Hm, trek jij je keurmeesteres-pak uit de kast dan?quote:
Ik zie'em zelden meer hier. Of bedoel je een oud meubelstuk op de stoffige zolder?quote:Op donderdag 22 september 2011 16:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Q is wel een van de meubelstukken hier.
Ik hoef ook_gek niet te keuren, ikken'em alquote:Op donderdag 22 september 2011 16:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm, trek jij je keurmeesteres-pak uit de kast dan?.
Koel en op afstandhouden?quote:
Spinnenrag en met kale stukken?quote:Op donderdag 22 september 2011 16:54 schreef MissMSX het volgende:
Ik zie'em zelden meer hier. Of bedoel je een oud meubelstuk op de stoffige zolder?
Zo versleten dat het helemaal kaal isquote:Op donderdag 22 september 2011 17:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Koel en op afstandhouden?
[..]
Spinnenrag en met kale stukken?
Gatverdammequote:Op donderdag 22 september 2011 17:18 schreef Tegan het volgende:
Er zou soep moeten bestaan met koffiesmaak. Beste idee van 2011.
QFTquote:
Alles van de Unox is bij voorbaat al mislukt. Gepureerde zooi zonder stukjes. Dus we maken onze eigen soepen. Met balletjes en groenten erin. Zoals het hoort.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:21 schreef Tegan het volgende:
Nou, er zijn mensen die tomatenroomsoep lekker vinden.
Oh lekker. Zo'n een waar je lepel stijf in blijft staan door de dikte :quote:
Chinese tomatensoep.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:21 schreef Tegan het volgende:
Nou, er zijn mensen die tomatenroomsoep lekker vinden.
Me too. Hoewel, meestal zonder balletjes.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alles van de Unox is bij voorbaat al mislukt. Gepureerde zooi zonder stukjes. Dus we maken onze eigen soepen. Met balletjes en groenten erin. Zoals het hoort.
Die nieuwe reclame is wel tof. Echte Chinese tomatensoep, recht uit onze fabriek in <een of andere Nederlandse stad>quote:
quote:
Ik heb die nog niet geproefd, neem het wel altijd als we bij een chineesrestaurant.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:24 schreef Tegan het volgende:
Die nieuwe reclame is wel tof. Echte Chinese tomatensoep, recht uit onze fabriek in <een of andere Nederlandse stad>![]()
.
Dat. Hoewel echt echt zelfgemaakt misschien nog enigszins eetbaar is.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Neen neen neeen, als er een smerige soep is dan is het wel erwtensoep. SNERT zegt het al.
Oh, ik vind het allemaal niets. Geef mij maar zelfgemaakte tomatensoepquote:Op donderdag 22 september 2011 17:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Neen neen neeen, als er een smerige soep is dan is het wel erwtensoep. SNERT zegt het al.
[..]
Ik heb die nog niet geproefd, neem het wel altijd als we bij een chineesrestaurant.
Wie weet komt het daar ook uit een pakje/blikje.
quote:Op donderdag 22 september 2011 16:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hoef ook_gek niet te keuren, ikken'em al
Precies!! Ik kan op champion en tomaten soep na de rest zelf maken! Heerlijk!!!quote:Op donderdag 22 september 2011 17:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, ik vind het allemaal niets. Geef mij maar zelfgemaakte tomatensoep. Of championsoep. Of kippensoep. Groentesoep. Aspergesoep.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |