen die denken dat het 5 is.
Ik vrees van niet.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:47 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik weet haast wel zeker dat minimaal de helft ervan trolls zijn.
Wel veel trollenquote:Op donderdag 22 september 2011 17:48 schreef Apenzoon het volgende:
[..]
Ik vrees van niet.
Op hyves zitten niet zoveel trolls, denk ik.
zeg dat dan in je OP.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:45 schreef Apenzoon het volgende:
...
Het is ook 7...
Daar gaat dit topic niet over...
Het gaat over mensen die denken dat het 5 is.
quote:
Dan lees jij alleen de eerste 3 regels...quote:Op donderdag 22 september 2011 17:50 schreef Jochemz het volgende:
[..]
zeg dat dan in je OP.
met het alleen lezen van je OP heb ik geen idee waar je met dit topic heen wil.
Marcooo:quote:Het antwoord is 6. Waarom dat zo is? Gebruik de regel Meneer (Machtsverheffen) Van (Vermenigvuldigen) Dalen (Delen) Wacht (Worteltrekken) Op (Optellen) Antwoord (Aftrekken). Aangezien machtsverheffen er niet in zit, begin je met het vermenigvuldigen. Dus 2x2=4. Daarna komt delen. 4:2=2. Worteltrekken en aftrekken zit er ook niet in, dus dan het optellen nog. 2+2=4 4+2= jahwel.. 6!
quote:instikkertje dus:o :p
Aldus Dannyquote:Voor de domme sukkels:
2+2 = 4 x 2 = 8 + 2 = 10 :2 = 5...
-quote:wie legt mij die 7 uit????????????????
quote:weet niet hoe er tegenwoordig lesgegeven wordt, maar bovenstaande som dient opgelost te worden zoals hij er staat aangezien er verder geen haakjes ed bijstaan waardoor je een ander antwoord krijgt dan het "logische"
Het antwoord 7 kan, maar niet zoals deze som hier is neergezet;)
de helft keer de helft gedeeld door drie in het kwadraat MC ThaTimamquote:Op donderdag 22 september 2011 17:41 schreef ThaTim het volgende:
JA MAAR WAT IS HET ANTWOORD DAN HE?!
-quote:Er wordt niet op regels gevraagd, dus je doet gwn de som zoals ie er staat... Dan kom je uit op 5
-quote:had 5 ingevuld maar het moest 6 zijn inderdaad
quote:volgens mij moet de helft van Nederland terug na school
je moet eerst Keer doen dan Gedeeld door en dan + of -
dussss
2x2:2+2+2 = 6
-quote:5 inderdaad EN HIJ IS NIET MOEILIJK!!!:dp
-quote:6 toch? Eerst vermenigvuldigen en delen, daarna pas optellen en aftrekken xD
-quote:nee wijsneus, 2+2x2:2= dan is het altijd nog 5 hoor som zit aan elkaar vast he, anders als hij los stond dan is het dat klopt maar nu niet![]()
![]()
![]()
![]()
:
-quote:Mijn rekenmachine (computer) zegt ook 5. Overigens, voor normale mensen was wiskunde echt geen basisschoolstof! Heb hier een behoorlijk goed geschoolde meneer naast me zitten die hier nog nooit van heeft gehoord (zeker niet op de basisschool). Die haakjes staan er niet, dus is de vraagstelling simpel. Dan is het antwoord 5, net zoals de rekenmachine aangeeft.
quote:2+2 =4
4x2 = 8
8+2=10
10:2 = 5?
Beter opletten op school or!
Ja ofniet, Op Antwoord wacht Meneer van Dalen ofzo.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:38 schreef Integraalfiets het volgende:
ook:
Haha, ik zag de eerste 2 niet, dus heb 3 gestemd oeps, is natuurlijk 5!
ik denk 8. Wij hadden altijd geleerd dat je eerst de getallen moest uitrekenen waarmee je moest delen of vermenigvuldigen. Dus ik dacht 2 + 2= 4 .en nogmaals 2+2 = 4.. 4x4 is 16 en dan 16:2 is 8... maarja zoals gezegd ik begin nu ook echt aan mezelf te twijfelen
3
zag hem staanquote:Op donderdag 22 september 2011 21:41 schreef Apenzoon het volgende:
[..]
Ja ofniet, Op Antwoord wacht Meneer van Dalen ofzo.
en mensen die denken dat 2:2=0 correct is.
Dit.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:36 schreef Integraalfiets het volgende:
mensen noemen mij noob omdat ik het antwoord weettfoe
Mensen denken:
2 + 2 = 4
4 x 2 = 8
8 + 2 = 10
10 : 2 = 5
Ik denk:
eerst vermenigvuldigen en delen, dan optellen en aftrekken
2 + (2x2) + (2:2)
2 + 4 + 1 = 7
quote:Op donderdag 22 september 2011 22:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit.Dat mensen denken dat deze uitleg niet klopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |