Daar hoort toch echt een stukje tomaat op hoorquote:Op donderdag 22 september 2011 19:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tomaten moeten in een saus. Rauw vind ik niets. Ook niet een plakje op een hamburger ofzo. Heel af en toe een snoeptomaatje als ze ergens op een feestje liggen, maar verder
.
Maar dan wel echt goed rijpe, niet van die half groen uit de supermarktquote:
Klinkt goed. Zo hebben MissMSX en ik nog es tijd voor elkaar als we ons daar niet meer mee bezig hoeven te houden.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Lekker burgerlijk zijn
. Perfecte huisvrouw zijn
.
Ik deel nietquote:Op donderdag 22 september 2011 19:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt goed. Zo hebben MissMSX en ik nog es tijd voor elkaar als we ons daar niet meer mee bezig hoeven te houden.
Dat komt wel goedquote:Op donderdag 22 september 2011 19:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar dan wel echt goed rijpe, niet van die half groen uit de supermarkt
Jajaja.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik deel niet. Je mag alleen mij misbruiken dan
.
Nee, maar groot, dus minder bewerkelijkquote:Op donderdag 22 september 2011 19:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Qua smaak zoveel verschil dan? Dat het waterig is boeit toch niet want het wordt soep.
Je hoeft er minder in de pan te gooienquote:Op donderdag 22 september 2011 19:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, maar groot, dus minder bewerkelijk
Ik chop ze meestal eerst nog in vieren. Maar vier tomaten choppen is sneller dan 10quote:Op donderdag 22 september 2011 19:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je hoeft er minder in de pan te gooien.
Ik ook, in wel meer dan vier stukken. Maar of ze dan groter of kleiner zijn, de stukken blijven even grootquote:Op donderdag 22 september 2011 19:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik chop ze meestal eerst nog in vieren. Maar vier tomaten choppen is sneller dan 10
Vrouwen die kooktips uitwisselen. Ik ben in de hemel aanbeland.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:21 schreef Tegan het volgende:
Ik ook, in wel meer dan vier stukken. Maar of ze dan groter of kleiner zijn, de stukken blijven even groot. Kleinere snijden gemakkelijker/sneller
.
Hij kookt ervan over!quote:
Ja, want in mijn fantasie doen jullie het nakend en jullie zitten elkaar continu te betasten.quote:
Als je gevaarlijke dingen gaat doen mag je een schort voor hoor. En dan je blote billen die er aan de andere kant uitsteken.quote:Op donderdag 22 september 2011 19:57 schreef Tegan het volgende:
Lekker geil brandwonden oplopen door kokende waterspetters op je naakte lichaam.
In tomatensaus?quote:Op donderdag 22 september 2011 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, want in mijn fantasie doen jullie het nakend en jullie zitten elkaar continu te betasten.
Kaarsvetquote:Op donderdag 22 september 2011 19:57 schreef Tegan het volgende:
Lekker geil brandwonden oplopen door kokende waterspetters op je naakte lichaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |