ik dacht nog dat ik je gisteren zag rijden maar je was het toch niet...quote:Op donderdag 22 september 2011 12:22 schreef r8v2 het volgende:
Haha, net via een paar mailtjes geregeld dat ik gratis stickers van Raid HP krijg (metertjes voor in auto). Relaxt, zo'n meewerkende importeur.
Doe mij maar Theo Maassenquote:
psies, beetje dr neukerd aan een sloot geld helpen.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:15 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij Geenstijl de laatste tijd gevolgd hebt maar mevrouw Peters was lekker over de rug van de belastingbetaler haar fiat aan het geven voor nutteloze projecten of te zorgen dat projecten te duur werden aanbesteed. Na het bekendmaken van de bezuinigingen in de Miljoenennota lijkt me zo'n sneer perfect inhoudelijk.
Dat heb ik in het begin wel een paar keer gehad, maar toen was ik zelf altijd met elektriciteit aan het klooien. Dus of zekeringen opblazen of je accu met een omvormer leegtrekken. Laatste tijd eigenlijk nooit meerquote:Op donderdag 22 september 2011 12:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik dacht nog dat ik je gisteren zag rijden maar je was het toch niet...
zag een ouwe volvo die gesleept moest worden
Stukjes alufoliequote:Op donderdag 22 september 2011 12:54 schreef FUFR het volgende:
ik heb geen zekeringen, maar schroeven. Die gaan nooit stuk!
misschien staat volgend jaar de smurfenhouse er wel in voor jequote:
Dat vond ik dan weer nietsquote:Op donderdag 22 september 2011 14:15 schreef ArTiC het volgende:
Ik heb uit dezelfde categorie deze nog ergens:
http://www.discogs.com/Va(...)BBh-2/release/263386
dat denk ik ook wel eens bij volwassen mannen met LegoTMquote:Op donderdag 22 september 2011 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
was je daar niet wat te oud voor?
Ik had op mijn tien al een cd-spelertquote:Op donderdag 22 september 2011 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
was je daar niet wat te oud voor?
hmpf, ik heb de eerste testrekken bij Ph. gebouwd.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:22 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik had op mijn tien al een cd-spelert.
Ja, opaquote:Op donderdag 22 september 2011 14:22 schreef FUFR het volgende:
[..]
hmpf, ik heb de eerste testrekken bij Ph. gebouwd.
moet je es hier komen zeggen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |