Zo hee, even een paar van mijn favorietjes na elkaar !
Dot

en Bellefleur

We hadden een sidetable van mijn opa gekregen en toen we dat ding net naar binnen hadden gesjouwd en het midden in de kamer stond moest het natuurlijk door Flynn geïnspecteerd worden:
![SDC16562.jpg]()
Ernesto kon niet achterblijven;
![SDC16553.jpg]()
Mijn moeder is als enige van haar vriendinnen nog geen oma en geeft ons af en toe subtiele hints dat het leuk zou zijn als we ook aan kinderen zouden beginnen, blijkbaar heeft ze in Ernesto een medestander gevonden, wanneer er mensen met kinderen op visite komen is hij telkens dolblij en slooft hij zich vreselijk uit. Vanochtend kwam er een gezin met 4! dochters op visite om naar de opvangkittens te kijken. Ze waren nog maar net op de bank gaan zitten of Ernesto plofte dwars over de schoten van de twee jongsten neer, een beetje tot hun schrik want hij is best groot, maar gelukkig waren ze dat al snel vergeten door zijn gespin en zachte vachtje.
De kittens zaten de eerste paar minuten onder de bank (het is ook niet niks, ineens 6 mensen extra in de kamer) dus dan is het wel fijn dat hij de aandacht een beetje weet af te leiden.
[ Bericht 71% gewijzigd door pumpkin_Ruby op 25-09-2011 15:29:40 ]