Hier omgekeerdquote:Op donderdag 22 september 2011 11:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn tandarts mag alles doen, als het maar zonder verdoving is.
Pijn kan ik wel hebben..maar die verdoving...huuu!
quote:Op donderdag 22 september 2011 11:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn kat vlucht altijd naar de voordeur als hij moet kotsen. Dat hij dan op de mat kotst en vaak ook over alle schoenen die daar staan is wel een beetje jammer maar liever dan dat hij het overal doet.
Afgelopen week ging ik `nachts de kat ff uitlaten toen ik met m`n blote voet in iets kouds en nattigs ging staan, Was ff bang dat het kattenkots was, maar gelukkig was het alleen maar een reeds geplette slak
Dan heeft ie tenminste geprobeerd naar buiten te komenquote:Op donderdag 22 september 2011 11:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn kat vlucht altijd naar de voordeur als hij moet kotsen. Dat hij dan op de mat kotst en vaak ook over alle schoenen die daar staan is wel een beetje jammer maar liever dan dat hij het overal doet.
Afgelopen week ging ik `nachts de kat ff uitlaten toen ik met m`n blote voet in iets kouds en nattigs ging staan, Was ff bang dat het kattenkots was, maar gelukkig was het alleen maar een reeds geplette slak
wat heeft ie gedaan dan?quote:Op donderdag 22 september 2011 11:50 schreef Whoopdidoo het volgende:
Het was vreselijk, 5 ladingen verdoving en nog onwijs veel pijn.
Maar ik leef nog. Moet alleen nog een keer terug voor 2 andere. Maar hij zij dat achterin lastig te verdoven was, dus laten we hopen dat het de volgende keer wel goed gaat.
Nu heb ik een hele rare mond en al oneindig vaak op mn wang gebeten volgens mij.
Die kittens![]()
![]()
Gaatje gevuld dus. Maar mn moeder belde net, die schijnt het ook te hebben dat het nog pijn doet na verdoving. Maar die verdoving gaat er de volgende keer toch weer in, vind het zo'n vreselijke pijn.quote:
Net zoals een ruggenprik tijdens de bevalling. Hier in Nederlands heerst er nog een cultuur van Eerst zo proberen! In België lachen ze je nog net niet uit als je het zonder verdoving wilt proberenquote:Op donderdag 22 september 2011 11:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hier omgekeerdDoe voor mij maar alles met verdoving
In belgië had ik hier nooit geen keuze voor hoor.. Dan móet het gewoon verdoofd worden. Ik vind het zo gek dat je hier een 'keuze' heb
Volgens mij waren het er nog wel meer, begon met 2 prikken, toen volgens mij nog een keer. En toen nog vervelende.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
5 verdovingen voor 1 gaatje? Was het een maankrater ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |