Is vet. De namen die jij noemt zijn wel namen van hetzelfde label (Ultimae) maar zijn niet een en dezelfde artiest.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:55 schreef Prenzlauer het volgende:
helemaal verslaafd aan deze man. Kijk ook naar zijn andere projecten: HUVA Network, Solarfields en nog wat.
Dan kan je Zero Cult ook wel waarderen denk ik:quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:55 schreef Prenzlauer het volgende:
helemaal verslaafd aan deze man. Kijk ook naar zijn andere projecten: HUVA Network, Solarfields en nog wat.
Serenity+ Dont Say You Know zijn beide weer fantastisch, gelukkig maar na het toch ietwat teleurstellende 'The First Day'quote:
Heerlijk, had deze al een tijdje niet meer gehoord !quote:
Jammie !!quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:42 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Serenity+ Dont Say You Know zijn beide weer fantastisch, gelukkig maar na het toch ietwat teleurstellende 'The First Day'
Die staat al jaaaaren op youtube.... ik vind het altijd een beetje jammer dat ze pas bekend worden als er een grote naam bij betrokken wordt...quote:Op vrijdag 30 maart 2012 13:27 schreef Moos. het volgende:
Vandaag gehoord bij een door deadmau5 geüploade video.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 april 2012 16:57 schreef FL_Freak het volgende:
En die lyrics ook lekker duister
Whoa, tof! Kende ik nog niet, dank.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |