Mijn moeder had vroeger een kat die met 4 jaar ook al behoorlijk ziek was. Die is met veel zorg en liefde toch nog 18 geworden op een leuke manier, dus gewoon blijven hopen, je weet nooit wat zo'n beestje allemaal in zich heeft!quote:Op woensdag 2 november 2011 01:05 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Morgan wordt 16 maart 2 jaar, als ie dat redt..![]()
En hij had ook last van diaree, toen ik 'm Pro-Plan Sensitive gaf was dat probleem gelukkig verholpen.
Tip: koop kleine zakjes in het begin, zonde als je 1,5 kilo haalt en 't werkt niet.
Er zijn ook andere merken zoals Royal Canin Sensible, maar daar kreeg Morgan ook diaree van en alleen Pro-Plan bleek te werken.
Hmm de bak ligt nu alweer ook helemaal vol en omdat we voor hem een dichte kattenbak hadden gekocht doet hij zijn behoefte nu helemaal vooraan en laat de bak voor wat hij is voor de rest. Resultaat: gordijn ondergeplastquote:Op woensdag 2 november 2011 01:05 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Morgan wordt 16 maart 2 jaar, als ie dat redt..![]()
En hij had ook last van diaree, toen ik 'm Pro-Plan Sensitive gaf was dat probleem gelukkig verholpen.
Tip: koop kleine zakjes in het begin, zonde als je 1,5 kilo haalt en 't werkt niet.
Er zijn ook andere merken zoals Royal Canin Sensible, maar daar kreeg Morgan ook diaree van en alleen Pro-Plan bleek te werken.
Ja dat zal hij ook wel doen, we moeten ze nog even omwisselen.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:05 schreef SiGNe het volgende:
Misschien dat hij wel normaal in de kattenbak gaat als er geen klepje in zit, hier werd dat ook niet geaccepteerd.
Mooie vacht van die rechterkat!quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:47 schreef Croli het volgende:
Gisteren een mooie foto gemaakt terwijl de dames aan het eten waren. Hierop kun je dus zien wat voor een mega staart Izzy heeft. Bijna evenlang als die van Misty terwijl Izzy nog klein is.
[ afbeelding ]
En met zo'n lange staart kun je dus heerlijk zelf spelen. Doet ze dan ook vaak... op de bank, in een doosje, in het hanggedeelte van de krabpaal en ook bij mams op schoot!
[ afbeelding ]
Iedereen vind Misty mooi. We hebben zoveel geluk gehad met haarquote:
als je een brok hebt gevonden waar hij het goed op doet kan je bij o.a. zooplus grootverpakkingen kopen (12 kilo ofzo) en die zijn een stuk beter te betalen. zo richting de 5 euro per kilo. Het is dan wel in 1x en uitgave van rond de 60 euro, maar dan ben je voor een paar maanden klaar.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:38 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Mooie vacht van die rechterkat!![]()
Gustaw was dus gisteren bij de dierenarts en er is helemaal niet uitgekomen. Ben nu overgestapt naar duurder voer, voor een proefverpakking ben ik nu 3,50 kwijt. Eerder dus voor een hele doos hetzelfde bedrag. Maargoed we zien wel wat het oplevert. Hij vindt het nieuwe voer een ware traktatie. Het bakje is iig iedere keer op nu. Vanacht heeft hij zelfs zooi in de prullenbak aangebroken op zoek naar eten en verder de ochtend zitten miauwen om nieuw eten zo gek is hij er al op!
Trouwens...ik ken er nog zo één:quote:Op dinsdag 1 november 2011 06:36 schreef Klonk het volgende:
Wabbes in standje elegant![]()
[ afbeelding ]
die is leuk!quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Trouwens...ik ken er nog zo één:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:18 schreef senesta het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jouw username in combinatie met een kat ... klinkt onheilspellend.quote:
[..]
[]
Hij deed het toch echt zelfquote:Op zaterdag 5 november 2011 18:47 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat een schatjes.
[..]
Jouw username in combinatie met een kat ... klinkt onheilspellend.
[..]
[ afbeelding ]
baas boven baasquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:18 schreef senesta het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ërg verleidelijk om er een biertje of sigaar bij te fotoshoppenquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:18 schreef senesta het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |