Ik geef 't ook nog maar een pogingquote:Op zaterdag 24 september 2011 02:53 schreef Maver24 het volgende:
Hahaha hier ook. Ik wilde al gaan slapen. Sterker nog. Lig al in bed maar geloof dat die sataliet mij wakker houd
CindieY:quote:Op zaterdag 24 september 2011 02:45 schreef StM het volgende:
Hij zit al weer onder Australië. De verwachte aankomst boven Nederland is 03:36:01 en hij zal op zn felst van de hele nacht zijn
Hoewel mijn ogen het er niet geheel mee eens zijn blijf ik ook nog even op om toch nog even te kijken straks ( tegen beter weten inquote:Op zaterdag 24 september 2011 02:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik geef 't ook nog maar een pogingeerste wat ik vanuit bed deed, was dit topic checken. Heb m'n sokken alvast aan en dat half uurtje breng ik nog wel even boeklezend door
Juist een boot heeft toch wel een kompas aan boord?quote:Op zaterdag 24 september 2011 03:05 schreef Skitzofrenix het volgende:
Ik blijf ook de hele nacht wakker hier voor. Eigenlijk hebben sterren en satelietten me nooit echt geboeid, sinds vandaag![]()
maarre, hoe kan je nou weten (zit hier op een boot) wat het zuid/westen is?
Nope. Hier kan je globaal vinden waarom: http://www.washingtonpost(...)itter_washingtonpostquote:Op zaterdag 24 september 2011 03:05 schreef CindieY het volgende:
Is er dan eigenlijk helemaal niks te zeggen over waar ie gaat neer storten?
Op die boot is vast een kompasquote:Op zaterdag 24 september 2011 03:05 schreef Skitzofrenix het volgende:
Ik blijf ook de hele nacht wakker hier voor. Eigenlijk hebben sterren en satelietten me nooit echt geboeid, sinds vandaag![]()
Geen kompas? Jupiter is zeer goed te zien in het zuid - oosten.quote:Op zaterdag 24 september 2011 03:05 schreef Skitzofrenix het volgende:
quote:Op zaterdag 24 september 2011 03:10 schreef Skitzofrenix het volgende:
Lach me niet uit. Maar we hebben al gezocht naar een kompas (niet gevonden) en we hebben allebei geen smartphone dus.. nog andere ideeën?
quote:Op zaterdag 24 september 2011 03:07 schreef yavanna het volgende:
[..]
Geen kompas? Jupiter is zeer goed te zien in het zuid - oosten.
Het zuiden maar pin me er niet op vast....quote:Op zaterdag 24 september 2011 03:08 schreef Maver24 het volgende:
Even voor de duidelijkheid. Waar moeten we nu heen kijken. Zag hier een kaartje met die lijn die uit het noord westen komt maar we moeten naar het zuidwesten kijken. wat is het nu?
Zelf er 1 maken met een een naald / paperclip, kurkje en batterij?quote:Op zaterdag 24 september 2011 03:10 schreef Skitzofrenix het volgende:
Lach me niet uit. Maar we hebben al gezocht naar een kompas (niet gevonden) en we hebben allebei geen smartphone dus.. nog andere ideeën?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |