Die hele plaat is steengoedquote:
quote:
Brock van Wey (BvDub) heb ik de laatste tijd vreselijk veel gedraaid. Wat heeft hij veel albums uitgebracht in 2011. En nu komt 'Serenity'er ook alweer aan deze maand die qua sound erg veel weg heeft van 'Resistance Is Beautiful' , mijn meest gedraaide plaat van deze maand. Mijn god, ik houd van zijn muziekquote:
Ja Brock blijft ons lekker trakteren met zijn talent. Hier wordt het ook meer dan regelmatig gedraaid.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:44 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Brock van Wey (BvDub) heb ik de laatste tijd vreselijk veel gedraaid. Wat heeft hij veel albums uitgebracht in 2011. En nu komt 'Serenity'er ook alweer aan deze maand die qua sound erg veel weg heeft van 'Resistance Is Beautiful' , mijn meest gedraaide plaat van deze maand. Mijn god, ik houd van zijn muziek
Jep, had ik gezienquote:Op maandag 6 februari 2012 19:55 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Ja Brock blijft ons lekker trakteren met zijn talent. Hier wordt het ook meer dan regelmatig gedraaid.
Een interview met Brock, mocht je die nog niet gezien hebben:
Nee. Ik zie op discogs geen enkele link tussen die twee.quote:Op donderdag 9 februari 2012 19:35 schreef jimjim1983 het volgende:
is BvDub dezelfde persoon als Barend & van Dub?
Lol nee. Bvdub is Brock van Weyquote:Op donderdag 9 februari 2012 19:35 schreef jimjim1983 het volgende:
is BvDub dezelfde persoon als Barend & van Dub?
Het is je geluksdag, je hebt toevallig gepost in een reeks van 6 topics vol met suggestiesquote:
Heb je alle topics al doorgelezen? Zulke muziek is ook al heel vaak langsgekomen. En als je op de plaatjes klikt kan je het liedje horen (als je dat bedoelde met alleen namen oplezen)quote:Op zondag 19 februari 2012 12:05 schreef YubYub het volgende:
Jawel, maar rustige jazz is bijvoorbeeld weer heel wat anders dan Boards of Canada of Coffeeshop. Ik bedoel dus soortgelijke, instrumentale muziek. Lijstjes met namen oplezen helpt me niet veel verderIemand kan vast wel wat namen noemen van wat ik (ongeveer) zoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |