Ik weet niet of hij de eerste was maar Cruijff nam er één met Jesper Olsenquote:Op donderdag 22 september 2011 17:32 schreef tong80 het volgende:
Wie verzond de penaltie in twee keer ?
Niet de eerste dus. Een andere legendrische speler was hem voor.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij de eerste was maar Cruijff nam er één met Jesper Olsen
En de keeper was Otto Versveld van Helmond Sport.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij de eerste was maar Cruijff nam er één met Jesper Olsen
Was dat een Nederlander?quote:Op donderdag 22 september 2011 17:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet de eerste dus. Een andere legendrische speler was hem voor.
Belg Sommige Belgen vinden hem de beste Belg ooit. Brazilaanse speler qua spel.quote:
En het was buitenspelquote:Op donderdag 22 september 2011 17:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
En de keeper was Otto Versveld van Helmond Sport.
Hoe kom je daar nu bij.quote:
Toen gold de regel toch nog dat je ook niet hinderlijk buitenspel kon staan. Bij het moment dat Cruijff de bal in het doel schiet staat Olsen voor de bal met geen tegenstander voor hem.quote:
Onzin, als degene die de bal aangespeeld krijgt en scoort maar achter de bal blijft.quote:Op donderdag 22 september 2011 18:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toen gold de regel toch nog dat je ook niet hinderlijk buitenspel kon staan. Bij het moment dat Cruijff de bal in het doel schiet staat Olsen voor de bal met geen tegenstander voor hem.
Nu niet meer nee. Maar goed die discussie is het ook niet waard. De goal is goedgekeurd het is ik weet niet hoe lang geleden en Ajax had toch wel gewonnen..quote:Op donderdag 22 september 2011 18:47 schreef fanneke het volgende:
[..]
Onzin, als degene die de bal aangespeeld krijgt en scoort maar achter de bal blijft.
Anders zouden alle goals die uit voorzetten vanaf de achterlijn worden gescoord afgekeurd moeten worden.
Nooit geweest.quote:
Olsen stond niet eens op de achterlijn bij die laatste passquote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 18:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Olsen stond niet eens op de achterlijn bij die laatste pass
1980 weet ik niet. 1986 zou ik beter weten denk ikquote:Op donderdag 22 september 2011 18:12 schreef Kingstown het volgende:
In 1980 verliest België de finale van het EK met 2-1 van West-Duitsland.
Wie waren de 11 spelers van België die aan de aftrap verschenen van die wedstrijd?
Ik kwam zelf maar tot 8
Keeper, achterhoede + van Moer zijn goed. 6 stuks dus, nog 5 te gaan.quote:Op donderdag 22 september 2011 21:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
1980 weet ik niet. 1986 zou ik beter weten denk ik
Pfaff, Millecamp, Renquin, Gerets, Coeck, Meeuws, Vercauteren, Snelders, VandenBerg, Van Moer, Claessens ?
Verzond? Een pinantie is toch zeker geen postpakket verdeuzie!quote:Op donderdag 22 september 2011 17:32 schreef tong80 het volgende:
Wie verzond de penaltie in twee keer ?
Is die laatste soms familie van Sylvia Millecamps?quote:
Nog 2 te gaan, waarvan ik er zelf 1 ook niet meer kon herinneren.quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:59 schreef tong80 het volgende:
Ceulemans, VanderEycken, Cools, Clijsters ?
Francois Van der Elst werd 'Swat' genoemd. Bijna nooit Francois.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Francois van der Elst idd. Millecamps was al genoemd en Swat is fout.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:17 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Verzond? Een pinantie is toch zeker geen postpakket verdeuzie!
Heb je vorig jaar de documentaire over hem gezien op de VRT. Unieke manquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:25 schreef fanneke het volgende:
[..]
Francois Van der Elst werd 'Swat' genoemd. Bijna nooit Francois.
Millecamp werd genoemd terwijl het Millecamps is. En er was nog een broer, Marc, die international was, vandaar dat ik er nog even Luc voor zette.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Francois van der Elst idd. Millecamps was al genoemd en Swat is fout.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:25 schreef fanneke het volgende:
[..]
Francois Van der Elst werd 'Swat' genoemd. Bijna nooit Francois.
Geen topcluvs en niet echt veel interlands. Moeilijk.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
![]()
Blijft er nog steeds 1 over.
Speelde voor Lokeren en Charleroi en heeft 18 interlands op z'n naam.
Zelfs toen ik z'n naam las had ik geen "ow ja" moment....maar dat kan ook aan mij liggen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen topcluvs en niet echt veel interlands. Moeilijk.
Nope. Hij is nog 1 jaar manager geweest van Charleroi en daarna scoutingwerk gaan doen, wat hij momenteel nog steeds doet voor Club Brugge.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:36 schreef fanneke het volgende:
Dacht aan René Verheyen maar die heeft nooit voor Sporting Charleroi gespeeld.
Zal wel een stevige pot zijn als Jaap er 'stram' van staat.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:48 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wat was de favoriete maaltijd van Jaap Stram de avond voor een wedstrijd?
Misschien de voornaam?quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nope. Hij is nog 1 jaar manager geweest van Charleroi en daarna scoutingwerk gaan doen, wat hij momenteel nog steeds doet voor Club Brugge.
met pot zit je een eind in de goede richtingquote:Op vrijdag 23 september 2011 14:56 schreef fanneke het volgende:
[..]
Zal wel een stevige pot zijn als Jaap er 'stram' van staat.
Nee dat was die biljarterquote:
Mommens!quote:
Z'n zus ?quote:
Ja, die heet Lieke. Als je het snel uitspreekt krijg je "lik me stam". Maar dat strookt nou weer net niet met het pot zijnquote:
Neequote:
Met worst! Jawel. En dat terwijl Jaap bij zijn clubs professionele begeleiding had op het gebied van dietisten enzo. Er werd hem aangeraden om pasta of rijst te eten de avond voor een wedstrijd, maar hij bleef gewoon stug stampot (met 1 p!) boerenkool met worst eten. Japie!!quote:
Edit: beter lezen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:53 schreef fanneke het volgende:
Welke speler scoorde ooit voor het Nederlands Elftal terwijl ie onder contract stond bij RKC?
Govedarica?quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:53 schreef fanneke het volgende:
Welke speler scoorde ooit voor het Nederlands Elftal terwijl ie onder contract stond bij RKC?
Juist.quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 17:53 schreef fanneke het volgende:
Govedarica in het Nederlands elftal?quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:20 schreef fanneke het volgende:
[..]
Juist.
Stelde hem ooit eerder hier (jaren terug) en toen duurde het een tijdje. Kwamen eerst allerlei Nederlanders langs.
Nederland-Joegoslavië op het EK 2000. Eindstand 6-1 met o.a. een eigen doelpunt van Govedarica.quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Govedarica in het Nederlands elftal?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 18:30 schreef fanneke het volgende:
[..]
Nederland-Joegoslavië op het EK 2000. Eindstand 6-1 met o.a. een eigen doelpunt van Govedarica.
Aad de Mosquote:Op zaterdag 24 september 2011 12:33 schreef tong80 het volgende:
Wie zei ooit : 'Ik ben een garantie voor succes ?'
Degradeerden alle 3 uit de Eredivisie.quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:14 schreef tong80 het volgende:
Wat hebben Leo Beenhakker Aad de Mos en Frank Rijkaard gemeen ?
quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:16 schreef fanneke het volgende:
[..]
Degradeerden alle 3 uit de Eredivisie.
Ullrich van Gobbel.quote:Op zondag 25 september 2011 16:03 schreef tong80 het volgende:
Tegen welke snelle voetballer won Nellie Cooman ooit een 100 meter sprint ?
Je bent te goedquote:
Klopt, maar hij heeft ook een aantal oefenwedstrijden voor de Cosmos gespeeld.quote:Op zondag 25 september 2011 16:32 schreef tong80 het volgende:
Cruijff speelde bij de Los Angeles Aztecs
Beiden fout.quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 17:03 schreef tong80 het volgende:
Gerard van der Lem Geert Meier Wim Jansen ?
quote:Op zondag 25 september 2011 17:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Wim Rijsbergen! Schiet me net ineens te binnen
Dan hebben ze die trofee niet voor niets afgeschaftquote:Op woensdag 28 september 2011 16:23 schreef fanneke het volgende:
De Tonny van Leeuwen trofee was niet voor de beste doelman van een seizoen, maar voor de minst gepasseerde.
Anders had Jan van Grinsven hem natuurlijk nooit gewonnen.
Hoho, die scoorde ooit wel een mooi doelpunt uit een cornerquote:Op woensdag 28 september 2011 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan hebben ze die trofee niet voor niets afgeschaft
Ja dat weet ik nogquote:Op woensdag 28 september 2011 18:31 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Hoho, die scoorde ooit wel een mooi doelpunt uit een corner
Mwa, dat vind ik op zich ook wel een prestatie hoor.quote:Op woensdag 28 september 2011 19:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog, daar ging het me niet om maar een trofee moet uiteraard aan de beste keeper en niet aan de minst gepasseerde keeper uitgereikt worden
Weah?quote:Op donderdag 29 september 2011 10:24 schreef tong80 het volgende:
Welke ex europees voetballer van het jaar werd bijna minister president in zijn land ?
Was de eerste voetballer van nuiten eiropa die europees voetballer van het jaar wasquote:Op donderdag 29 september 2011 10:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
daar dacht ik ook aan maar die was toch alleen wereldvoetballer van het jaar?
OK, tja is weer een tijdje geledenquote:Op donderdag 29 september 2011 10:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was de eerste voetballer van nuiten eiropa die europees voetballer van het jaar was
Stoichkov?quote:Op donderdag 29 september 2011 10:32 schreef tong80 het volgende:
In 1995 was het dus Weah. Het jaar ervoor had het Romario kunnen zijn. Maar toen mocht dat nog niet. Wie werd het toen ?
Logisch redeneren noem ik het.quote:
Jerryquote:Op donderdag 29 september 2011 14:13 schreef Kingstown het volgende:
Een 3 trapsvraag:
Hoe heet de vader van Nigel de Jong? Wat was zijn laatste profclub en waarom werd hij daar ontslagen?
Alle 3 goed!quote:Op donderdag 29 september 2011 14:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jerry
MVV?
Hij had gokschulden en wilde dat aflossen door geld te stelen uit de portemonnee van teamgenoten.
quote:Op donderdag 29 september 2011 14:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hij werd betrapt door een bankbediende, omdat hij met een pinpas van een teamgenoot geld probeerde op te nemen. Daarna bleek idd ook dat hij ook geld had gejat uit portemonnees van teamgenoten.
Taiwoquote:Op donderdag 29 september 2011 15:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met de pinpas van welke ploeggenoot probeerde hij geld op te nemen? M.a.w. Als wie deed de Jong zich voor?
Klopt. Was niet een heel helder licht.quote:
Hem neerslaan.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:24 schreef tong80 het volgende:
Wat zou van Hanegem bij nog zo'n wissel doen van Advocaat ?
Juistquote:
Voor wedstrijd zie post # 141. Uitslag 2-3.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:38 schreef DuvelDuvel het volgende:
Welke wedstrijd was die wissel, en wat was de einduitslag
Weet je de andere 4 ook?quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:43 schreef fanneke het volgende:
Reekers, Lippens, Jerrel Hasselbaink
Nergens meer.quote:
Heel goed.quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:54 schreef fanneke het volgende:
Hij is technisch manager bij AEK op Cyprus, waar een hele zooi Nederlanders spelen. Trainer is ook Nederlander.
Hans Gillhaus.quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:32 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Wie gaf er ooit een klasse doodschop aan een Fransman?
Dat was blijkbaar de categorie "zeer makkelijk"......quote:
Yup....Ronald Koeman die moest nadien boeten voor zijn "klasse" uitspraak.quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:40 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Dat was blijkbaar de categorie "zeer makkelijk"......
Nou dan vraag ik dat toch?quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Yup....Ronald Koeman die moest nadien boeten voor zijn "klasse" uitspraak.
Als je had gevraagd tegen welke club/speler de schop was uitgedeeld had ik (half) moeten gaan gokken.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:54 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Nou dan vraag ik dat toch?
Tegen wie gaf Gillhaus zijn beruchte en door Koeman bejubelde doodschop? En waar speelde die toen?
Is helemaal goed hoor. Next please, bring them up!quote:Op vrijdag 30 september 2011 09:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Ik dacht Jean Tigana/Girondens Bordeaux.
Maar ben daar niet zo zeker van als het Hans Gillhaus antwoord.
Porto? Die andere weet ik nietquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:04 schreef Lange_Lans het volgende:
Van welke Portugese ploegen is "the special one"trainer geweest?
Nõquote:
Benfica? gokje is een grote zo niet de grootste club uit Portugalquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:17 schreef Lange_Lans het volgende:
Nope. 1 Grote, 1 relatief kleine club.
Robbie de WIt?quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:08 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
wie maakte in 1982 zijn interlanddebuut toen ie slechts 18 jaar en 1 maand oud was?
Ken het van naam, maar dan had ik zeker 10 keer moeten gokken en dan is de lol er ook wel af. Thnx voor het antwoord geven nog!quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:10 schreef Lange_Lans het volgende:
De derde club die ik zocht Uniao Leiria.
Vanenburgquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:08 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
wie maakte in 1982 zijn interlanddebuut toen ie slechts 18 jaar en 1 maand oud was?
Je bent té goedquote:
Adu misschien?quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:33 schreef tong80 het volgende:
Wie is de jongste betaald voetbalspeler ooit ?
Veel langer geledenquote:
In Nederland?quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:33 schreef tong80 het volgende:
Wie is de jongste betaald voetbalspeler ooit ?
Is het Stanley Bish?quote:
Wim Kras.quote:
Waarom koop je een voetbalgids als je alles weet?quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:55 schreef fanneke het volgende:
[..]
Wim Kras.
Stond toevallig in de AD-voetbalgids die ik gisteren kocht.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:55 schreef fanneke het volgende:
[..]
Wim Kras.
Stond toevallig in de AD-voetbalgids die ik gisteren kocht.
Cijfertjesfreak misschien?quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waarom koop je een voetbalgids als je alles weet?
Dat laatste is leuk met oude voetbalboeken die ik van ooms heb gekregen. Dat Ajax nog hun eerste EC moet winnen en Nederland 18e staat op de europeze ranglijst.quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:01 schreef fanneke het volgende:
[..]
Cijfertjesfreak misschien?
Ik koop altijd veel naslagwerken en seizoensgidsen.Ook leuk om jaren later die gidsen nog eens door te nemen.
Goh....dat was ergens in Z-Amerika. Rond de 200.000 bezoekers dacht ik.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:23 schreef tong80 het volgende:
Wat is de best bezochte voetbalwedstrijd ooit ?
WK-1950 inderdaad. Maracana stadion.quote:
Gokje op Wilhelmina.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Wie sloeg de eerste paal van de Kuip?
Nee, het was een voetballer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gokje op Wilhelmina.
Weet wel zeker wat de eerste wedstrijd in de Kuip was.
Juist destijds nog een topclub.quote:
Juist. De uitvinder van de strafschop in tweeënquote:
Op latere leeftijd leerde ie kappen en draaien van Wiel Coerver.quote:
Janssen is nu fitter dan bij Twente, hij was dik beterquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:04 schreef tong80 het volgende:
Theo Janssen momenteel. Puskas was ook een dikkertje. Ken je Jan Mölby nog ?
Is dat Jan Mölby? Ik zou hem niet meer herkennenquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:10 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Als speler al niet de magerste, nu dit.
Ik wilde je eerst verbeteren en je naar mijn vraag verwijzen.quote:
Nee dit is van een generatie later. Speelde op het WK-94.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is dat Jan Mölby? Ik zou hem niet meer herkennen
Dirk was wel echt heul erg dik.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wilde je eerst verbeteren en je naar mijn vraag verwijzen.
Begreep de grap net op tijd.
Brolinquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:10 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Als speler al niet de magerste, nu dit.
Iddquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook meer een tobber dan een topper
Weet ik zie hem wel eens bijn mijn amateurclub. De dochter van een vrijwilliger is met hem getrouwd.quote:
Nico Jansen van FC Amsterdam die als enige spits een duel met Schrijvers durfde aan te gaan.quote:
Ja dat was ook een aardige tankquote:Op maandag 3 oktober 2011 16:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nico Jansen van FC Amsterdam die als enige spits een duel met Schrijvers durfde aan te gaan.
Ja schitterendquote:Op maandag 3 oktober 2011 16:11 schreef fanneke het volgende:
William Foulke, keeper van Sheffield United, rond 1900.
[ afbeelding ]
Dank je. ik reken op een eervolle vermelding in de OP.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar ik vond de woordspeling Dik en Top wel leuk.
Knap als je deze nog allemaal weet. Dan moet je wel een heel erg grote Roda of Fortuna fan zijn. Kan me herinneren dat Gesthuizen en Simons ook nog regelmatig in actie kwamen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:16 schreef RD4 het volgende:
Van Zwam, Urvin Lee, Dirkx, Hofland, Hermans, Burke, Van Bommel, Bouma, Kool, Jeffrey en Hamming.
Dat was de startopstelling bij Roda vs Fortuna, Fortuna kreeg toen klop met 5-3....
Hele grote Rodafan, heb het uit mijn archief moeten opdiepenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Knap als je deze nog allemaal weet. Dan moet je wel een heel erg grote Roda of Fortuna fan zijn. Kan me herinneren dat Gesthuizen en Simons ook nog regelmatig in actie kwamen.
Ik ben 48. Fanneke post nooit iets over zijn persoonlijke leven, of het moet met sport te maken hebben. Ik schat hem op 2 jaar jonger dan ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:01 schreef Bos81 het volgende:
Ik denk dat we gezien Fannekes leeftijd, iets verder terug moeten. Ik weet niet hoe oud hij is, hoef ik ook niet te weten, wel weet ik dat hij in het stadion zat tijdens PSV-Bastia voor de UEFA-cup in 1978.
Rix?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben 48. Fanneke post nooit iets over zijn persoonlijke leven, of het moet met sport te maken hebben. Ik schat hem op 2 jaar jonger dan ik.
Het gaat om een sierlijke middenvelder die al lang niet meer speelt.
Liam Brady?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:24 schreef tong80 het volgende:
Het gaat om een sierlijke middenvelder die al lang niet meer speelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Fortuna '54?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:53 schreef tong80 het volgende:
Welke club uit de geboorteplaats van Bos81 was ooit algemeen landskampioen van Nederland ?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:04 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik zou je vanwege je PSV kennis en je witte tonnie leuzen zetten op een Brabander/Limburger.
Ik denk dat het de club van Jurgen Dirckx is. Geldrop.
Heb jaren geleden nog een vraag aan je gesteld welke Geldtop speler aanvoerder was van Geldrop en in de hoofdklasse biljarten speelde. Toen had ik je welquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:06 schreef Bos81 het volgende:
Dat klopt.
Geldrop inderdaad. De laatste keer was dacht ik in 1990. Heb ik dus bewust meegemaakt.
Helaas niet naar Rijnsburg geweest voor de eerste wedstrijd. Wel meegemeest naar Elinkwijk voor de algehele zondagtitel. En natuurlijk wel aanwezig geweest bij de wedstrijd waarin ze kampioen werden
Ralf Edstöm en Bengt Schmidt Hansen ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:14 schreef Bos81 het volgende:
Anno de Kleine is dan ook net voor mijn tijd.
Klopt, maar daar is meer over te vinden in naslagwerken.. Zeker vroegerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ralf Edstöm en Bengt Schmidt Hansen ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |