Het is altijd een UFO als je hem nog niet geďdentificeerd hebt..quote:Op zaterdag 24 september 2011 03:46 schreef Skitzofrenix het volgende:
Wij dachten dat we hem hadden gezien (met de verrekijker leek het net een ufo) maar als ik dit zo lees zou het wel een vliegtuig geweest zijn.
Een vriend van me sms'te me net dat hij hetzelfde zag richting het Noorden. Misschien een komeet ofzo?quote:Op zaterdag 24 september 2011 03:44 schreef yavanna het volgende:
[..]
In het zuiden? Die zag ik ook, bijzonder fel en kleurrijk.
Nee, dat kan nog steeds. Over anderhalf uur is hij er weer.quote:Op zaterdag 24 september 2011 03:48 schreef thoragz het volgende:
betekent dit nu dat hij niet meer in nl zal gaan vallen?
Dat was het. Hoop mensen die het gezien hebben, niemand die weet wat het was.quote:Op zaterdag 24 september 2011 03:46 schreef Infection het volgende:
[..]
Een vriend van me sms'te me net dat hij hetzelfde zag richting het Noorden. Misschien een komeet ofzo?
Wss alleen niet zichtbaar meer... Althans volgens de voorspellingen.quote:Op zaterdag 24 september 2011 03:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, dat kan nog steeds. Over anderhalf uur is hij er weer.
Hoe hard, geen idee.quote:Op zaterdag 24 september 2011 03:51 schreef thoragz het volgende:
wow wat is de snelheid van dat ding dan? en waar kun je de positie volgen?
een komeet was het iig zeker nietquote:Op zaterdag 24 september 2011 03:50 schreef yavanna het volgende:
[..]
Dat was het. Hoop mensen die het gezien hebben, niemand die weet wat het was.
waar jun je dat zien?quote:Op zaterdag 24 september 2011 03:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Voorlopig gaat 'ie weer boven de grote plas langs, laat 'm maar mooi in zee storten
28000 km/h dus.quote:Op zaterdag 24 september 2011 03:52 schreef StM het volgende:
17500 mile per uur btw. Doe het keer 1.6 en je hebt het in kilometers
quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2011 03:51 schreef StM het volgende:
Dit is de actuele positie:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 september 2011 03:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe hard, geen idee.
Ik volg 'm via:
http://www.ustream.tv/channel/theweatherspace-news
Heb je een idee of hij zichtbaar zal zijn nog?quote:Op zaterdag 24 september 2011 03:55 schreef yavanna het volgende:
Het was een meteoriet iig. UARS volgende route gaat boven Spanje langs, over ca 63 minuten.
twitter:UARS_Reentry twitterde op zaterdag 24-09-2011 om 03:57:23#UARS now dropping to around the 135km mark - it's all starting to happen now - around a kilogram force drag, now definitely within 4 hours reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |